Azrael Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 Simon1, nie, bo seria jest zmapowana tak jak jest zmapowana Sierra RS 500 miała graty (turbo, wtryski, ECU, intercooler) na 500KM i 240KM z fabryki.
komancz Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 przed 97 są mocne. A toscie mnie ucieszyli :wink: Czyli w koncu jaka moca w serii dysponuja silniki 2.0 z roku 95 i turbina TD05? Simon, a jak tam Twoj silnik, juz wszystko z nim ok? Co wymieniales?
Simon Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 Simon, a jak tam Twoj silnik, juz wszystko z nim ok? Co wymieniales? Jeszcze w nim grzebia, ale trwa to tak dlugo z powodu urlopu mechanika, a robic gdzie indziej go nie chcialem. Bede go mial w tym tygodniu w okolicach srody. Skonczy sie na szlifie panewek i walu. Jak mnie podsumuja, to podam dokladnie co zrobili i ile mnie to kosztowalo.
adamusmax Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 Szlifie panewek? dobry mechanik, ktory szlifuje panewki - o paru takich slyszalem
adamusmax Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 Simon, a jak tam Twoj silnik, juz wszystko z nim ok? Co wymieniales? Jeszcze w nim grzebia, ale trwa to tak dlugo z powodu urlopu mechanika, a robic gdzie indziej go nie chcialem. Bede go mial w tym tygodniu w okolicach srody. Skonczy sie na szlifie panewek i walu. Jak mnie podsumuja, to podam dokladnie co zrobili i ile mnie to kosztowalo. Simon - szlif walu to ok 700-800 PLN - lepiej zaatakowac nie-ASO i zakupic nowy 1 k wiecej a masz pewnosc, ze bedzie ok i nie ma kombinowania z panewkami bo wrzucasz nominalne i masz swiety spokoj
Azrael Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 adamusmax, nie przesadziłeś z ta ceną szlifu trochę?
adamusmax Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 adamusmax, nie przesadziłeś z ta ceną szlifu trochę? z wywazeniem itp :?: sam szlif to nic potem musisz wal wywazac od nowa po szlifie
Simon Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 Adamus, oddalem do czlowieka, ktory mi nie zrobi krzywdy finansowo, a z drugiej strony bedzie robil jak dla siebie, wiec mam nadzieje ze bedzie dobrze i w miare normalnie cenowo.
Puzoniasty36 Posted October 22, 2007 Posted October 22, 2007 Wywalasz reduktor szmerow wstawiasz stozek ( nie dawaj go pod maske tylko nadkolem pod zderzak) Plus blow off i efekt jest kosmiczny, sam blow off nie jest tak slyszalny przy orginalnym filtrze. Mam taka Kombinacje i spalanie nie rozni sie a i turbo dziurka sie zmniejszy. ( Filtr GREEN + Blow off Ferodo)
Hogi Posted October 22, 2007 Posted October 22, 2007 sam blow off nie jest tak slyszalny przy orginalnym filtrze Jaki to ma związek? ps. zapraszam tu: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p= ... 564#534698
adamusmax Posted October 23, 2007 Posted October 23, 2007 generalnie co ma BOV do filtra powietrza :?: z tego co sie orientuje im wieksze cisnienie w ukladzie tym glosniej bedzie sapal :roll: a gdzie tu filtr powietrza :?: blow off ferodo ? mialo byc frodo - frodo baggins
Gienyy Posted October 23, 2007 Posted October 23, 2007 moze inaczej co ma pierunn do wiatraka ; d "glosnosc" BOV'a w 100 % zalezy od sily wkrecenia na obroty ..bez uruchomienia turba nie chodzi ..po chlopsku wyrzuca "szkodliwe cisnienie " ktore zamiast wracac do turbiny ucieka na zewnatrz .. bynajmniej taka jest moja wiedza w tym temacie O o : )
adamusmax Posted October 23, 2007 Posted October 23, 2007 moze inaczej co ma pierunn do wiatraka ; d "glosnosc" BOV'a w 100 % zalezy od sily wkrecenia na obroty ..bez uruchomienia turba nie chodzi ..po chlopsku wyrzuca "szkodliwe cisnienie " ktore zamiast wracac do turbiny ucieka na zewnatrz ..bynajmniej taka jest moja wiedza w tym temacie O o : ) podejrzewam, ze chodzi Ci o to ze dopoki turbo nie tloczy cisnienia to BOV nie dziala - i tu Cie zdziwie - dziala tylko duzo duzo ciszej - ale otwierac sie otwiera po pojawieniu sie podcisnienia
Gienyy Posted October 23, 2007 Posted October 23, 2007 adamus ..masz absolutna racje "troszke " zle to ujolem ..chodzilo mi bardziej o prace czynna
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.