Skocz do zawartości

tłumik


marek790

Rekomendowane odpowiedzi

temat dziwny ale nurtujący, powiem taką historyję, jestem z podlasia byłem u dwóch mechaników którzy pytali jaki to samochód-mam tylko znaczek firmowy z przodu, sam nie jestem mechanikiem i bazuję na opinii innych, dlatego wolę zapytać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czlowieku drogi o co ci chodzzi.

jak ci tlumik pierdzi to go wymien.albo na serie albo na H&S albo ultera albo supersprinta.byle nie na jacky sport :wink: a jak chcesz miec serie to daj ogloszenie (na forum)i nowy wydech za piec stowek sobie sprawisz.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proste pytania.

oto kilka z nich.

czy jest możliwość sprawdzenia po nr silnika czy nie został on zmieniony?

jak można zwiększyć moc?

jakie w tego typu aucie stosować opony?

na co trzeba zwracać szczególną uwagę by silnik jeździł bez zarzutu?

gdzie najtaniej zaopatrywać się w części?

jakie stosować oleje?

 

do tej pory jeździłem lanosem a imprezkę posiadam przypadkowo no i wciągnęło mnie to autko.

stąd te pytania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jest możliwość sprawdzenia po nr silnika czy nie został on zmieniony?

 

 

CHyba najprościej porównac z tabliczką?

 

 

jak można zwiększyć moc?

 

Jaka to wersja silnikowa? GT (turbo)?

 

jakie w tego typu aucie stosować opony?

 

Jak wyżej...

 

na co trzeba zwracać szczególną uwagę by silnik jeździł bez zarzutu?

 

To samo co w innych autach, olej, płyny, nie katować na zimnym

 

gdzie najtaniej zaopatrywać się w części?

 

To zależy jakie cześci - wyszukiwarka forum na wiele pytań odpowie.

 

jakie stosować oleje?

 

Do skrzyni i tylnego dyfra Shell Gearoil, do silnika dobry olej syntetyczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od wspomagania to standard, że pociekło. trzeba zrobić i będzie dobrze. roczniki przed 99 tak mają.

olej mamy chyba taki sam i działa.

tłumik to np. zamiennik od Forda pasuje (nie wem konkretnie jakiego, ale mieliśmy taki przez jakiś rok i działał).

znajdź sobie jakichś mechaników, co się znają na Subaru. "miejscowi fachowcy" co robią całe życie stare merole, Golfy, Kadetty i tym podobne swoimi radami i działaniami na aucie zrobią Ci w najbliższym czasie złom z samochodu.

tanie części? science-fiction ;).

co do opon - mamy Bridgestone jakieśtam na lato i Platin cośtam cośtam na zimę. oba komplety bardzo ładnie się spisują.

co do olejów - koniecznie w skrzyni i w moście Shell Gearoil SL.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki BARTEK za inf.

z olejem sie zgodzę, iż wina nieszczelności silnika a nie oleju nie mniej jednak przebieg też coś znaczy (200tys)

co do wycieków ze wspomagania-co trzeba zrobić? - cieknie w miejscu gdzie jest pojemnik wyrównawczy. Przeczyściłem wszystko i niby ok. ale nadal sie sączy - coś jeszcze?

 

i nowy problem:

mam zerdzewiałe tylne tarcze. czy to też standard tego rocznika (96)?

może zdjąć osłonki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze to prosimy moderatornię o przeniesienie tematu na forum techniczne.

Po drugie, marek790, jesli chodzi o tarcze tył, to te typy tak mają, poprostu czeka Cię przetoczenie tarcz (jeśli sie da) wymiana klocków jesli jest potrzeba, ale napewno rozebranie, umycie+ czyszczenie i nasmarowanie zacisków specjalna pastą z dodatkiem magnezu lub miedzi (tylko do zacisków) bron Cie Panie Boże jakieś smary!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do wycieków ze wspomagania-co trzeba zrobić? - cieknie w miejscu gdzie jest pojemnik wyrównawczy. Przeczyściłem wszystko i niby ok. ale nadal sie sączy - coś jeszcze?

oj tutaj już nie wiem :(. nam robili to w naszym serwisie i to jeszcze beze mnie (ojciec załatwiał). wiem tylko tyle, że nasze stare złomy tak mają :). może coś na uszczelkach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...