saint Posted December 12, 2006 Posted December 12, 2006 Ja tam mam ze stożkiem słabe doświadczenia z poprzedniego autka, raczej do tego nie wrócę. A DV tak czy inaczej mnie lekko zadziwia. Z zewnątrz jest jak najbardziej słyszalny i to dość mocno (kolega stojący obok mnie na światłach potwierdza).
JD555 Posted August 18, 2007 Posted August 18, 2007 czas troche odswierzyc temat powinna byc Td05 kolankiem 90° zgadza sie w stu procentach :wink: siedzi TD05 tak swoja droga to poczytalem to co napisalem o swoim scooby troche sie chyba zagalopowalem sprawdzilem wszystkie dane i hogi ma racje, moja ma seryjnie 240KM :cool: wprawdzie przy kupnie auta sprzedajacy mial jakis papier z wykresem z hamowni z ktorego wynikalo ze auto ma ok 310km ale przy odbiorze nie mogl go znalesc...........wiec nie rozpisywalem sie za bardzo na ten temat :roll: wiec, o ile TD05 jest w stanie podniesc moc z seryjnych 240km :?: do tego dochodzi uklad wydechowy(przelot) bez zadnych tlumikow czy kat-ow :?: jezeli przyspieszenie jest takie samo jak w sti to znaczy ze musialo byc cos robione, problem w tym ze za malo wiem o autku wiec najlepiej byloby pojechac na "rolki" :smile: mam jedynie kwity ze na silnik zostalo wydane w sumie ponad 3 tys funtow, tyle ze nie wiadomo zbytnio na co :???: a to bylo jakies 3 lata temu :roll:a ja mam auto 1,5 roku :neutral: ale czy moze ktos cos powiedziec na temat tej turbinki :?: hogi,azrael :?:
Hogi Posted August 18, 2007 Posted August 18, 2007 Adamusmax chyba montował u siebie TD05. Ja Ci w tym temacie nie pomogę. Na pewno jest wydajniejsza ale pracuje trochę w innym zakresie obrotów. Podobno TD04 lepiej ciągnie z dołu i ma mniejszą turbodziurę, TD05 wkręca się w wyższym zakresie ale ma bardziej odczuwalnego kopa. Jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi, zresztą wydaje mi się, że ten temat gdzieś był już wałkowany. Tu zerknij : http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... light=td05
JonesB Posted August 18, 2007 Posted August 18, 2007 Mam 2 pytania: Gdzie seryjnie było montowane TD04 ? Jakie turbo siedzi w WRX 01 ?
Hogi Posted August 18, 2007 Posted August 18, 2007 W GTkach do 1998. Potem była TD05.(WRX 2001 :cool: )
Azrael Posted August 19, 2007 Posted August 19, 2007 hogi, coś pokręciłeś - GT sedany 94-96 miały TD05.
JD555 Posted August 19, 2007 Posted August 19, 2007 hogi ma racje, moja ma seryjnie 240KM ale pokrecilem przeciez to mati napisal hogi, zerknalem na ten temat ale tam rowniez nic nie ma zbytnio o TD05, jezeli chodzi o turbodziure to masz racje czasami mozna zasnac zanim sie rozbuja ale jak zacznie dmuchac to usmiech sam robi sie na twarzy generalnie to nie jest tak zle , turbinka ciagnie z dolu i daje niezlego kopa :grin:
Hogi Posted August 19, 2007 Posted August 19, 2007 hogi, coś pokręciłeś - GT sedany 94-96 miały TD05. Nie wiedziałem. Dzięki za poprawienie.
Azrael Posted August 19, 2007 Posted August 19, 2007 Z tym że TD04 to cała rodzina turbin, podobnie jak TD05....
Hogi Posted August 19, 2007 Posted August 19, 2007 Szczerze Wam powiem, że szukałem w necie ze 2 godz. i nic nie znalazłem. W jednym miejscu było napisane, że motor bug-eya jest identyczny z MY99 -tylko było coś o większym zaworze upustowym ale źródło niepewne
JonesB Posted August 19, 2007 Posted August 19, 2007 Z tym że TD04 to cała rodzina turbin, podobnie jak TD05.... Ale chyba całych rodzin do WRX-a nie wkładali ? :wink: Tak sie pytam bo moze bym nieduzym kosztem dmuchawke zmienił na lepsza
Hogi Posted August 19, 2007 Posted August 19, 2007 Lepszą... Jak chcesz rzeźbić w aucie pow. 300 KM to załóż TD05
komancz Posted August 19, 2007 Posted August 19, 2007 wiec, o ile TD05 jest w stanie podniesc moc z seryjnych 240km do tego dochodzi uklad wydechowy(przelot) bez zadnych tlumikow czy kat-ow Jak zalozysz wtryski 440ccm, mocna pompe(np walbro) duzy TMIC lub FMIC i bedzie dobry program w ECU to 310KM i 380-390Nm
Azrael Posted August 19, 2007 Posted August 19, 2007 JonesB, w różnych rocznikach dokładne oznaczenie jest inne.
Azrael Posted August 19, 2007 Posted August 19, 2007 komancz, o ile nie pójdzie korba jak u Marcina...
komancz Posted August 19, 2007 Posted August 19, 2007 komancz, o ile nie pójdzie korba jak u Marcina... zgadza sie, ale w UK jezdzi sporo takich i bez awarii(mowie o mocnych blokach i tlokach 93-96r)
JD555 Posted August 19, 2007 Posted August 19, 2007 Jak zalozysz wtryski 440ccm, mocna pompe(np walbro) sprawdze to jak bede mial wolna chwile :wink: zgadza sie, ale w UK jezdzi sporo takich i bez awarii(mowie o mocnych blokach i tlokach 93-96r) jak rozpoznac ktory blok jest ktory :?: jakie sa oznaczenia tych mocnych :?: bo do tlokow raczej zagladac juz nie bede
JD555 Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 Azrael, wiec moja zdecydowanie zalicza sie do tych z mocnym :cool: coz pozostalo udac sie na hamownie i sprawdzic reszte dokladnie :smile: dzieki za odpowiedzi i pzdr :cool: jak bede mial wyniki to sie nimi podziele :wink:
Simon Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 przed 97 są mocne. A toscie mnie ucieszyli :wink: Czyli w koncu jaka moca w serii dysponuja silniki 2.0 z roku 95 i turbina TD05?
Simon Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 Yyyy... z tego co zrozumialem, to ta turbina TD05, ktora ponoc mam w silniku jest mocniejsza od tych montowanych pozniej, dobrze rozumuje?
Azrael Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 Simon1, jest większa, ma większy maksymalny wydatek i mniejsze opory w wydechu
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.