Midgardsorm Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Witam wiem ze już było to przerabiane, ale czytając archiwum wychodzą różne sprzeczności Chciałbym założyć zawór upustowy firmy Greddy Type RS do STI '04 PPP Czy może to czemuś zaszkodzić ?? Czy będzie więcej palił ?? Dziękuje za odpowiedzi ! Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamusmax Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Witam wiem ze już było to przerabiane, ale czytając archiwum wychodzą różne sprzeczności Chciałbym założyć zawór upustowy firmy Greddy Type RS do STI '04 PPP Czy może to czemuś zaszkodzić ?? Czy będzie więcej palił ?? Dziękuje za odpowiedzi ! Pozdrawiam Kawior z STI i sie pyta o spalanie a na serio bedzie wiecej palil, ale tez nie bedzie powietrza zwrotnego w turbinie - ogolnie rzecz biorac wiecej plusow niz minusow Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 ogolnie rzecz biorac wiecej plusow niz minusow i to takich plusów dodatnich, nie ujemnych . Montuj 8). Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamusmax Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 ppppppppppsssssssssssssssssssssssssssssss jest chyba najwiekszym plusem dodatnim Link to comment Share on other sites More sharing options...
kogii Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 czytalem gdzies, ze dump valve nie nalezy zakladac, jezeli nie ma sie przelotowego tlumika... prawda to? Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamusmax Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 ke? ja nie mam przelotowego wydechu (jeszcze - do przyszlego tygodnia) a mam BOVa i jest oka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polini Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 A jest "psss" czy "pruk"? :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
dawid Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 adamusmax, jaki wydech zakladasz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamusmax Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 A jest "psss" czy "pruk"? :wink: aj sie powstrzymalem, bo bym Ci odpowiedzial jak siostrzeniec klezanki "sam jestes pruk" u mnie jest piekne pppppppppppssssssssssssssssssssss - jak w parowozie, glosne i wulgarne - tak jak lubie a tlumiczek mam koncowy supersprinta, a przelotowy sobie zrobie u kolesia w konstancinie - katy pojda do kosza i bedzie piekna przelotowa rurka 2,5" bo taki mam tez koncowy, do tego pompa walbro i do przodu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Od zaworu upustowego jest fajniejsze psss,ss,sss,sss,sss,ss,sss,sss,sss z podtrzymania :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 Midgardsorm, jeśli wszystko w samochodzie masz seryjne, to montaż blowoff'a nie ma żadnego sensu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomek12 Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 Midgardsorm, jeśli wszystko w samochodzie masz seryjne, to montaż blowoff'a nie ma żadnego sensu. Czemu :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 Bo seryjny DV spokojnie daje sobie rade z seryjnym ciśnieniem doładowania, a atmosferyczny kłóci się z przepływomierzem, i w seryjnym samochodzie szybciej pogorszy osiągi niż je poprawi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 w seryjnym samochodzie szybciej pogorszy osiągi niż je poprawi. ...no chyba, że mówimy o osiągach na polu robienia wrażenia na innych użytkownikach drogi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polik Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 A może po bandzie i zawód odpustowy??Albo wąz Boa Grzechotnik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polini Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 Od zaworu upustowego jest fajniejsze psss,ss,sss,sss,sss,ss,sss,sss,sss z podtrzymania :-) Bosko, szkoda, że na ostatniej 1/4 jeden taki start zakończył się małym bum... :roll: Ale dźwięk fajny, tak jeszcze klekocze wydechem. :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
remek Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 jeżeli ktoś nie chce montować bov, można wywalić silencer sprzed puszki z filtrem powietrza (silencer jest w prawym blotniku). psssss jest słyszalne, może nie tak bardzo jak przy bov, ale nie ma też jego wad (chyba wieksze spalanie i brak powietrza w ukl) ... no i za free polecam przeczytać najpierw: http://www.scoobymods.com/forums/showthread.php?t=113 i na nasioc.com poszukac pod haslem 'silencer removal' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 Bosko, szkoda, że na ostatniej 1/4 jeden taki start zakończył się małym bum... Procedura startu do dragu jest znacnzie baridzje agresywna niż rajdowe czy wyścigowe podtrzymanie. Ale dźwięk fajny, tak jeszcze klekocze wydechem. Nom - ale z dobrym wydechem przy współczesnych ALSach słychać prawie wyłącnzie syki z dolotu i pojedyńcze strzały z wydechu raz na jakiś czas, w RC nawet uzyskali taki stan że strzałów z wydechu nie słychać w ogóle - np. w aucie Hansena. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vampeer Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 w RC nawet uzyskali taki stan że strzałów z wydechu nie słychać w ogóle to lipa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukciosti Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 Bo seryjny DV spokojnie daje sobie rade z seryjnym ciśnieniem doładowania, a atmosferyczny kłóci się z przepływomierzem, i w seryjnym samochodzie szybciej pogorszy osiągi niż je poprawi. czy mozna sie dowiedziec jak bardzo pogorszy osiagi? czy bedzie to rzeczywiscie odczuwalne dla kierowcy, czy moze sa to tak male roznice ze tylko na wykresach to widac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue76 Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 Bo seryjny DV spokojnie daje sobie rade z seryjnym ciśnieniem doładowania, a atmosferyczny kłóci się z przepływomierzem, i w seryjnym samochodzie szybciej pogorszy osiągi niż je poprawi. A montaż bova hybrydowego? Wtedy idzie info i do przepływomierza ale i jednocześnie robi pssss... Czy ktoś ma z tym doświadczenie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 lukciosti, nieznacznie powiekszy laga najprawdopodobniej jeżeli coś popsuje. PO prostu wykres po zmianie biegu pójdzie w dół trochę - jego poczatkowy kawałek. Ja też bym do BOVa nadłubał najpierw auto :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 Blue76, wiesz to taki kompromis. Wypuszczasz tylko cześć powierza zlicoznego rpzez przepływomierz więc mniejsze przelanie, mniejszy ogień z wydechu... ale po co tak komplikować? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xbike Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 a na serio bedzie wiecej palil, A ja się nie zgadzam - w autach z MS nie będzie zmiany w spalaniu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 w autach z MS Z czym? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now