man111 Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Hmmm... Te dyskusje były już wielokrotnie na różnych forach a realia są takie, że wyjąwszy brak AYC mój MR na łeb bije we wszystkim europejską VIII - zresztą stał się podstawą do budowy IX :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 man111, ale sam wiesz ze S-AYC to wlasnie jest "to" w evo Mialem ostatnio okazje pojezdzi evo VIII US nie MR i sorry ... Przepasc w stosunku do europejskiej VIII, o IX juz nie wspominajac. Dobrze, ze w USA tak tani i dostepny jest rynek gratow tuningowych do tego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzymu Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Nie zadzieraj nosa, nie rob takiej miny A tu macie duzo fotek tego kiepskiego auta http://www.autoblog.com/photos/mitsubishi-prototype-x/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Przypomina mi tego: Az mi sie plakac chce.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Hi hi - a autoexpress pisze, że w Europie kontynentalnej w ogóle nie będzie evo, będzie tylko w UK. Ciekawe, czy nasi forumowi evowcy zaczną za kilka miesięcy/lat mówić: "yyyyy... impreza to taki super samochód, chyba se kupię, bo mie się moje evo wzięło i rozsypało" . Może ta cena, o której pisze michal, jest taka wysoka właśnie dlatego, że to będą pojedyncze modele "przekładkowe" z rynku UK, a w szerokiej ofercie faktycznie nie będzie "zwykłego" evo? Więcej: tu http://www.evo.co.uk/news/evonews/20459 ... i_evo.html I kawałek artykułu: "The new Lancer saloon is a much sharper, sportier looking machine than the outgoing car, and will also be available as a Ralliart model, which is said to live up to its badging even if it is less extreme than the Evo. In fact, the Ralliart version will be the hottest Lancer for mainland Europe, only Britain getting the full-on, fire-breathing all-wheel-drive rally replica." PS. buahahahahahahaha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawide-GP Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 ale jajca - Evo w "EU" wyginie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Jak dinozaury . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuśma Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 auto pokroju evo tylko dla flegmatyków :!: to jakby wino zarezerwować tylko dla rosjan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aston Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 ale jajca - Evo w "EU" wyginie czy wyginie, czy cena pójdzie mocno do góry to tylko dobra informacja dla sprzedaży Subaru Imprezy WRX i STI w Europie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 ale jajca - Evo w "EU" wyginie czy wyginie, czy cena pójdzie mocno do góry to tylko dobra informacja dla sprzedaży Subaru Imprezy WRX i STI w Europie STI podobno tez nie bedzie na razie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 ale jajca - Evo w "EU" wyginie czy wyginie, czy cena pójdzie mocno do góry to tylko dobra informacja dla sprzedaży Subaru Imprezy WRX i STI w Europie lub dla dilerów Mitsu w USA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Znalazłem taką mapkę fotoradarów w Polsce :roll: Dużo tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 STI podobno tez nie bedzie na razie Też słyszałem te pogłoski, że STI przestanie być "miejskim samochodem dla każdego", a stanie się "wściekłą prawie enką". Ale jakoś nie chce mi się w to wierzyć . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 wyglada to tak jak kiedy problem z dostepnoscia evo 1-4 w PL pozyjemy zobaczymy nie nalezy sie niczym martwic skoro SIP jest w poblizu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Nie widzę w czym problem.... Jak masz EVO brać z UK i robić przekładkę to taniej ściągnąć sobie z USA i problem z głowy. W jednym i drugim przypadku tracisz gwarancje. No, ale EVO ponoć są nie zniszczalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aston Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 kozacki ten Pontiac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aston Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 kozacki ten Pontiac Saturn Sky jest też Pontiac Solstice, ale on wygląda troszeczkę inaczej, a tak w ogole to ten ma znaczek Opla i jest w Niemczech dostępny za około 30.500 € Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Hi hi - a autoexpress pisze, że w Europie kontynentalnej w ogóle nie będzie evo, będzie tylko w UK. Ciekawe, czy nasi forumowi evowcy zaczną za kilka miesięcy/lat mówić: "yyyyy... impreza to taki super samochód, chyba se kupię, bo mie się moje evo wzięło i rozsypało" . Może ta cena, o której pisze michal, jest taka wysoka właśnie dlatego, że to będą pojedyncze modele "przekładkowe" z rynku UK, a w szerokiej ofercie faktycznie nie będzie "zwykłego" evo? Nie boj zaby. Nie wywiniesz sie z deklaracji, ze bierzesz EVO X. Auto bedzie w Polsce w lipcu 2008r. Cena niestety jest poki co slaba. Ale spoko, EVO IX ma dobra cene, wiec walka Europy o dobra cene na EVO X nie jest przegrana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 No to sobie jeszcze długo poczekacie :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Aston, bylem wlasnie przekonany, ze to Solstice. Nie wiedzialem, ze mozna go juz kupic w Europie. Wedlug tabeli wychodzi na to, ze to zajefajne auto!!!! 2 litry i taka moc, osiagi super....... tylko ta masa wlasna jak na tak male auto mi sie nie podoba. Jestem pozytywnie zaskoczony tym Opelkiem. Ciekawe jak wypadnie w testach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 KOmpletnie nie rozumiem, jak mozna wziac samochod, ktory jest do kupienia jeszcze pod szyldem dwoch innych marek, a nastepnie reklamowac go jako nastepce "słynnego" Opla GT z końca lat '60 :? To tak jakby Subaru wzielo np. Audi RS4, zmienilo znaczek i pozniej reklamowalo jako nastepce STI.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 To tak jakby Subaru wzielo np. Audi RS4, zmienilo znaczek i pozniej reklamowalo jako nastepce STI.... To porównanie nijak sie nie ma przykładu powyżej. Przecież Subaru i Audi to dwie zupełnie różne firmy, a Opel i Pontiak to nie firmy, tylko marki jednego koncernu. Tak jak w środkach czystości jakiś dajmy na to Unilever, który produkuje połowę marek dostępnych na rynku. I jeżeli jakiś model występuje tu pod różnymi markami (czy to Opel, czy Holden, Pontiac itp), to i tak najczęsciej produkowany jest w jednej fabryce, na jednej linii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Jak milo posluchac madrzejszego :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 2007 Audi TT Abt TT-R by Abt Sportsline - 355hp With the Abt TT-R Abt Sportsline celebrated the most amazing motor sport victories in the season 2002. Hardly anyone was able to beat the Abt TT-R. In nine of the ten DTM races at least one of the Abt pilots clinched a podium position, and at the end Laurent Aiello won the DTM championship in the yellow Abt TT-R. Therefore it is no wonder that the Abt team from Kempten has a special relationship with “their” TT and it is a fortunate coincidence that the second version of this sporty Audi model just appears on the market when the family enterprise celebrates its 110th company anniversary. At the same time, this happenstance means a challenge for Abt Sportsline - a challenge the team from Kempten meets by enhancing this exceptional sports car. The new Audi TT is a model which already combines clarity and form with modern technology in the serial car and therefore offers maximum driving pleasure. “This is the best precondition we can imagine to perfect a car,” explains Hans-Jürgen Abt, managing director of Abt Sportsline - and presents convincing data: The masterpiece in the new Abt TT model range is the Abt TT-R equipped with a VR6 3.2 ltr. engine and a performance of 355 HP (262 kW). This outstanding sports car offers real racing adventure for the roads. The Abt TT-R accelerates from standstill to 100 km/h in 5.1 seconds compared to the serial model that takes 5.9 seconds. In connection with the Abt TT-Sport models, the Bavarian team has also noticeably boosted the power of the VR6 3.2 ltr. and 2.0 T-FSI engines . The Abt supercharger kit and modifications of the motor management ensure that the 3.2 ltr. 6-cylinder engine now performs 310 HP (228 kW) instead of the serial 250 HP (184 kW). The Abt engineers also did a good job with the 2.0 TFSI engine. They upgraded the serial power of 200 HP (147 kW) to 270 HP (199 kW) with a maximum torque of 350 Nm (serial 280 Nm). For the new 2-litre TT Abt also offers its innovative intelligentSport-technology. Specific modifications of the motor management allow the Abt TT-iS to be fuelled with standard, super or superplus gasoline. The performance increases to as much as 240 HP (177 kW) depending on the fuel quality. More power �" less thirst. With an additional Abt gearbox modification the fuel consumption of the Abt TT-iS can be reduced by up to four litres. Besides the power boost, the modified design of the Abt TT models was one of the most important factors. In this connection Abt Sportsline has developed special body styling parts that make the TT a real eye-catcher communicating power and dynamics. With an integrated grille element, the front skirt emphasizes the area around the fog lights and single-frame grille so that the face of the Abt TT becomes even more aggressive and marked. The lateral body styling parts continue the dynamical body language and lead directly to the extravagant rear with rear skirt inset and rear wing. In contrast to the filigree serial part the Abt rear wing cannot be folded but is a part that is firmly integrated into hatchback. The result is not only a racier design; it also brings about more downforce. The 4-pipe rear muffler is the finishing touch that perfectly harmonizes with the black rear skirt inset and rear diffuser. To round off the striking overall optical design, Abt Sportsline recommends the 19-inch wheels AR19 and SP1 with tyres sized 255/35 ZR 19. What is more, Abt has also included a special suspension kit and suspension springs in its product range so as to meet the demands of the power upgrade and modified design. The new Abt TT with its extraordinary driving performance and body styling has everything a winner needs. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się