JD555 Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 ma wieksza turbine niz wersja UK ktora ma 211PS,poza tym w japoni co chwile wychodzily rozne wersje imprez i kazda roznila sie moca i osiagami od drugiej np moja do 100 idzie w 4.8sek a sti Version I i II od94 do 96 w 4.7 :shock: Version III i IV juz w 4.6 a ma 280KM :wink: moja ma bardzo krotka skrzynie a tak na marginesie to od 92 do 96 w japoni wychodzily modele z mocami w przedziale od220 do 260PS :cool: a ten facecik to sie zwie Richard Bulmer czy jakos tak :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Jan Drop, my naprawdę wiemy jakie modele i w jakich rocznikach wychodziły w Japonii. To że jesteśmy w EU nie znaczy że nie widizeliśmy nigdy JDMa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Tak na marginesie to w 1993 w Japonii wychodził jeden model Imprezy i miał 240 koni. http://www.sidc.co.uk/faq.htm#1.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JD555 Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 turbo ciagnie u mnie na 1.4 bara jezeli to cos wyjasni :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 U mnie na 1.3 umiesz oszacować moc? Bo wiesz znam auto które ma 600KM przy 1.5 bar i takie które przy 1.7 nie przekracza 300... Ale jeżeli masz seryjne turbo to Matiemu to pewnie coś powie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JD555 Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Azrael, dobrze wiem ze tak jest jak piszesz ale sorki nie umiem ci powiedziec jaka moc ma twoje autko znam bardzo dobrze goscia ktory zajmuje sie tylko i wylacznie GT4 Celicami i zbudowal autko o mocy 624KM przy 1.8 ale niestety nie na dlugo bo pekl mu blok na 3 cylindrze :sad: jego auto bylo opisane w gazecie ktora nazywa sie "Japanese Tuning" :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 turbo ciagnie u mnie na 1.4 bara jezeli to cos wyjasni :roll: powinna byc Td05 kolankiem 90° Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARKO RALLY Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Skoro o zaworach mowa, czy możecie mi powiedzieć coś na temat załączonego na zdjęciu zaworu ? Pisze że jest to zawór regulujący ciśnienie doładowania, czy to jest tak jak BOV ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Skoro o zaworach mowa, czy możecie mi powiedzieć coś na temat załączonego na zdjęciu zaworu ? Pisze że jest to zawór regulujący ciśnienie doładowania, czy to jest tak jak BOV ? nie, to MBC tylko chyba typu bleed, mozna podniesc cisnienie doladowania za pomoca tego zaworka, ale lepszy w SI jest typu pressure, albo lepiej zadne-w Subaru mozna przedobrzyc i zle sie to skonczy dla silnika,albo napedow, to nie GTR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 turbo ciagnie u mnie na 1.4 bara jezeli to cos wyjasni :roll: Wyjaśnia tyle, że na pewno coś było robione, bo seryjna Impreza nie jest w stanie tyle ładować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 [ znam bardzo dobrze goscia ktory zajmuje sie tylko i wylacznie GT4 Celicami i zbudowal autko o mocy 624KM przy 1.8 ale niestety nie na dlugo bo pekl mu blok na 3 cylindrze :sad: jego auto bylo opisane w gazecie ktora nazywa sie "Japanese Tuning" :cool: Chodzi ci może o Adriana z firmy Fensport :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykstus Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Chodzi ci może o Adriana z firmy Fensport :?: mati jest w swiatku tunerow ktos kogo nie znasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JD555 Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Chodzi ci może o Adriana z firmy Fensport :?: Nie,ale wiem o kim mowisz , oni zbudowali celice w najnowszym nadwoziu :wink: a moj znajomy zbudowal w nadwoziu tym z okraglymi lampami i ma na imie Ian. Jest wlascicielem TOYAUTOCENTER z Nottingham. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JULI Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Ja znam tego a wy tamtego a ten tego.!!1 :wink: Dajcie na luz. Montowac BOV cyz nie w nowzm WRX warto cyz nie?? Czy montowac jak cos bede wiecej robil? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Ja znam tego a wy tamtego a ten tego.!!1 :wink: Dajcie na luz. Montowac BOV cyz nie w nowzm WRX warto cyz nie?? Czy montowac jak cos bede wiecej robil? montowac - bedzie fajne ppppsssssss - ja u siebie zamontowalem i dzwiek jest ekstra - a z modow mam siebie tylko wydech 2,5" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Ha ha już wiem skąd wyższe spalanie po zamontowaniu zaworka, montować wszyscy bo to przefajna zabawa :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARKO RALLY Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Mam! Mam! Mam! Jest psssssssssssssssssss... ale to cieeszyyyyy, jak nowe autko na gwiazdkę jakieś 40 lat temu :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Mam! Mam! Mam! Jest psssssssssssssssssss...ale to cieeszyyyyy, jak nowe autko na gwiazdkę jakieś 40 lat temu :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: może jakiś klub zaworków byśmy założyli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Mam! Mam! Mam! Jest psssssssssssssssssss... ale to cieeszyyyyy, jak nowe autko na gwiazdkę jakieś 40 lat temu a jaki zaworek wsadziles ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARKO RALLY Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Mam! Mam! Mam! Jest psssssssssssssssssss... ale to cieeszyyyyy, jak nowe autko na gwiazdkę jakieś 40 lat temu a jaki zaworek wsadziles ? The Sun z ProRacing Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Pytanie do posiadaczy '98. U mnie odgłos zaworka ponoć seryjnego jest taki że aż ciarki przechodzą (nie występuje PSSSSSssss tylko 'ćwierkanie' jak w WRC niemal ) . Czy też tak macie, czy to Herrkam coś narzeźbił i nie chce się przyznać? Dziwi mnie to bo np. w WRX którym miałem okazję jeździć seryjny DV jest prawie niesłyszalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Pytanie do posiadaczy '98. U mnie odgłos zaworka ponoć seryjnego jest taki że aż ciarki przechodzą (nie występuje PSSSSSssss tylko 'ćwierkanie' jak w WRC niemal ) . Czy też tak macie, czy to Herrkam coś narzeźbił i nie chce się przyznać? Mam też takie małe pss z zaworka seryjnego. :grin: Ale pewnie go lepiej słychać w środku niż na zewnątrz Spotkamy się to sobie posłuchamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 ... a filterki to macie prostopadłościenne czy bryły obrotowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Całkowicie prostopadłościenny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Miałem wkład chyba KN ale z uwagi na przepływomierz teraz założyłem zwykły papierowy. Jest niewiele ciszej. Dopiero stożek zmienia dźwięk ale trzeba go osłonić i zrobić dobry dolot zimnego powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się