Po zmianie kierunku jazdy i hamowaniu kontrolka gasła i zapalała się. Płyn jest powyżej minimum. Klocki/tarcze mają już najechane 70dych więc to może to. A co ze szczekamii z tyłu? Może to?
...a ręczny nie był zaciągnięty. Auto w garażu, na dworze lekki mróz. Zapaliła się po pierwszym przyhamowaniu na podjeździe.
Klocki tak sygnalizują chęć odejścia na emeryturę, czy tylko blaszką - akustycznie?
Hej mam pacjenta do zabombienia:
Forester 2.0X 125KM 2004 r przebieg 160kkm
Gaziarz (robił już w Subaru) zaproponował BRC Sequent24 z lubryfikatorem - koszt 2700 + 300PLN.
Z poniższych postów wynika, że BRC S24 ma więcej zwolenników niż przeciwników, ale nie wiem co z tym nawilżaczem do zaworów. Warto?
Taki samolot FHI popełniło w latach 60tych.
Dziwne jest to, że dzisiaj wiele ultralekkich samolotów i motolotni lata na silnikach Subaru, a ten był zbudowany pod Lycominga.
http://en.wikipedia.org/wiki/Fuji_FA-200_Aero_Subaru
http://www.airliners.net/search/photo.s ... entry=true
U mnie dochodzi do momentu gdzie kladzie sie spojler i zaczyna trzeszczec i chrobotac. Niejednokrotnie cofa sie ze wzgledu na opor. Dociskanie spojlera jedna reka czasem pomaga. To na pewno jest syf w prowadnicach, ale jeszcze nie mialem weny na czyszczenie tego.
Po odpaleniu zajrzałem pod maskę zgodnie z zaleceniami kolegów.
Słychać cykanie, jak gdyby było gdzieś zwarcie, a jak dotknąłem gumowej izolacji przewodu to mnie tak trzepło, że od razu zrobiło mi się cieplej.
Przewody wymieniać?
-3 po 24h przerwie w jeżdżeniu odpalam i chodzi jakby nie na wszystkie garnki. Zanim temperatura ruszy ma się wrażenie, że gwałtowne dodanie gazu może go zdławić.
Wilgoć?? Świece?? For 2.0X 2004 120kkm bez torby