Jump to content

Zawór upustowy


Midgardsorm

Recommended Posts

Posted

ma wieksza turbine niz wersja UK ktora ma 211PS,poza tym w japoni co chwile wychodzily rozne wersje imprez i kazda roznila sie moca i osiagami od drugiej :idea: np moja do 100 idzie w 4.8sek a sti Version I i II od94 do 96 w 4.7 :shock: Version III i IV juz w 4.6 a ma 280KM :wink: moja ma bardzo krotka skrzynie

a tak na marginesie to od 92 do 96 w japoni wychodzily modele z mocami w przedziale od220 do 260PS :cool:

a ten facecik to sie zwie Richard Bulmer czy jakos tak :roll:

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply
Posted

Jan Drop, my naprawdę wiemy jakie modele i w jakich rocznikach wychodziły w Japonii. To że jesteśmy w EU nie znaczy że nie widizeliśmy nigdy JDMa.

Posted

U mnie na 1.3 umiesz oszacować moc?

 

 

Bo wiesz znam auto które ma 600KM przy 1.5 bar i takie które przy 1.7 nie przekracza 300...

 

Ale jeżeli masz seryjne turbo to Matiemu to pewnie coś powie...

Posted

Azrael, :mrgreen: dobrze wiem ze tak jest jak piszesz ale sorki nie umiem ci powiedziec jaka moc ma twoje autko :mrgreen: znam bardzo dobrze goscia ktory zajmuje sie tylko i wylacznie GT4 Celicami i zbudowal autko o mocy 624KM przy 1.8 ale niestety nie na dlugo bo pekl mu blok na 3 cylindrze :sad: jego auto bylo opisane w gazecie ktora nazywa sie "Japanese Tuning" :cool:

Posted
turbo ciagnie u mnie na 1.4 bara jezeli to cos wyjasni :roll:

 

powinna byc Td05 kolankiem 90°

Posted

Skoro o zaworach mowa, czy możecie mi powiedzieć coś na temat załączonego na zdjęciu zaworu ? Pisze że jest to zawór regulujący ciśnienie doładowania, czy to jest tak jak BOV ?

Posted
Skoro o zaworach mowa, czy możecie mi powiedzieć coś na temat załączonego na zdjęciu zaworu ? Pisze że jest to zawór regulujący ciśnienie doładowania, czy to jest tak jak BOV ?

 

nie, to MBC tylko chyba typu bleed, mozna podniesc cisnienie doladowania za pomoca tego zaworka, ale lepszy w SI jest typu pressure, albo lepiej zadne-w Subaru mozna przedobrzyc i zle sie to skonczy dla silnika,albo napedow, to nie GTR ;)

Posted
turbo ciagnie u mnie na 1.4 bara jezeli to cos wyjasni :roll:

 

Wyjaśnia tyle, że na pewno coś było robione, bo seryjna Impreza nie jest w stanie tyle ładować.

Posted
[ znam bardzo dobrze goscia ktory zajmuje sie tylko i wylacznie GT4 Celicami i zbudowal autko o mocy 624KM przy 1.8 ale niestety nie na dlugo bo pekl mu blok na 3 cylindrze :sad: jego auto bylo opisane w gazecie ktora nazywa sie "Japanese Tuning" :cool:

 

Chodzi ci może o Adriana z firmy Fensport :?:

Posted
Chodzi ci może o Adriana z firmy Fensport :?:

 

Nie,ale wiem o kim mowisz , oni zbudowali celice w najnowszym nadwoziu :wink: a moj znajomy zbudowal w nadwoziu tym z okraglymi lampami i ma na imie Ian. Jest wlascicielem TOYAUTOCENTER z Nottingham.

Posted

Ja znam tego a wy tamtego a ten tego.!!1 :wink: Dajcie na luz.

 

Montowac BOV cyz nie w nowzm WRX warto cyz nie?? Czy montowac jak cos bede wiecej robil?

Posted
Ja znam tego a wy tamtego a ten tego.!!1 :wink: Dajcie na luz.

 

Montowac BOV cyz nie w nowzm WRX warto cyz nie?? Czy montowac jak cos bede wiecej robil?

 

 

montowac - bedzie fajne ppppsssssss - ja u siebie zamontowalem i dzwiek jest ekstra - a z modow mam siebie tylko wydech 2,5"

Posted

Ha ha już wiem skąd wyższe spalanie po zamontowaniu zaworka, montować wszyscy bo to przefajna zabawa :grin:

Posted

Mam! Mam! Mam! Jest psssssssssssssssssss...

ale to cieeszyyyyy, jak nowe autko na gwiazdkę jakieś 40 lat temu

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Posted
Mam! Mam! Mam! Jest psssssssssssssssssss...

ale to cieeszyyyyy, jak nowe autko na gwiazdkę jakieś 40 lat temu

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

 

może jakiś klub zaworków byśmy założyli :mrgreen:

Posted
Mam! Mam! Mam! Jest psssssssssssssssssss...

ale to cieeszyyyyy, jak nowe autko na gwiazdkę jakieś 40 lat temu

 

a jaki zaworek wsadziles ?

Posted

Pytanie do posiadaczy '98. U mnie odgłos zaworka ponoć seryjnego jest taki że aż ciarki przechodzą (nie występuje PSSSSSssss tylko 'ćwierkanie' jak w WRC niemal :mrgreen:) . Czy też tak macie, czy to Herrkam coś narzeźbił i nie chce się przyznać? ;) Dziwi mnie to bo np. w WRX którym miałem okazję jeździć seryjny DV jest prawie niesłyszalny.

Posted
Pytanie do posiadaczy '98. U mnie odgłos zaworka ponoć seryjnego jest taki że aż ciarki przechodzą (nie występuje PSSSSSssss tylko 'ćwierkanie' jak w WRC niemal :mrgreen:) . Czy też tak macie, czy to Herrkam coś narzeźbił i nie chce się przyznać? ;)

Mam też takie małe pss z zaworka seryjnego. :grin:

Ale pewnie go lepiej słychać w środku niż na zewnątrz :cry:

Spotkamy się to sobie posłuchamy. :mrgreen:

Posted

Miałem wkład chyba KN ale z uwagi na przepływomierz teraz założyłem zwykły papierowy. Jest niewiele ciszej. Dopiero stożek zmienia dźwięk ale trzeba go osłonić i zrobić dobry dolot zimnego powietrza.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...