Rey Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 Mam uszkodzony silnik 2.0. Padła panewka i korbowód. Przebieg prawie 200 tys. Ktoś robi porządne remonty? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sredniaq Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 Zabrakło oleju? Sent with HTC & Taptalk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zofx Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 2.0 n/a ????? jesli tak to remont sie nie kalkuluje chyba, lepiej wymienic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rey Posted September 1, 2013 Author Share Posted September 1, 2013 Silnik to benzyna DOHC 165KM. Miał wymieniany olej przed wyjazdem w trasę. Niestety z trasy już nie wrócił... Padł po 3600km. Może jednak ktoś remontuje silniki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoadRunner Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 (edited) Remontować to remontują. Wedle regulaminu forum oficjalnie możemy polecić tylko ASO Niezależnie gdzie byś nie robił (mówię o miejscach, które dobrze to robią) to koszt będzie spory ( stawiam na okolice 8 tysięcy ). Robienie zaś aby taniej szybko się zemści. Także naprawdę warto rozejrzeć się za używanym silnikiem. A z ciekawości: jaki olej był zalany i ile go było w silniku w momencie awarii ? Edited September 1, 2013 by RoadRunner Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rey Posted September 1, 2013 Author Share Posted September 1, 2013 Ach ten regulamin... Nie mam zielonego ile było oleju przed samą awarią. Jakoś nie mam nawyku sprawdzania przy każdym tankowaniu. Trzeba sobie wyrobić na przyszłość. Z resztą po wizycie w warsztacie spada czujność na jakiś czas. Ale to już przeszłość. Wolę zrobić porządnie za większe pieniądze niż zacząć jakiś serial "Naprawiam Subaru" Sezon 1. Samochód kupiłem w salonie i jest w bardzo dobrym stanie (brzmi trochę absurdalnie). Legaś zaliczył tylko wszystkie typowe problemy tego modelu: sprzęgło po 50tys., piszczące koło dwumasowe, spadki mocy w okolicach 3tys obrotów, lampka check engine zapalająca się losowo, szlifowanie podwozia o asfalt w czasie podróżowania z rodziną (teściową). Ale to i tak fajny samochód. HELP!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Dziedzic Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 Także naprawdę warto rozejrzeć się za używanym silnikiem. Toś mu polecił kotka w woreczku... @@Rey, remontuj to co masz, Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoadRunner Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 Także naprawdę warto rozejrzeć się za używanym silnikiem. Toś mu polecił kotka w woreczku... Przecież używki nie kupuje się u pana Henia na giełdzie tylko można równie dobrze w nie-ASO gdzie takowy jest sprawdzony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rey Posted September 1, 2013 Author Share Posted September 1, 2013 Zapowiada się dyskusja o wyższości Świąt Bożego Narodzenia nad... itd. Mój apel: Nie można polecać, to trudno. Ale jak ktoś zna fachowców to niech rozpuści wici i czekam na jakiś odzew. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Dziedzic Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 Wici pojszły Link to comment Share on other sites More sharing options...
viking1232 Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 bardzo dobry warsztat to aso mts subaru ul. Szkolna 5 58-200 Dzierżoniów Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 Ktoś robi porządne remonty? nowy shortblock ( 2 lata gwarancji ) + komplet uszczelek ....i będzie porządnie. ps. oczywiscie można pomierzyć i wyjdzie , ze 4 tloki + pierścienie +1 korbowod ? + wał , komplet uszczelek + szlif i porządny mechanik ..( pól roku gwarancji...może ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knurek1111 Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 Mam uszkodzony silnik 2.0. Padła panewka i korbowód. Przebieg prawie 200 tys. No niemożliwe To już w 2006 diesle można było kupić Pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bzikus7 Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 No niemożliwe To już w 2006 diesle można było kupić Pozdr. Miszcz Link to comment Share on other sites More sharing options...
luksp Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 Ach ten regulamin... Nie mam zielonego ile było oleju przed samą awarią. Jakoś nie mam nawyku sprawdzania przy każdym tankowaniu. Trzeba sobie wyrobić na przyszłość. Z resztą po wizycie w warsztacie spada czujność na jakiś czas. Ale to już przeszłość. Wolę zrobić porządnie za większe pieniądze niż zacząć jakiś serial "Naprawiam Subaru" Sezon 1. Samochód kupiłem w salonie i jest w bardzo dobrym stanie (brzmi trochę absurdalnie). Legaś zaliczył tylko wszystkie typowe problemy tego modelu: sprzęgło po 50tys., piszczące koło dwumasowe, spadki mocy w okolicach 3tys obrotów, lampka check engine zapalająca się losowo, szlifowanie podwozia o asfalt w czasie podróżowania z rodziną (teściową). Ale to i tak fajny samochód. HELP!!!!! to niech teraz tesciowa dolozy do remontu................... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted September 3, 2013 Share Posted September 3, 2013 bardzo dobry warsztat to aso mts subaru ul. Szkolna 5 58-200 Dzierżoniów Najlepszy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now