Skocz do zawartości

O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru


WRC fan

Rekomendowane odpowiedzi

To chyba jakies oslony na felgi...

 

To specjalne nakladki zmniejszajace opory powietrza. Powietrze nie dostaje sie miedzy szprychy, przez co nie ma zawirowan zwrotnych powietrza na bruznalu dookolnym obreczy alumionowej. Z powodu tego czegosc sa specjalne nadmuchy na hamulce doprowadzone, a powietrze zasysaja na zasadzie podcisnienia ciagnionego dyfuzry przy oslonach dolnych przedniego dyferencjalu.

 

:mrgreen: a myslalem ze to tylko oslony do transportu autka, co by felg nie poniszczyc/zarysowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzcie, przed czym może być problem s%^&%#@#ć w Słowenii w nadchodzącym weekendzie majowym lub wakacjach. Wykaz fur z wideorejestratorami:

Mobilni radarji:

 

Policijska enota Kranj

 

Vozilo: Opel Vectra 3.2 GTS

Najvišja hitrost: 248 km/h

Teža: 1.503 kg

Motor: V6 24V, 3.175 ccm

 

 

Policijska enota Novo Mesto

 

Vozilo: Škoda Superb 2.8 V6

Najvišja hitrost: 237 km/h

Teža: 1.501 kg

Motor: 2.8 V6, 2.771 ccm

 

 

Policijska enota Ljubljana

 

Vozilo: Volvo S60 2.5 T

Najvišja hitrost: 235 km/h

Teža: 1.427 kg

Motor: 2.5 T, 2.521 ccm

 

 

Policijska enota Celje

 

Vozilo: Ford Mondeo ST 220

Najvišja hitrost: 243 km/h

Teža: 1.510 kg

Motor: V6 24V, 2.967 ccm

 

 

 

Policijska enota Maribor

 

Vozilo: Honda Accord 2.4 executive

Najvišja hitrost: 227 km/h

Teža: 1.395 kg

Motor: 2.4, 2.354 ccm

 

 

 

Policijska enota Koper

 

Vozilo: Alfa Romeo 156 2.5 V6

Najvišja hitrost: 230 km/h

Teža: 1.355 kg

Motor: 2.5 V6, 2.771 ccm

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::twisted::twisted::twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem ta fotkę na interii:

 

 

 

Śliczny

 

To jest wersja, ktora byla produkowana po 1982 roku. Może z rok lub dwa wcześniej. Nie pamiętam.

 

A fotka Przemqa dotyczyła modeli wcześniejszych. Obie wresje nie byly raczej jednocześnie produkowane.

Zauważcie, że mocowanie kół w modelu Przemqa jest do piast, a WRC fana do bębnów.

Średnica bębnów tych pierwszych uległa zwiększeniu, co poprawiło skuteczność hamowania.

Plastikowe zderzaki miały modele droższe, choć to też nie było regułą. Montowano to, co było pod ręką :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więcej zdjęć jest na motoplanecie- zwróćcie uwagę na opony na tych zdjęciach :idea::mrgreen:. Chyba mitsu ma jakiś nowy pomysł na uzyskanie dobrej trakcji :mrgreen:.

 

 

http://multimedia.motoplaneta.pl/ft.php?idg=251&pg_[go]=3

 

http://multimedia.motoplaneta.pl/ft.php?idg=251&pg_[go]=6

 

 

(wszystkie zdjęcia tutaj: http://multimedia.motoplaneta.pl/g.php?1&pg_[desc]=+DESC&modex=pokaz&T[id]=251 )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...