Skocz do zawartości

NC+


Woszkowaty

Rekomendowane odpowiedzi

Jak tylko dowiedziałem się, że będzie połączenie to postanowiłem złożyć rezygnację z usług platformy "n"Umowa kończyła się ostatniego dnia lutego, więc jeszcze przed tym całym połączeniem. Złożyłem kwitek z rezygnacją, dzwonili, przekonywali, ale na próżno :) Skończyła się umowa, oddałem dekoder i ze spokojem czekałem na rozwój sytuacji z tą całą konsolidacją. Jaki było moje zdziwienie, jak okazało się, że w połowie marca eNka wystawiła mi fakturę.... za marzec... Cholerni złodzieje... Myślałem, że mam ich z głowy, ale słowa (chyba prezesa) o tym, że nie oddadzą żadnego klienta sprawdzają się w tej sytuacji... Teraz muszę dokopać się gdzieś w stosie papierów do potwierdzeń jakie mam od nich (złożenie rezygnacji i przyjęcie dekodera) i próbować się do nich dodzwonić... Coś czuję, że może być ciężko.

Natomiast moim teściom, którzy mają C+ zaproponowano abo droższy "tylko" o 40 pln, i nie chcieli negocjować, jakaś dziwna praktyka, kolejny stracony klient.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o ofertę to zła nie jest. W tej chwili panuje wielki chaos w firmie i sprzeczne informacje co jest dostępne a co nie wato poczytać sobie http://ncpluspytania.pl dużo pożytecznych informacji do infolinii ciężko się dodzwonić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie UPC wystawiło fakturę już po zakończeniu umowy, zamiast to ze mną wyjaśnić, po 1,5 roku odezwała się firma windykacyjna i zero rozmowy, tylko oddawaj kasę złodzieju! A to, że to był błąd firmy - nie dociera.

Także lepiej wszystkiego dopilnuj i jak najwięcej na papierze, ustne ustalenia to sobie potem można wsadzić niestety....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem, zarówno antyncplus jak i ofertę na stronie nc+. Po trzech dniach udało mi się dodzwonić na infolinię w sprawie "migracji". Niestety - pakiet , który mam w N na dzień dzisiejszy - w nowej ofercie jest o 40zł droższy. Kpina .

Pełny pakiet Polsatu to w tej chwili 89,00zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@Amstaff23, Dlatego chce sam się do nich odezwać. Jeszcze termin płatności faktury nie minął, więc może uda mi się coś wyjaśnić

@@Woszkowaty, Wziąłem od nich ten pełen pakiet, i mam niestety pewne zastrzeżenia, ale raczej spowodowane obsługą w punkcie sprzedaży a chodzi o pakiet HBO Go i IplaMix, przez 3 miechy bezpłatnie, a potem jak sam nie wyłączysz, to 20pln drożej trzeba płacić, ja nie wiedziałem i teraz pierwszą fakturę mam o te dwie dychy większą. Dodatkowo miałem problem z dekoderem, wyłączał się, trzeba było resetować, ale wymienili mi na nowszy model (miałem Mini HD2000, dali HD3000) i w nim już nie ma problemów. Ogólnie jestem nawet zadowolony, moim zdaniem lepsze to niż NC+

@@Sławek1, Też tak składałem, i jedyna negocjacja to była taka, żebym został na najniższym pakietem na pół roku. Zresztą nie mieli żadnych szans, bo i tak byłem zdecydowany odejść, choćby mi złote góry dawali ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś ma ważną umowę z N ką to wystarczy wysłać pismo, że chce się kontynuować na starych warunkach do końca trwania umowy. Są to słowa przedstawiciela który ostatnio wpadł do nas do domu. Ale wydusił to dopiero z siebie wychodząc, wcześniej twierdził, że automatycznie się zmieni na droższą nc+ albo jeżeli chcemy to można zrezygnować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś ma ważną umowę z N ką to wystarczy wysłać pismo, że chce się kontynuować na starych warunkach do końca trwania umowy. Są to słowa przedstawiciela który ostatnio wpadł do nas do domu. Ale wydusił to dopiero z siebie wychodząc, wcześniej twierdził, że automatycznie się zmieni na droższą nc+ albo jeżeli chcemy to można zrezygnować.

Jeśli powyższe okaże się prawdą - nic więcej nie potrzebuję. Upewnię się dzisiaj na infolinii .... jak się dodzwonię :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co z ludźmi którzy mają umowę przedłużoną bezterminowo? do tej pory nie przyszedł mi żaden list czy powiadomienie o zwiększeniu ceny pakietu czy jego zmianie. Teraz płacę 79zł za pełen pakiet + HBO... Chciałbym żeby tak pozostało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie i tak będę musiał się do nich udać bo mi padł dekoder kilka dni temu (zbieg okoliczności?)
Nie wiem czy wiesz, że częstą praktyką u nich jest wmówienie użytkownikowi, że to jego wina, że zalał i bóg wie co jeszcze, i to niezależnie od tego co jest wpisane na protokole przy zdaniu dekodera lub wymianie, po prostu po jakimś czasie ludziom przysyłali faktury jakieś.

Natomiast szanse na to, że uda Ci się zostać przy tym abonamencie i posiadać HBO, są niestety marne :/ ale próbuj, na profilu Anty NC+ na FB czytałem, że komuś się udało zostać przy tym samym abonamencie i tych samych pakietach więc może i Tobie się uda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w sumie jestem w miarę zadowolony.Migrowałem z n-ki.Wynegocjowałem pakiet gold za 79,00 zł i mi to wystarczy.Fakt,że straciłem VOD i będę płacił kilka złotych więcej ale do wszelkiego rodzaju podwyżek chyba wszyscy się już przyzwyczailiśmy...Kanały n-premium od jakiegoś czasu nie prezentowały prawie niczego,zresztą tak naprawdę to były dwa programy a nie cztery.Teraz w to miejsce mam cztery różne Canal + i myślę,że tak jest lepiej.Doszło też kilka innych programów,które są całkiem niezłe.Dla mnie jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...