JD555 Posted November 30, 2006 Posted November 30, 2006 ma wieksza turbine niz wersja UK ktora ma 211PS,poza tym w japoni co chwile wychodzily rozne wersje imprez i kazda roznila sie moca i osiagami od drugiej np moja do 100 idzie w 4.8sek a sti Version I i II od94 do 96 w 4.7 :shock: Version III i IV juz w 4.6 a ma 280KM :wink: moja ma bardzo krotka skrzynie a tak na marginesie to od 92 do 96 w japoni wychodzily modele z mocami w przedziale od220 do 260PS :cool: a ten facecik to sie zwie Richard Bulmer czy jakos tak :roll:
Azrael Posted November 30, 2006 Posted November 30, 2006 Jan Drop, my naprawdę wiemy jakie modele i w jakich rocznikach wychodziły w Japonii. To że jesteśmy w EU nie znaczy że nie widizeliśmy nigdy JDMa.
mati Posted November 30, 2006 Posted November 30, 2006 Tak na marginesie to w 1993 w Japonii wychodził jeden model Imprezy i miał 240 koni. http://www.sidc.co.uk/faq.htm#1.4
JD555 Posted November 30, 2006 Posted November 30, 2006 turbo ciagnie u mnie na 1.4 bara jezeli to cos wyjasni :roll:
Azrael Posted November 30, 2006 Posted November 30, 2006 U mnie na 1.3 umiesz oszacować moc? Bo wiesz znam auto które ma 600KM przy 1.5 bar i takie które przy 1.7 nie przekracza 300... Ale jeżeli masz seryjne turbo to Matiemu to pewnie coś powie...
JD555 Posted November 30, 2006 Posted November 30, 2006 Azrael, dobrze wiem ze tak jest jak piszesz ale sorki nie umiem ci powiedziec jaka moc ma twoje autko znam bardzo dobrze goscia ktory zajmuje sie tylko i wylacznie GT4 Celicami i zbudowal autko o mocy 624KM przy 1.8 ale niestety nie na dlugo bo pekl mu blok na 3 cylindrze :sad: jego auto bylo opisane w gazecie ktora nazywa sie "Japanese Tuning" :cool:
komancz Posted November 30, 2006 Posted November 30, 2006 turbo ciagnie u mnie na 1.4 bara jezeli to cos wyjasni :roll: powinna byc Td05 kolankiem 90°
MARKO RALLY Posted November 30, 2006 Posted November 30, 2006 Skoro o zaworach mowa, czy możecie mi powiedzieć coś na temat załączonego na zdjęciu zaworu ? Pisze że jest to zawór regulujący ciśnienie doładowania, czy to jest tak jak BOV ?
komancz Posted November 30, 2006 Posted November 30, 2006 Skoro o zaworach mowa, czy możecie mi powiedzieć coś na temat załączonego na zdjęciu zaworu ? Pisze że jest to zawór regulujący ciśnienie doładowania, czy to jest tak jak BOV ? nie, to MBC tylko chyba typu bleed, mozna podniesc cisnienie doladowania za pomoca tego zaworka, ale lepszy w SI jest typu pressure, albo lepiej zadne-w Subaru mozna przedobrzyc i zle sie to skonczy dla silnika,albo napedow, to nie GTR
mati Posted November 30, 2006 Posted November 30, 2006 turbo ciagnie u mnie na 1.4 bara jezeli to cos wyjasni :roll: Wyjaśnia tyle, że na pewno coś było robione, bo seryjna Impreza nie jest w stanie tyle ładować.
mati Posted November 30, 2006 Posted November 30, 2006 [ znam bardzo dobrze goscia ktory zajmuje sie tylko i wylacznie GT4 Celicami i zbudowal autko o mocy 624KM przy 1.8 ale niestety nie na dlugo bo pekl mu blok na 3 cylindrze :sad: jego auto bylo opisane w gazecie ktora nazywa sie "Japanese Tuning" :cool: Chodzi ci może o Adriana z firmy Fensport :?:
Sykstus Posted November 30, 2006 Posted November 30, 2006 Chodzi ci może o Adriana z firmy Fensport :?: mati jest w swiatku tunerow ktos kogo nie znasz?
JD555 Posted December 1, 2006 Posted December 1, 2006 Chodzi ci może o Adriana z firmy Fensport :?: Nie,ale wiem o kim mowisz , oni zbudowali celice w najnowszym nadwoziu :wink: a moj znajomy zbudowal w nadwoziu tym z okraglymi lampami i ma na imie Ian. Jest wlascicielem TOYAUTOCENTER z Nottingham.
JULI Posted December 8, 2006 Posted December 8, 2006 Ja znam tego a wy tamtego a ten tego.!!1 :wink: Dajcie na luz. Montowac BOV cyz nie w nowzm WRX warto cyz nie?? Czy montowac jak cos bede wiecej robil?
adamusmax Posted December 10, 2006 Posted December 10, 2006 Ja znam tego a wy tamtego a ten tego.!!1 :wink: Dajcie na luz. Montowac BOV cyz nie w nowzm WRX warto cyz nie?? Czy montowac jak cos bede wiecej robil? montowac - bedzie fajne ppppsssssss - ja u siebie zamontowalem i dzwiek jest ekstra - a z modow mam siebie tylko wydech 2,5"
Leszek Posted December 12, 2006 Posted December 12, 2006 Ha ha już wiem skąd wyższe spalanie po zamontowaniu zaworka, montować wszyscy bo to przefajna zabawa :grin:
MARKO RALLY Posted December 12, 2006 Posted December 12, 2006 Mam! Mam! Mam! Jest psssssssssssssssssss... ale to cieeszyyyyy, jak nowe autko na gwiazdkę jakieś 40 lat temu :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
Leszek Posted December 12, 2006 Posted December 12, 2006 Mam! Mam! Mam! Jest psssssssssssssssssss...ale to cieeszyyyyy, jak nowe autko na gwiazdkę jakieś 40 lat temu :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: może jakiś klub zaworków byśmy założyli
turdziGT Posted December 12, 2006 Posted December 12, 2006 Mam! Mam! Mam! Jest psssssssssssssssssss... ale to cieeszyyyyy, jak nowe autko na gwiazdkę jakieś 40 lat temu a jaki zaworek wsadziles ?
MARKO RALLY Posted December 12, 2006 Posted December 12, 2006 Mam! Mam! Mam! Jest psssssssssssssssssss... ale to cieeszyyyyy, jak nowe autko na gwiazdkę jakieś 40 lat temu a jaki zaworek wsadziles ? The Sun z ProRacing
saint Posted December 12, 2006 Posted December 12, 2006 Pytanie do posiadaczy '98. U mnie odgłos zaworka ponoć seryjnego jest taki że aż ciarki przechodzą (nie występuje PSSSSSssss tylko 'ćwierkanie' jak w WRC niemal ) . Czy też tak macie, czy to Herrkam coś narzeźbił i nie chce się przyznać? Dziwi mnie to bo np. w WRX którym miałem okazję jeździć seryjny DV jest prawie niesłyszalny.
Hogi Posted December 12, 2006 Posted December 12, 2006 Pytanie do posiadaczy '98. U mnie odgłos zaworka ponoć seryjnego jest taki że aż ciarki przechodzą (nie występuje PSSSSSssss tylko 'ćwierkanie' jak w WRC niemal ) . Czy też tak macie, czy to Herrkam coś narzeźbił i nie chce się przyznać? Mam też takie małe pss z zaworka seryjnego. :grin: Ale pewnie go lepiej słychać w środku niż na zewnątrz Spotkamy się to sobie posłuchamy.
MIKKI Posted December 12, 2006 Posted December 12, 2006 ... a filterki to macie prostopadłościenne czy bryły obrotowe?
Hogi Posted December 12, 2006 Posted December 12, 2006 Miałem wkład chyba KN ale z uwagi na przepływomierz teraz założyłem zwykły papierowy. Jest niewiele ciszej. Dopiero stożek zmienia dźwięk ale trzeba go osłonić i zrobić dobry dolot zimnego powietrza.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.