Woszkowaty Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Szukałem, ale chyba jeszcze nikt nie pisał o nowej ofercie NC+. Co sądzicie? Zmienią coś na dniach ? Wypowiedzenie N-ki czeka w szufladzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 http://www.youtube.com/watch?v=ESr3YpP1Yyo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 jak jesteś przyzwyczajony do LM to trzeba brać.Dodatkowo liga angielska i hiszpańska ,ciekawe Canale i Alekino. natomiast bałaganu w menu nie jestem w stanie okiełznać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 http://finanse.wp.pl/kat,104130,title,UOKiK-przyglada-sie-nc,wid,15452454,wiadomosc.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brt Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 ja tam złożyłem wypowiedzenie i w C+ i w n, teraz czekam, z c+ tak czy inaczej rezygnuję, bo umowa się kończy a z n się zobaczy co zaoferują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miskoff Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Jak tylko dowiedziałem się, że będzie połączenie to postanowiłem złożyć rezygnację z usług platformy "n"Umowa kończyła się ostatniego dnia lutego, więc jeszcze przed tym całym połączeniem. Złożyłem kwitek z rezygnacją, dzwonili, przekonywali, ale na próżno Skończyła się umowa, oddałem dekoder i ze spokojem czekałem na rozwój sytuacji z tą całą konsolidacją. Jaki było moje zdziwienie, jak okazało się, że w połowie marca eNka wystawiła mi fakturę.... za marzec... Cholerni złodzieje... Myślałem, że mam ich z głowy, ale słowa (chyba prezesa) o tym, że nie oddadzą żadnego klienta sprawdzają się w tej sytuacji... Teraz muszę dokopać się gdzieś w stosie papierów do potwierdzeń jakie mam od nich (złożenie rezygnacji i przyjęcie dekodera) i próbować się do nich dodzwonić... Coś czuję, że może być ciężko. Natomiast moim teściom, którzy mają C+ zaproponowano abo droższy "tylko" o 40 pln, i nie chcieli negocjować, jakaś dziwna praktyka, kolejny stracony klient. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 a mi operator kablówki zapowiedział wzrost ceny za pakiet canal'a i się zastanawiałem czy nie przenieść się do tego NC+ teraz to już sam nie wiem co robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 @@Miskoff, uważaj na tą sytuację, bo mi się podobna ze 4 lata ciągnęła, łącznie z windykatorem itd. Lepiej to dobrze przypilnować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Jeśli chodzi o ofertę to zła nie jest. W tej chwili panuje wielki chaos w firmie i sprzeczne informacje co jest dostępne a co nie wato poczytać sobie http://ncpluspytania.pl dużo pożytecznych informacji do infolinii ciężko się dodzwonić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miskoff Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 @@Amstaff23, Tak zrobię nie uśmiecha mi się windykacja i inne atrakcje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 U mnie UPC wystawiło fakturę już po zakończeniu umowy, zamiast to ze mną wyjaśnić, po 1,5 roku odezwała się firma windykacyjna i zero rozmowy, tylko oddawaj kasę złodzieju! A to, że to był błąd firmy - nie dociera. Także lepiej wszystkiego dopilnuj i jak najwięcej na papierze, ustne ustalenia to sobie potem można wsadzić niestety.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Czytałem, zarówno antyncplus jak i ofertę na stronie nc+. Po trzech dniach udało mi się dodzwonić na infolinię w sprawie "migracji". Niestety - pakiet , który mam w N na dzień dzisiejszy - w nowej ofercie jest o 40zł droższy. Kpina . Pełny pakiet Polsatu to w tej chwili 89,00zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Zawsze skadam wypowiedzenie na piśmie i wtedy są sklonni do jakis negocjacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miskoff Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 @@Amstaff23, Dlatego chce sam się do nich odezwać. Jeszcze termin płatności faktury nie minął, więc może uda mi się coś wyjaśnić @@Woszkowaty, Wziąłem od nich ten pełen pakiet, i mam niestety pewne zastrzeżenia, ale raczej spowodowane obsługą w punkcie sprzedaży a chodzi o pakiet HBO Go i IplaMix, przez 3 miechy bezpłatnie, a potem jak sam nie wyłączysz, to 20pln drożej trzeba płacić, ja nie wiedziałem i teraz pierwszą fakturę mam o te dwie dychy większą. Dodatkowo miałem problem z dekoderem, wyłączał się, trzeba było resetować, ale wymienili mi na nowszy model (miałem Mini HD2000, dali HD3000) i w nim już nie ma problemów. Ogólnie jestem nawet zadowolony, moim zdaniem lepsze to niż NC+ @@Sławek1, Też tak składałem, i jedyna negocjacja to była taka, żebym został na najniższym pakietem na pół roku. Zresztą nie mieli żadnych szans, bo i tak byłem zdecydowany odejść, choćby mi złote góry dawali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedo Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Jeżeli ktoś ma ważną umowę z N ką to wystarczy wysłać pismo, że chce się kontynuować na starych warunkach do końca trwania umowy. Są to słowa przedstawiciela który ostatnio wpadł do nas do domu. Ale wydusił to dopiero z siebie wychodząc, wcześniej twierdził, że automatycznie się zmieni na droższą nc+ albo jeżeli chcemy to można zrezygnować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Jeżeli ktoś ma ważną umowę z N ką to wystarczy wysłać pismo, że chce się kontynuować na starych warunkach do końca trwania umowy. Są to słowa przedstawiciela który ostatnio wpadł do nas do domu. Ale wydusił to dopiero z siebie wychodząc, wcześniej twierdził, że automatycznie się zmieni na droższą nc+ albo jeżeli chcemy to można zrezygnować. Jeśli powyższe okaże się prawdą - nic więcej nie potrzebuję. Upewnię się dzisiaj na infolinii .... jak się dodzwonię . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 a co z ludźmi którzy mają umowę przedłużoną bezterminowo? do tej pory nie przyszedł mi żaden list czy powiadomienie o zwiększeniu ceny pakietu czy jego zmianie. Teraz płacę 79zł za pełen pakiet + HBO... Chciałbym żeby tak pozostało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brt Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 @@boorek, z tego co wyczytałem, to powinieneś napisać im, że nie wyrażasz zgody na zmiany. Tak czy inaczej to tylko przedłuży Twoją umowę o czas potrzebny nc+ na wypowiedzenie Tobie umowy z terminem przewidzianym w umowie/ustawie przygotuj się na 199zł http://ncplus.pl/sklep/promocje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 tak czy inaczej oni muszą mnie jakoś poinformować o zmianach... w sumie i tak będę musiał się do nich udać bo mi padł dekoder kilka dni temu (zbieg okoliczności?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miskoff Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 w sumie i tak będę musiał się do nich udać bo mi padł dekoder kilka dni temu (zbieg okoliczności?) Nie wiem czy wiesz, że częstą praktyką u nich jest wmówienie użytkownikowi, że to jego wina, że zalał i bóg wie co jeszcze, i to niezależnie od tego co jest wpisane na protokole przy zdaniu dekodera lub wymianie, po prostu po jakimś czasie ludziom przysyłali faktury jakieś.Natomiast szanse na to, że uda Ci się zostać przy tym abonamencie i posiadać HBO, są niestety marne :/ ale próbuj, na profilu Anty NC+ na FB czytałem, że komuś się udało zostać przy tym samym abonamencie i tych samych pakietach więc może i Tobie się uda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 no najgorsze jest to że jestem w UK... muszę sobie zrobić przymusowy urlop żeby to ogarnąć.... bo zachciało im się łączyć ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miskoff Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 @@boorek, Nie zazdroszczę, ale lepiej załatw od razu wszystko, póki jeszcze czas, bo potem możesz zostać z umową na 18 miesięcy za jakieś chore pieniądze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marty11 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Ja w sumie jestem w miarę zadowolony.Migrowałem z n-ki.Wynegocjowałem pakiet gold za 79,00 zł i mi to wystarczy.Fakt,że straciłem VOD i będę płacił kilka złotych więcej ale do wszelkiego rodzaju podwyżek chyba wszyscy się już przyzwyczailiśmy...Kanały n-premium od jakiegoś czasu nie prezentowały prawie niczego,zresztą tak naprawdę to były dwa programy a nie cztery.Teraz w to miejsce mam cztery różne Canal + i myślę,że tak jest lepiej.Doszło też kilka innych programów,które są całkiem niezłe.Dla mnie jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Coś się chyba jednak zaczyna dziać, mam nadzieję, że na dobre: http://biznes.onet.pl/nc-przeprasza-i-zmienia-oferte,18562,5465586,1,prasa-detal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marty11 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Zadziałało,choćby o tyle,że już po migracji dostałem jeszcze Canal + i Canal + Sport.Czyli wyłączając VOD mam pakiet platinium w cenie silver.Podejrzewam,że wszyscy migrujący tak dostaną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się