rybno28 Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 ...a ręczny nie był zaciągnięty. Auto w garażu, na dworze lekki mróz. Zapaliła się po pierwszym przyhamowaniu na podjeździe. Klocki tak sygnalizują chęć odejścia na emeryturę, czy tylko blaszką - akustycznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał R. Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Najprawdopodobniej klocki się żegnają z życiem bądź też jak trochę postał to pohamuj trochę to odskoczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybno28 Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 No właśnie nie postał. Wczoraj było jeżdżone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 No właśnie nie postał. Wczoraj było jeżdżone. sprawdź też poziom płynu i czy się pływak nie zawiesił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jathek Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 U mnie przy mocniejszym hamowaniu sie zapala, dolalem plynu i sprawa zalalatwiona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impreza555 Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 polecam to samo co kubeusz i jeżeli mniej płynu masz sprawdz czy czasem nie ma gdzieś małego wycieku u mnie zacisk ciekł i był ubytek płynu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 (edytowane) Tak jak koledzy wyżej napisali, ale zanim dolejesz płynu sprawdź stan klocków hamulcowych i jeśli masz mniej niż 50% ich nie zalewaj zbiorniczka do MAX, bo przy wymianie klocków płyn płyn się cofnie i będzie dużo za dużo(a nadmiar wywali poza zbiorniczek) Sprawdzenie wycieku w takich warunkach pogodowych jakie są teraz ciężko(ale możliwe zlokalizować. Edytowane 21 Lutego 2013 przez Mike85 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybno28 Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Po zmianie kierunku jazdy i hamowaniu kontrolka gasła i zapalała się. Płyn jest powyżej minimum. Klocki/tarcze mają już najechane 70dych więc to może to. A co ze szczekamii z tyłu? Może to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Po zmianie kierunku jazdy i hamowaniu kontrolka gasła i zapalała się. Płyn jest powyżej minimum. Klocki/tarcze mają już najechane 70dych więc to może to. A co ze szczekamii z tyłu? Może to? u mnie plyn byl pomiedzy min., a max. i rowniez sie kontrolka zapalila. Dolalem pod max i zgasla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 to zalej plyn do polowy(biorac pod uwage objetosc plywaka). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 @@rybno28, poruszaj pływakiem przy włączonym zapłonie i ktoś niech patrzy .czy lampka miga ( chyba że dolanie płynu od razu pomoże) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Po zmianie kierunku jazdy i hamowaniu kontrolka gasła i zapalała się. Płyn jest powyżej minimum. Klocki/tarcze mają już najechane 70dych więc to może to. A co ze szczekamii z tyłu? Może to? u mnie plyn byl pomiedzy min., a max. i rowniez sie kontrolka zapalila. Dolalem pod max i zgasla. U mnie było tak samo. Płyn w połowie a kontrolka świeciła w najlepsze. Po dolaniu jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatek6178 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 tylko plyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GISek Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 płyn i tylko płyn jak pisze kwiatek6178 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 ... no to i mi zaczęła kontrolka migać przy przeciążeniach... Z początku dostrzegałem ją sporadycznie, ale po kolejnych 500km już prawie za każdym razem kiedy gwałtownie przyspieszam (WOT), w momencie wdepnięcia sprzęgła i zdjęcia nogi z gazu kontrolka pojawia się na ułamek sekundy... płyn, płyn i jeszcze raz zużyte klocki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 a jaki masz poziom plynu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 (edytowane) a jaki masz poziom plynu? jak parkowałem na równym, to poziom był (chyba) na krawędzi oddzielającej wieczko zbiorniczka od jego dolnej części... Czy jest gdzieś jakaś instrukcja zdjęciowa online opisująca jak sprawdzić? ...teraz się tylko zastanawiam czy na dobry zbiorniczek patrzyłem. Jutro ląduję to sprawdzę przed odpaleniem auta (jeśli jeszcze tam będzie ) Edytowane 10 Marca 2013 przez aki001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Wlasnie wymienilem klocki z tego samego powodu. Jesli plyn mial max w momencie zalozenia nowych klockow to plyn spadnie na tyle przy konczacych sie klockach ze przy osrym przyspieszeniu zapali się kontrolka. nie ma co dolewać płynu tylko sprawdzić i wymienić klocki i dopiero wtedy zrobic poziom. (powinno sie dac ciurt dolac jesli nie zmieniasz tarcz. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DedekSTR Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 (edytowane) IMPREZA 555 , Piszesz, że miałeś wyciek z zacisku, mam ten sam problem .. lewy przód mi leje, kontrolka się czasem świeci , płynu ubywa. Zorientowałem się w temacie i są zestawy naprawcze tylko powiedz mi , bo widzę że masz też GTka 2000r. jaki jest wymiar tłoczka w zacisku , z tego co wiem są dostępne dwa rodzaje 40 i 43 mm chyba... Edytowane 11 Marca 2013 przez DedekSTR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Wlasnie wymienilem klocki z tego samego powodu. Jesli plyn mial max w momencie zalozenia nowych klockow to plyn spadnie na tyle przy konczacych sie klockach ze przy osrym przyspieszeniu zapali się kontrolka. nie ma co dolewać płynu tylko sprawdzić i wymienić klocki i dopiero wtedy zrobic poziom. (powinno sie dac ciurt dolac jesli nie zmieniasz tarcz. tru... wszystkie cztery koła się kończą Dobra, nie marudzę już - w weekend może już będę miał nowy komplet. Dzięki Panowie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impreza555 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 IMPREZA 555 , Piszesz, że miałeś wyciek z zacisku, mam ten sam problem .. lewy przód mi leje, kontrolka się czasem świeci , płynu ubywa. Zorientowałem się w temacie i są zestawy naprawcze tylko powiedz mi , bo widzę że masz też GTka 2000r. jaki jest wymiar tłoczka w zacisku , z tego co wiem są dostępne dwa rodzaje 40 i 43 mm chyba... [/quot 40 mm ale sprawdż dla pewności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się