lordmercy Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Witam, czytałem o problemach z silnikiem diesla, a raczej ze sprzęgłem i dwumasówką. Pytanie mam czy ten problem został już rozwiązany? Jeśli tak to czy "stworzono" już bezawaryjny duet części dwumasówka - sprzęgło? Jeśli tak to jak rozpoznać te dobre elementy? (nr seryjny, oznaczenia producenckie? ) Domin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Pytanie mam czy ten problem został już rozwiązany? Już dawno rozwiązano ten problem: http://szkolenia.sjs...li-boxer-diesel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strawsome Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Problem rozwiązano tylko w formie szkoleń (również na stronie Subaru -> http://www.subaru.pl/news2010n000100.html- nie znaleziono bądź po prostu nie zastosowano rozwiązania, jeżeli chodzi o budowę czy wzmocnienie zestawu sprzęgła w danym modelu - także brak rozwiązania technologicznego. Komplet sprzęgła oraz koło dwumasowe produkuje tylko i wyłącznie SACHS i to się raczej nie zmieni http://www.sprzegla.webshop.pl/ProductDetails/Show.rails?s=,,Wybierz,,,,&n=,2294000955&a=SACHS-Kolo-zamachowe-SACHS-2294000955-2294000955&i=-1,-1,-1,P,-1,-1,18965 Tak samo jak w fabrykach SUBARU w tych silnikach montuje się również sprzęgło i koło SACHS. Żaden producent nie ma w swojej ofercie sprzęgieł wyprodukowanych przez inną fabrykę, która wprowadziłaby jakiekolwiek modyfikacje. Nie ma również wzmocnionych sprzęgieł do tego modelu silnika. Pozostaje tylko udać się na szkolenie i traktować nieco inaczej tego nietypowego Boxera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 to nie byl i nie jest problem. jak sie manawruje przy 2krpm to kazde sprzeglo sie spali. Forkowy dyszel ma taki dzwiek ze wiekszosc bez patrzenia na obrotomiez nie zdaje spbie sprawy jak wysoko kreci. Szkolenie to ne jest rozwiazanie na sprzeglo ale na kierowcow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Żaden producent nie ma w swojej ofercie sprzęgieł wyprodukowanych przez inną fabrykę, która wprowadziłaby jakiekolwiek modyfikacje. Nie ma również wzmocnionych sprzęgieł do tego modelu silnika. Po zmianie oprogramowania (09/10) nie występuje problem "sprzęgieł" w SBD i w związku z tym nie ma potrzeby niczego wzmacniać. Oczywiscie zakładając , że kierowca ma podstawowa wiedzę co do sposobu ruszania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordmercy Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 DZIEKI, to chyba dam rade mialem a3 sportbacka 2,0 tdi 140 KM/ 335 Nm, po zmianie mapy było ich 182 KM/ 400 Nm.....jakoś się udało bez zmiany sprzegla dojechać do 150k km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadias Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Witam, czytałem o problemach z silnikiem diesla, a raczej ze sprzęgłem i dwumasówką. Pytanie mam czy ten problem został już rozwiązany? Jeśli tak to czy "stworzono" już bezawaryjny duet części dwumasówka - sprzęgło? Jeśli tak to jak rozpoznać te dobre elementy? (nr seryjny, oznaczenia producenckie? ) Domin A jest jakis problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordmercy Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 (edytowane) Witam, czytałem o problemach z silnikiem diesla, a raczej ze sprzęgłem i dwumasówką. Pytanie mam czy ten problem został już rozwiązany? Jeśli tak to czy "stworzono" już bezawaryjny duet części dwumasówka - sprzęgło? Jeśli tak to jak rozpoznać te dobre elementy? (nr seryjny, oznaczenia producenckie? ) Domin A jest jakis problem? no był meeega długi wątek o tym ....a powyżej w pigułce, krótko i na temat Edytowane 29 Stycznia 2013 przez lordmercy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal2r Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 jest taki zestaw: http://www.sachsperformance.com/Sprzeglo-Performance/Subaru/Subaru-Legacy-IV-09-03-%3E/2-0-D-110-kW-;-02/2008-:::2_2688_2922_2923.html podobno mam go w swoim samochodzie pozdrawiam, MR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Niektórzy mają zwyczaj ciągłego trzymania nogi na sprzęgle i jeżdzenia na półsprzęgle, ale jak kto całe życie jeździł benzyną i tam żeby jechało i startowało to trzeba mieć od 2k rpm wzwyż, to w tym zakresie w boxer diesel to praktycznie max. moment obrotowy. Ja do tej pory jeździłem tylko benzyną i teraz muszę śledzić obrotomierz, bo prawie w ogóle w środku diesla nie słychać. No nic kwestia przestawienia się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Niektórzy mają zwyczaj ciągłego trzymania nogi na sprzęgle i jeżdzenia na półsprzęgle, ale jak kto całe życie jeździł benzyną i tam żeby jechało i startowało to trzeba mieć od 2k rpm wzwyż, to w tym zakresie w boxer diesel to praktycznie max. moment obrotowy. Ja do tej pory jeździłem tylko benzyną i teraz muszę śledzić obrotomierz, bo prawie w ogóle w środku diesla nie słychać. No nic kwestia przestawienia się. Jeśli nie jesteś głuchy jak pień i masz podstawowe zdolności motoryczne to dasz radę.Nikt nie wspomniał a to bardzo ważne: problem sprzęgła tak naprawdę był problemem długiej 'jedynki'. W skrzyniach 6MT ten problem nie występuje a w 5MT (jak już pisano powyżej) problem skutecznie (nawet niewiarygodnie skutecznie!) zatuszowano softwareowo. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 (edytowane) w 6MT właśnie jedynka jest krótsza Edytowane 29 Stycznia 2013 przez dzioba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 w 6MT właśnie jedynka jest krótsza Eee, no właśnie ? Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 @, cos mi sie literki porzestawialy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 w rodzinie nam takiego "zdolnego" co zajeżdził sprzęgło w swifcie po 30 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 W Fordach Focusach też padały po ~60tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 w rodzinie nam takiego "zdolnego" co zajeżdził sprzęgło w swifcie po 30 tys Cienias! Mój teść uporałby się z tym dwa razy szybciej Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 (edytowane) a tak można upalić sprzęgło w minutę akcja rozpoczyna się od 36 sekundy Edytowane 29 Stycznia 2013 przez radiolog Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordmercy Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 w rodzinie nam takiego "zdolnego" co zajeżdził sprzęgło w swifcie po 30 tys Cienias! Mój teść uporałby się z tym dwa razy szybciej Pozdr. teść na schwał ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Witam, czytałem o problemach z silnikiem diesla, a raczej ze sprzęgłem i dwumasówką. Pytanie mam czy ten problem został już rozwiązany? Jeśli tak to czy "stworzono" już bezawaryjny duet części dwumasówka - sprzęgło? Jeśli tak to jak rozpoznać te dobre elementy? (nr seryjny, oznaczenia producenckie? ) Domin Dwumasa ? Chyba wiecej problemow (wystarczy poczytac forum) bylo z shortblockiem i wtryskami - ostatnio widzialem 3 takie auta do naprawy w serwisie czekaly. Sprzeglo to IMO wina uzytkownika, ale nowy soft rozwiazauje sprawe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się