Skocz do zawartości

służbowy dupowóz jaki? 911, m3, s5, rs4, c63, inny ?


beben

Rekomendowane odpowiedzi

Tak to ten z auto auto.

 

Kupiony w ASO W wawie i tam serwisowany przez cały okres. Ponoć przez nich potwierdzona bezwypadkowosc i bezstluczkowosc ;)

 

Oczywiście przed zakupem sprawdzę go tam dokładnie, natomiast to auto było tam w aso 1-2 tyg temu , wszystko wyszlo ok i było już zaliczkowane ale klient nie dostał leasingu i zwolnił rezerwacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam jestem zaskoczony jak bardzo spodobała mi się koncepcja tego auta. Jego oryginalność jest dla mnie bardzo istotnym atutem, poza tym nikt tego nie nazwie dresowozem ;)

 

zobaczymy, negocjuje w firmie ;)

 

 

mam bardzo fajną liczbę postów, taka diaboliczna ;)

Edytowane przez beben
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzajmy z tym tylnym napędem w zimę. Znajomy ma M6 od kilku lat i jeździ tym autem bezproblemowo cały rok, jego ojciec ma S63 amg i też nie narzeka. 95% jego jazdy to miasto Warszawa i okolice typu PIaseczno itp. i żadnych problemów nie ma. Porządne zimówki i systemy wspomagające które całkiem sprawnie się sprawują i nie ma większego problemu. Było kilka rwd w rodzinie i to nawet w latach 90 gdzie to była rzadkość (nie mam na myśli poldków itp tylko bmw 7) i normalnie się śmigało.

 

W aglomeracji warszawskiej tylny napęd to nie problem, ponieważ co roku samorządy wyrzucają mnóstwo pieniędzy na odśnieżanie ulic. W przypadku mniejszych miast, miejscowości to już nie jest tak oczywiste.

 

Bęben --> jeśli Lexus stoi w AutoAuto to proszę Cię SPRAWDŹ go bardzo bardzo dobrze. Niestety nie mają dobrej opini, mnie jakiś czas temu chcieli naciąć na "idealne" auto, a wszystko wyszło po rewizji.

 

Poza tym - dobry wybór, a nasze żony mogą sobie podać rączkę w zakresie gustów moto :D

 

Okazje się u nich trafiają. Wszystko zależy od tego skąd mają auto. Ale oczywiście sprawdzić trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klient nie dostał leasingu

 

przy 4 letnim aucie to raczej nic dziwnego.

dlaczego? ja dostałem go po 15 minutach od telefonu do naszego doradcy :) ze względu na fvat marża finansowy oczywiście nie operacyjny

Edytowane przez beben
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, rozumiem.

leasing finansowy w uproszczeniu jest podobny do zwykłego kredytu celowego, tyle że auto jest cały czas własnością leasingodawcy ale odpisy amortyzacyjne są już u korzystającego.

 

dzwoniłem przed chwilą do Lexusa, pogadaliśmy dość długo i wygląda to dosyć obiecująco. Historia jest pełna, auto znane i jeśli nic się nie zmieniło to godne polecenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, rozumiem.

leasing finansowy w uproszczeniu jest podobny do zwykłego kredytu celowego, tyle że auto jest cały czas własnością leasingodawcy ale odpisy amortyzacyjne są już u korzystającego.

 

dzwoniłem przed chwilą do Lexusa, pogadaliśmy dość długo i wygląda to dosyć obiecująco. Historia jest pełna, auto znane i jeśli nic się nie zmieniło to godne polecenia.

No to trzeba brać ;) . Spojrzałem z ciekawości w homologowane rozmiary kół i na zimę dopuszczone są 18" z rozmiarem 225/40R18 - jak do tego by wziąć oponę "nordycką" z miękkiej mieszanki i z duzo większa ilościa lameli to i na sniegu/lodzie bedzie jeździć sensownie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to miałbym subarowski rozmiar ;) czy są jakieś przeciwskazania do zastosowania na zimę jednakowych opon na każdym kole jesli na lato tył jest sporo szerszy? bodajże 225 vs 255

z duzo większa ilościa lameli
dużo więcej lameli to brzmi sensownie w moim przypadku ;) , choć nasza nazwa nie pochodzi z przemysłu oponiarskiego :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to miałbym subarowski rozmiar ;) czy są jakieś przeciwskazania do zastosowania na zimę jednakowych opon na każdym kole jesli na lato tył jest sporo szerszy? bodajże 225 vs 255

z duzo większa ilościa lameli
dużo więcej lameli to brzmi sensownie w moim przypadku ;) , choć nasza nazwa nie pochodzi z przemysłu oponiarskiego :)

Nie ma zadnych przeciwskazań. Ten rozmiar to oficjalne dopuszczenie/homologacja z Lexusa. 19" ida szersze na tył i węższe na przód. 18" ida takie same na przód i tył i w rozmiarze 225/40R18 XL. Pozostaje tylko dobranie odpowiednich felg, ale z tym tez nie ma problemu.

A opona to byłoby cos tego typu: http://www.bythjul.com/dack/continental/continental_vikingcontact5/#item=38605 - kwestia ściągnięcia na zamówienie, bo oficjalnie nie sa to opony dostarczane na rynek PL u zadnego z producentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę w subaru na takim rozmiarze od paru lat i nie widze przeszkód, jest bardzo ok . Ojciec po zmianie auta musi sie zmagać 275/30/20 ale pewnie tez da radę ;)

 

Evan cfffaniaku-szyderco, chodziło mi o to czy czasem jakies elektroniki nie wymuszają takiego zróżnicowania szerokości :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też miałem 225/40/18 w RSie na zime :D ale dopiero po założeniu 205/50/17 przestałem używać saperki w zimie :D A tak na poważnie to górek nie masz koło domu dużo więc co się martwisz ;) Na wypady rodzinne i tak pewnie bierzesz outlandera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to miałbym subarowski rozmiar ;) czy są jakieś przeciwskazania do zastosowania na zimę jednakowych opon na każdym kole jesli na lato tył jest sporo szerszy? bodajże 225 vs 255

z duzo większa ilościa lameli
dużo więcej lameli to brzmi sensownie w moim przypadku ;) , choć nasza nazwa nie pochodzi z przemysłu oponiarskiego :)

Nie ma zadnych przeciwskazań. Ten rozmiar to oficjalne dopuszczenie/homologacja z Lexusa. 19" ida szersze na tył i węższe na przód. 18" ida takie same na przód i tył i w rozmiarze 225/40R18 XL. Pozostaje tylko dobranie odpowiednich felg, ale z tym tez nie ma problemu.

A opona to byłoby cos tego typu: http://www.bythjul.c...ct5/#item=38605 - kwestia ściągnięcia na zamówienie, bo oficjalnie nie sa to opony dostarczane na rynek PL u zadnego z producentów.

A jak takie oponki sprawują się w zimie, ale na suchym, przy wyższych prędkościach itp.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17" obawiam sie ze nie wejdzie na zacisk, zreszta ........ zapedzilem sie trochę :) takie problemiki będę rozwiązywal jak będzie u mnie w garażu :)

Raczej na pewno nie wejdzie bo tarcza hamulcowa ma 360mm.

A jak takie oponki sprawują się w zimie, ale na suchym, przy wyższych prędkościach itp.?

Takie opony maja zdecydowanie niższe indeksy prędkości - w tym przypadku T=190kmh. Wiadomo że to zawsze coś za coś, ale i tak bedzie to na mokrym zdecydowanie lepiej niż jakieś budżetowe rozwiazania czy chińczyki, a na suchym trzeba się z nimi trochę delikatniej obchodzić. Generalnie nie jest to jakiś problem bo poczynając od całej Bałtyki poprzez Skandynawię to tam większość uzywa takich opon (nordyckich) a u nich tez jest sporo odśniezonych dróg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lexus pieknie daje rade. Super wybor imo.

 

A jaka jest roznica miedzy leasingiem operacyjnym a finansowym? Dla mnie jako malego przedsiebiorcy? Bo tez cos kupic musze a jeszcze nigdy niczego nie leasingowalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaka jest roznica miedzy leasingiem operacyjnym a finansowym?

Leasing operacyjny – (zwany również leasingiem usługowym) – polega na czasowym udostępnianiu środka, bez przeniesienia prawa własności.

Leasing finansowy (kapitałowy, inwestycyjny) – polega na oddaniu rzeczy w użytkowanie, w zamian za raty leasingowe. Przedmiot leasingu jest własnością finansującego, amortyzuje go leasingobiorca, natomiast przeniesienie tytułu własności może być zagwarantowane w umowie. Przedsiębiorstwo zwiększa więc wartość swojego majątku, nie ponosząc dodatkowych kosztów po zakończeniu umowy, a zwiększona forma amortyzacji pozwala regulować jej koszty i dochody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W necie się pojawił filmik jak testowałeś IS-F na mieście
sklonny bym by uwierzyc :biglol: :biglol: :biglol:

 

Czyli jednym słowem bardziej opłaca się operacyjny? Tak upraszczając mocno.
a to już zależy od firmy ale w większości przypadków tak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...