Vilmark Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Dzisiaj wymieniałem wydech , niestety podczas wymiany tłumikarz chyba rozwalila pierwszą sondę. Wyskoczył błąd P0032 który skasowałem przez OBD. W mojej ocenie samochód trochę zamula :-) Teraz kilka pytań ; - czy możliwe że sonda jest ok , tylko błąd wyskoczył po jej odpięciu na jakiś czas? - czy Subaru przy tym błędzie przechodzi w tzw. Tryb serwisowy a po jego skasowaniu po jakimś czasie wraca do normy. Przez to może zamulac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Pierwsza sonda jest bardzo ważna , jeśli po skasowaniu błędu dalej wyrzuca błąd należy ja bezwzględnie wymienić i tylko oryginał lub Denso i żadne uniwersalne tylko z oryginalna wtyczka , kablem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vilmark Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Ok , dzięki za info. Czy jest jakaś metoda żeby sprawdzić czy znowu wywali checka , nie czekając np 2 tygodnie? Jak jest z tym trybem serwisowym? Czy po iluś KM auto wróci do normy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Jak jest uszkodzona sonda , to check sie pojawi za chwile , a jak od czasu do czasu to problem może byc gdzie indziej , ale trzeba sprawdzić odczyty , logi a czasami tylna sonda która jam jeden pin wspólny z pierwsza tez potrafi w błąd wprowadzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vilmark Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 (edytowane) Do tej pory wywalało błąd niesprawności katalizatora ale raz na 2-3 miesiące go kasowałem i było ok. (Też zamulało przez pierwsze 20km po skasowaniu). Ale wydaje mi się że to powodowała druga sonda. O błędzie który wymieniłem wyżej nie było mowy. Carfit mówisz o wspólnym pinie , czy sondy są jakoś połączone ? Bo trochę nie rozumiem Błąd wywala non stop , doszedł nowy objaw gaśnie po pierwszym kręceniu.... Edytowane 11 Marca 2013 przez Vilmark Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gismoo1 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Przepraszam że się wtrącę, ale teraz trochę zgłupiałem. Wydawało mi się że błędem pierwszej sondy jest błąd p0031 który odpowiada sondzie przed katalizatorem a wymieniony wyżej błąd p0032 odpowiada sondzie za katalizatorem. Jeżeli jestem w błędzie proszę mnie poprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 Odgrzeje trochę temat Dziś po podłączeniu do kompa wywaliło mi błąd P0031. Moje pytanie brzmi (j.w. w poście): P0031 to pierwsza sonda przed katalizatorem, a P0032 to druga sonda za katalizatorem, tak?????? Przewody całe, kostki ok, wiec padła mi sonda. Chciałbym kupić właściwą Samochód to Subaru Forester S Turbo 2001r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_wawa Opublikowano 21 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 Witam serdecznie nie chce zakładać nowego tematu. Może ktoś wie jaki gwint ma druga sonda lambda bo potrzebuje wkręcić jak to specjaliści nazywają emulator sondy (tulejkę - aby nie wywalało błędu sondy po wywaleniu katalizatora). Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loony Opublikowano 21 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 Witam serdecznie nie chce zakładać nowego tematu. Może ktoś wie jaki gwint ma druga sonda lambda bo potrzebuje wkręcić jak to specjaliści nazywają emulator sondy (tulejkę - aby nie wywalało błędu sondy po wywaleniu katalizatora). Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam. Standardowy - M18x1,5 (taki sam jak i przednia) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_wawa Opublikowano 23 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 (edytowane) A musi być kontowy czy prosty się zmieści Edytowane 23 Października 2016 przez maro_wawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_wawa Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 (edytowane) chciał bym odswierzyć temat bo po wielu zmaganiach z odkreceniem sondy nie udało się. Smarowałem, pryskałem sukałem tylko nie podgrzewałem bo nie miałem czym. Moje pytanie brzmi jak wyłączyć sonde lub jak ją obejść aby nie paliła się kontrolka silnika? Oraz czy grzanie rury przy sondzie nie zaszkodzi samej sondzie? Edytowane 3 Lutego 2017 przez maro_wawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Grzanie nie zaszkodzi, sonda jest przystosowana do pracy w wysokiej temperaturze. Ja mając problem z drugą sondą dopiero po zdemontowaniu kolektora, i po przyłożeniu odpowiedniej długości rury udało mi się ją odkręcić. Niestety gwint poległ. Zaopatrz się w gwintownik M18x1,5, bez poprawienia nie wkręcisz nowej. Lub starej - do tego narzynka jw. Jak zdejmiesz kolektor wydechowy, to zajrzyj - poświeć na kata u mnie wyglądał tak : Dla tego sonda pokazywała niesprawność katalizatora. Ja wkręcałem proste emulatory, następnie kątowe. Ale jak kat wygląda tak jak u mnie, to żaden emulator nie pomoże. Po tych wszystkich podmianach, kupiłem sprawne używane katalizatory całą rurę z nimi. Wymieniłem sondę na nowy zamiennik Denso ok 170 zł. Odpukać działa rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loony Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Grzanie nie zaszkodzi, sonda jest przystosowana do pracy w wysokiej temperaturze. Ja mając problem z drugą sondą dopiero po zdemontowaniu kolektora, i po przyłożeniu odpowiedniej długości rury udało mi się ją odkręcić. Niestety gwint poległ. Zaopatrz się w gwintownik M18x1,5, bez poprawienia nie wkręcisz nowej. Lub starej - do tego narzynka jw. Jak zdejmiesz kolektor wydechowy, to zajrzyj - poświeć na kata u mnie wyglądał tak : Dla tego sonda pokazywała niesprawność katalizatora. Ja wkręcałem proste emulatory, następnie kątowe. Ale jak kat wygląda tak jak u mnie, to żaden emulator nie pomoże. Po tych wszystkich podmianach, kupiłem sprawne używane katalizatory całą rurę z nimi. Wymieniłem sondę na nowy zamiennik Denso ok 170 zł. Odpukać działa rok. Teraz to mnie przeraziłeś... U mnie czasem pojawia się błąd drugiej sondy, ale nie przypuszczałem, że tak może skończyć katalizator... Chyba już wiem czemu sportowe katy są metalowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 U mnie LPG od nowości, oryginalny silnik zrobił 300k stopił kata i dwa razy wypluł UPG. Ale nadal Kocham mojego Forka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_wawa Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 A czy istnieje sposób na programowe wyłączenie sondy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 chciał bym odswierzyć temat bo po wielu zmaganiach z odkreceniem sondy nie udało się. Smarowałem, pryskałem sukałem tylko nie podgrzewałem bo nie miałem czym. Moje pytanie brzmi jak wyłączyć sonde lub jak ją obejść aby nie paliła się kontrolka silnika? Oraz czy grzanie rury przy sondzie nie zaszkodzi samej sondzie?Jak to nie masz czym podgrzać to znaczy że nie masz silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_wawa Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Niezły dowcip ale tak to podgrzewałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 A czy istnieje sposób na programowe wyłączenie sondy?Nie wiem jak z odłączeniem sondy w NA. Ogólnie to nasze kompy są nie mapowalne ( tzn. Trudno i drogo mapowalne )Jak masz kanał, odkręć sześć śrub przy głowicy. Dwie na łączniku elastycznym. Odepnij dwie wtyczki sond i będziesz miał wszystko jak na dłoni. Rozkręcisz połączenie rur kolektora z katem, i będziesz mógł zajrzeć do środka. Masz LPG ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_wawa Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Nie ma nie ma ruwież katalizatora wiec dlatego swieci się sonda szukam sposobu co by tu zrobić aby nie wyskakiwał błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Nie ma katalizatora, w sensie, wycięty ? Napisz jakie auto, jaki rok ile przebiegu. Zapodajesz jakieś kalambury, wróżbitą nie jestem, chce pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_wawa Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Forester sf 2001 r 2.0t ma wycięty katalizator pierwszy a na drugiej sądzie pokazuje błąd. Bład nie wyskakuje odrazu po skasowaniu dopiero po około 200-300 km Tylko proszę nie radźcie mi ze silnik do remontu bo takich porad tu w tym forum jest pełno Potrzebuje info czy i jak można programowo wyłączyć sąde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczus11 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Witam Subaru Impreza GX 2.0 EJ20 125km Mam pytanie o sondę lambdę. Wyskoczył mi ostatnio takie błędy, które chyba wskazują na wymianę sondy tylko nie wiem która to jest na 100%. I jaką kupić czy DENSO DOX-0307 będzie dobra. I czy w ogóle odczyty z tego typu programu można brać na poważnie. Z góry dziękuję za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 jakis numer identyfikacyjny 1szej sondy lambda do forka 2,5xt ma ktos? ona jest z dluzszym kablem czy krótszym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemowrc Opublikowano 30 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2019 Odkopuję temat. Ostatnio wywaliło mi błąd P0032 i na LPG auto jest lekko zamulone a na benzynie jedzie normalnie. Stało się to w dzień kiedy dolałem oleju a wlało mi się troszkę za dużo i jest ok 2mm ponad max. Ma to jakiś związek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 30 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2019 Odkopuję temat. Ostatnio wywaliło mi błąd P0032 i na LPG auto jest lekko zamulone a na benzynie jedzie normalnie. Stało się to w dzień kiedy dolałem oleju a wlało mi się troszkę za dużo i jest ok 2mm ponad max. Ma to jakiś związek? Nie ma żadnego.Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się