Jump to content

Czy był Forek 2.0NA MY06;MY07 z ksenonami?


AdaSch
 Share

Recommended Posts

Cześć,

 

Chyba jednak drugiego forka kupię znacznie wcześniej niż się spodziewałem.

 

Chcę kupić 2.0NA 158km czy jakoś tak

 

zanim zacznę szukać, to zapytam czy były jakieś fajne wersje 2.0NA z ksenonami, 17" i hamulcami jak w fxt czy może wszystkie NA miały z tyły kompromitujące hamulce bębnowe?

 

szukam 2.0 na wypasie najlepiej z 5eat z subarowym ESP ale chyba takich cudów nie robili

 

EDIT: z pl cennika wynika, że nie było takich - fart jak jest skora

 

to nie ma być turbo. Jeden mi wystarczy.

 

Pozdrawiam

Edited by AdaSch
Link to comment
Share on other sites

a widzisz, to dzięki bo wg pdf z polskiej sieci aso ksenony były tylko w turbo

 

jest fajny cerebration czy jakoś tak ale bez ksenonów i bez AT ale łady i fajny

 

mt ew bym brał gdyby był czarny :yahoo:

 

Pozdrawiam

 

aha, amerykańskie całkowicie odpadają.

Z hamulcami sobie poradzę, z kołami też, skóry ew mam od swojego ale ksenony to warunek i oczywiście szklany dach. ZTCW at były te toporne 4eat więc nie jest to krytyczne chociaż przydało by się 5eat bo i szybkie i korkowe no i ESP

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Witam,

 

dokładnie tak jak pisze ESP. O ile panoramiczne okno dachowe było już w wersji XC o tyle xenon i skórzana tapicerka były wyznacznikiem modelu Celebration dostępnego od 2007 roku. Koła 17 calowe jak i tarcze hamulcowe tylnej osi nigdy nie były dostępne jako wyposażenie fabryczne w modelu 2.0.

Model Celebration miał dodatkowo chromowane listwy ozdobno - ochronne zderzaka przedniego i tylnego.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Skrzynia automatyczna była jedna dla modelu 2.0 i jest to klasyczny 4-biegowy automat bez sekwencji.

O tarczach w US Specu nie wspominałem, domyślam się, że mówimy o wersjach z naszego kontynentu (xenon).

Edited by raju
Link to comment
Share on other sites

tak, tylko EU

 

z hamulcami to żaden problem ze swapem.

 

Pozdrawiam

 

Prawda jest taka, że te bębny zapewne nie są specjalnie gorsze niż fabryczne tarcze (czy raczej - tarczki ;) ), więc do wolnossaka moim zdaniem szkoda zabawy w przeróbki, to nie jest auto do szybkiej jazdy. Zaleta bębnów to za to praktycznie bezobsługowość i bezkosztowość - tarcze i klocki trzeba od czasu do czasu wymienić, a tutaj nic do roboty

 

A jak chcesz forka na pełnym wypasie to szukaj MY07 Celebration w wersji SPE, miałem takiego - ma wszystko co wtedy fabryka wkładała, poza ESP - to było tylko w turbo z automatem

Link to comment
Share on other sites

Co do hamulców to i tak wejdzie 4-tłoczek plus 2 tłoczek bo moja lepsza połowa nie akceptuje spowolniaczy więc musi być RC5+

Generalnie ma być to coś ala mój 2.5T ale z normalnymi fotelami ale skóra, koniecznie z ksenonami, koniecznie NA jeżeli automat to tylko z sekwencją a jak już wiadomo nie było takiego więc zostaje MT z reduktorem, i koniecznie z pakietem zimowym.

 

Koniec wymagań.

 

Na aukcjach jest jeden taki

 

http://otomoto.pl/subaru-forester-2-0-lpg-celebration-skora-C28706063.html

 

ale uważam, że cena jest jak za 2.5T więc odpada no i kolor - od biedy może być ale chyba nie ma co wybrzydzać

zaczynam obserwacje rynku.

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Witam, dokładnie tak jak pisze ESP. O ile panoramiczne okno dachowe było już w wersji XC o tyle xenon i skórzana tapicerka były wyznacznikiem modelu Celebration dostępnego od 2007 roku. Koła 17 calowe jak i tarcze hamulcowe tylnej osi nigdy nie były dostępne jako wyposażenie fabryczne w modelu 2.0. Model Celebration miał dodatkowo chromowane listwy ozdobno - ochronne zderzaka przedniego i tylnego. Pozdrawiam

 

 

W 2007 w SIP była też taka limitowana wersja Foresterów N/A z tzw. pakietem zimowym. Podgrzewane szyby + fotele + jakieś tam inne drobiazgi. One nie miały przypadkiem ksenonów ?

 

a aukcjach jest jeden taki http://otomoto.pl/su...-C28706063.html

 

ten z aukcji ma ksenony ?

Link to comment
Share on other sites

przebieg fajny ale cena raczej lekko zaporowa :)

 

Z tymi wpisami to byłbym bardzo ostrożny. Ludzie klikają wszystko co podpowiada system.

Może Raju zweryryfikuje....

Edited by Adam12
Link to comment
Share on other sites

tak, ale esp mogło być czy wystawiający to idiota i nawet nie wie co ma? albo może to próba oszustwa?

 

p.s.

to chyba jakiś mistrz "blokada dyferencjału"

Edited by AdaSch
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

AdaSch forek nabyty? Pytam bo w przeszukiwaniu forum trafiłem na Twój temat a właśnie od miesiąca cieszę się takim autem nabytym drogą kupna w Twoich okolicach. Szukałem jak Ty wersji na maxa ale miałem jeszcze jeden priorytet -przebieg. Udało się :)

Link to comment
Share on other sites

Sprawa się ultra skomplikowała:

chciałbym forka ale jest za mały i jednak troche drewno z wyposażeniem ale do przeżycia...

Chciałbym tribekę ale LPG w H6 jest mocno dewastujące a z PB to mógłbym nie wyrobic :( bo robię ogromne iloci KM

Chciałbym fiata Croma ale nie ma 7 osobowych

chciałbym spec.b ale nie jest 7 osóbowe no i koszt eksploatacyjny h6

 

generalnie słabo.

Albo będzie forek albo croma ew jakaś alfa 159 kombi plus oczywiście JTD

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

mam takiego forka z 2007 roku celebration od nowości (manual)

 

w wyposażeniu dodatkowym było praktycznie wszystko to co w XT w tej wyższej wersji oprócz kurnika, tego komputerka na desce, tarcz z tyłu, 17" calowych felg no i oczywiście turbo (tak z pamięci)

dodatkowe wyposażenie to: xenony, skóra, podgrzewane fotele, szyberdach, listwy alu z przodu i tyłu na zderzakach, podgrzewana przednia szyba i chyba tyle

Link to comment
Share on other sites

navi do dołożenia - łatwizna

17" są tanie, auto nieporównywalnie lepiej się prowadzi

tarcze to pikuś i tak byłby heblunek 4pot + 2 pot z WRX

 

ta listwa alu to podobno plastik :D ale nigdzie go nie mogę kupić :D

 

dokładnie takie auto bym sobie życzył.

czyli XT ale bez turbo :)

 

kiedy sprzedajesz? :)

Link to comment
Share on other sites

Witam.

Nakładka na tylni zderzak na bank metalowa (aluminiowa), sam taką nabyłem używaną z napisem Forester, zresztą od forumowicza Owada, jak poszukasz można taką trafić. Problem to tylko przylepić do zderzaka, ja nabyłem taśmę obustronną WURTH-a, polecili w ASO Subaru.

Pozdr

sebxyz

Link to comment
Share on other sites

 

 

Witam. Nakładka na tylni zderzak na bank metalowa (aluminiowa), sam taką nabyłem używaną z napisem Forester, zresztą od forumowicza Owada, jak poszukasz można taką trafić. Problem to tylko przylepić do zderzaka, ja nabyłem taśmę obustronną WURTH-a, polecili w ASO Subaru. Pozdr sebxyz

 

tą tylną mam fabryczną, chciałbym przód.

 

 

 

a X-Trail nie interesuje Cie?

miałem 2 nissany nówki sztuki z salonu - do nissana nie wrócę.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...