Abt Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 mnie to jakos nie rusza. wole takie obrazki :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 21 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 Abt, bo za młody jesteś ;-) Jak bym miał wybierać to i tak wybrałbym sytuację z Twojej fotki ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszRT Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Do lancera Evo też tzreba chip za 4k GBP żeby ABSu się pozbyć... Jeden komputer sterujący ABS, ACD, AYC i trzeba do niego cały nowy soft? Mam rację? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 TomaszRT, chyba tak szczerze mówiąc nie wiem jak to jest rozwiązane, słyszałem tylko kiedyś cenę. Taka niemozność odłączenia ABS mnie trochę przeraża. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszRT Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Taka niemozność odłączenia ABS mnie trochę przeraża Mnie również patrząc na to jaki to jest samochód. Stare Audi (S2) miały wyłącznik ABSu na konsoli środkowej. Podobny patent będę robił u siebie w Nissanie bo bezpiecznik od ABSu jest pod maską. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 TomaszRT, niestety zdaje się teraz przepisy homolopgacyjne nie pozwalają na taki wyłącznik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszRT Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 niestety zdaje się teraz przepisy homolopgacyjne nie pozwalają na taki wyłącznik Tak podejrzewałem. Zresztą od lipca każde auto sprzedawane w UE będzie musiało mieć ABS. Dobrze jeśli komputer od ABS odpowiada za ABS i ew jeszcze za ESP - wyjmujemy bezpiecznik/robimy wyłącznik i po problemie. Ale co mają zrobić posiadacze HALDEXA - tam jak sie wypnie bezpiecznik to cały napęd nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 TomaszRT, w wielu autach naturalny balans hamowania jest dobrany jakkolwiek - np. tylne hamulce wspóne dla całej linii modelowej a tylko przednie różne w zalezności od rodzaju zastowanego silnika - w wyniku czego możesz sobie odpiąć bezpiecznik ale nie da się tak jeździć bo auto blokuje tył, np. słabsze Focusy tak mają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszRT Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Azrael, to fakt którego nie wziąłem pod uwagę. Wiesz może jak sie do tego wszystkiego ma EBD? U mnie w Nissanie (1.6) są z tyłu tarcze a w wersji 1.4 bębny więc mam cichą nadzieje że jakiś japoński inż. dobrał to lepiej niż jakkolwiek Wspomnę tu że nie tak dawno miałem sytuację, że gdybym miał ABS to bym sie zabił - stroma droga z miasteczka akademickiego w LBL prowadząca do dwupasmówki - gołoledź - dobrze że mi sie zablokowane koła dokopały do asfaltu bo bym komuś wyjechał pod maskę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młodziak Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 W TVR-ach są wyłączniki ABS-u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 22 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 A który obecnie produkowany TVR ma ABS ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 A który obecnie produkowany TVR ma ABS ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młodziak Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Jak pamiętam Sagaris już musiał mieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Młodziak, tak jak masz dobrze wyćwiczoną nogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Azrael, to fakt którego nie wziąłem pod uwagę. Wiesz może jak sie do tego wszystkiego ma EBD? U mnie w Nissanie (1.6) są z tyłu tarcze a w wersji 1.4 bębny więc mam cichą nadzieje że jakiś japoński inż. dobrał to lepiej niż jakkolwiek EBD ma się tak że auta z EBD zwykle mają po odłączeniu mocniej na tył, ale np. w STI jest dobrze ponoć. Oby tak bylo w Almerze - ale kto jak kto Ty pewnie byś poczuł że coś jest nie tak ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Ale co mają zrobić posiadacze HALDEXA - tam jak sie wypnie bezpiecznik to cały napęd nie działa. Nimi bym się nie przejmował. Skoro kupili samochód z haldexem, to sami są sobie winni! A wracając do balansu przód-tył po odłączeniu ABS, to da się pokombinować trochę doborem klocków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 22 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Właśnie sobie uświadomiłem, że jak wejdą te "wspaniałe" przepisy UE o ABS w każdym aucie to TVR też zostanie w to wyposażony Padają ostatnie bastiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 A wracając do balansu przód-tył po odłączeniu ABS, to da się pokombinować trochę doborem klocków. Gorzej jak auto ma bębny -> Focus.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 A wracając do balansu przód-tył po odłączeniu ABS, to da się pokombinować trochę doborem klocków. Gorzej jak auto ma bębny -> Focus.... Focus RS nie ma! A tak serio, to też można. Przecież jeżeli tył za bardzo hamuje, to wystarczy na przód dać skuteczniejsze klocki i powinno działać. Gorzej jak tył jest za słaby. Wtedy patrz punkt "Focus RS nie ma" :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Gorzej jak tył jest za słaby. Wbrew pozorom istnieje coś takiego jak sportowe okładziny do bębnów. Np. Ferodo robi. Wtedy patrz punkt "Focus RS nie ma" I nie ma do niego silników :-/ i w ogóle czesci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Gorzej jak tył jest za słaby. Wbrew pozorom istnieje coś takiego jak sportowe okładziny do bębnów. Np. Ferodo robi. Tak, wiem. Ale jakoś rewelacyjnie skuteczności bębnów to nie podnosi.... Wtedy patrz punkt "Focus RS nie ma" I nie ma do niego silników :-/ i w ogóle czesci... Oj będzie w takim razie klasyk! Obecny ST się nie umywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Wtedy patrz punkt "Focus RS nie ma" I nie ma do niego silników :-/ i w ogóle czesci... czyli nauka na przyszłość: jeśli masz kupić turbobenzynę spod znaku Forda używaną to weeeeeeeeeeeeź zapomnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 22 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Ciekawe jak będzie z aktualnym ST. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 WRC fan, jak będzie obecna polityka Forda utzrymywana toniedługo do 1.8 diesli części nie będzie.... Juz np. jak wam się spali główny bezpiecznik w C-maxie to trzeba ywmienić wiązke od akumulatora bo nie występuje jako część zamienna. czyli nauka na przyszłość: jeśli masz kupić turbobenzynę spod znaku Forda używaną to weeeeeeeeeeeeź zapomnij No raczej tak, niestety. Ciekawe jak będzie z aktualnym ST. To względnie masowe auto w porównaniu z RSem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Juz np. jak wam się spali główny bezpiecznik w C-maxie to trzeba ywmienić wiązke od akumulatora bo nie występuje jako część zamienna. Może dlatego, że ktoś zaprojektował za mocny bezpiecznik i jak on się zjara to można być pewnym, że z wiązki też niewiele zostało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się