blackdogwwl Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 (edytowane) Bo wlasnie mnie naszlo żeby tu napisać o ratunek :-) Dobra to zaczynam.... Moja przygoda zaczęła się z moim Subaru... zaraz minie rok w Lutym Wracając jakoś na wiosnę strzelił mi górny wąż od chłodnicy wszystko wyleciało, ale silnik i reszta ok. Po kilku tygodniach padła mi chłodnica + termostat. Wymieniony na używany sprawny sprawdzany z gorącą wodą.... Z autem przez Lato i jesień było wszystko ok. Zrobiła 250KM/h licznikowe i nic się nie działo... Były bączki w lato na Marywilskiej itp.. Ganianie i temp. ok. Też przepuszczał metalowy zbiorniczek na samym dole bo zaśniedziała ta rurka i przez to podciekało. 1.Teraz jak się zrobiło zimno są dziwne objawy. Gdy chcę szybciej przyspieszyć ale już tak konkretnie temp. na wskaźniku spada do 1 kreski, a jak tylko odejmę gaz za chwilę wraca. 2. Na M1 zauważyłem coś niepokojącego. Kręciłem się między latarniami z Michałem P. i Elmo i w pewnym momencie widzę jak temp rośnie mi w oczach do 3 kreski. Zatrzymałem się nawiew na full i macha do góry. Temp spadła, ale leciało letnie powietrze zamiast gorącego... WTF! I to się powtarza już za każdym razem jak tylko przy takich prędkościach zaczynam się bawić! Filmik może Was jakoś naprowadzi jak się bawię. I nie męczę auta A tu takie babole ;/ Po filmiku jak zwolniłem i jechałem to tak jakbym słyszał powietrze w obiegu.... Choć Auto było na przeglądzie zimowym u Kopra i nic nie wyszło.... Właśnie zastanawiam się gdzie tu podjechać i na bank zdiagnozować to. Bo robić zapobiegawczo i zaraz znów mi coś wyjdzie.... ;/ Dużo mówi uszczelka, głowica.. Tylko jedno,ale. Bomble nie idą do zbiorniczka, na mój węch spalin z niego nie czuję i nie ma osadu. Brak mleka na korku od oleju. Niby w zbiorniczku za każdym razem jest płyn*(metalowym) i... Przy normalnej jeździe jest wszystko ok Edytowane 27 Stycznia 2013 przez blackdogwwl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo76 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 u mnie jak tak skakała temperatura to okazało się UPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 A sprawdzałeś płyn chłodniczy na zawartość spalin? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyggi Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 prz obecnych temp. skaczacy wskaznik to najczesciej efekt zwalonego termostatu wiec radzilbym zaczac od tego a nie straszyc UPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Dwa dni Mialem to samo Wszystkie objawy upg ale wystarczylo odpowietrzyc uklad chlodzenia Zajmuje pare minut Odkrec korek z metalowego zbiorniczka na zimnym silniku Odpal samochod zalezy ile jest tam plynu ustawic Trzeba obroty tak na 2500-3000 poleci troche bombli Jak plyn Bedzie sie chowal to dolac Musi tam byc pelno U mnie pomoglo I Moge spac spokojnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 U mnie jest dziwniejsze sytuacja :-) zaraz usiadł i bede opisywał :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario007 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Damian podjedz gdzies zamiast dedukawac Za mało go ze smyczy spuszczasz! hehehhe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 (edytowane) Damian podjedz gdzies zamiast dedukawac Za mało go ze smyczy spuszczasz! hehehhe Hehe żebyś wiedział z tymi smyczami Tylko wiesz też gdzie podjechać... Bo skosić każdy teraz potrafi ;/ A sprawdzałeś płyn chłodniczy na zawartość spalin? Nie nie robiłem... Jakie jest tego koszt? Bo gdyby co bo wiem, że wszystkiego przecież pisać nie możemy to proszę o porady na: blackdogwwl@wp.pl Edytowane 27 Stycznia 2013 przez blackdogwwl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario007 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Nmnp, Kielce, Uleż, Bemowo co jakis czas są też kjs czy rally sprinty ak polskiego czy tez krolewskiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 No tak tylko w weekendy zwykle pracuje:-( Co do serwisu to jutro gdzieś muszę z nią podjechac. Jeszcze dziś Zobacze czy to się powtórzy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Sprawdz tez zegary. Moze cos przeklamuja ale raczej obstawiam termostat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario007 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Fitnes robi w poniedziałki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 a ja bym zobaczyl sprzezyne korka bo wyglaga jakby uklad nie trzymal cisnieniai zbyt szybko zygal do playikowego; Do sprawdzenia wizualnie. Sprawdzenie CO2 nie powinno kosztowac mniej niz subarowe nic. To pobranie probki plynu do (mozna zaniesc 50ml) wlanie do mensurki z preparatem i patrzenie na kolor, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyggi Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 jak ci wskazowka temp. lata od polowy w dol to termostat na bank, lub prawie bank mnie wczoraj to samo sie pokazalo, generalnie w te mrozy nie jezdzilem a wczoraj musialem kilkanascie km za miasto pojechac i auto wogole sie nie dogrzalo, po krotkim postoju przekrecam kluczyk, wskazowka na polowie, jade dalej i spada...termostat na bank dzis zaslonilem chlodnice kartonem i wskazowka stoi na polowie i ani drgnie!!! wiec najprosciej i najtaniej zaslon chlodnice i pojezdzij troche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 (edytowane) Fitnes robi w poniedziałki On ma części na.miejscu? To jakbyś mógł o namiar do niego to proszę na maila :-) No wlasnie termostat był wymieniany z podobnego tematu na baj... U Zbysia :-) I teraz jak mam kupic serie termostat to wolę.coś lepszego. Tylko z tematu podobnego może tak rosnąć temp. Edytowane 27 Stycznia 2013 przez blackdogwwl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario007 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Troche sie niezrozumielismy. Hehhehe Podjedź do Mysiadła chłopaki na pewno ogarną temat a czesci raczej mają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Jeszcze filmik jak reaguje auto jak dostanie lekkiego kopniaka.... Tu akurat znacząco nie poszła w dół... No i test na CO2 negatywny... Ulf... Diagnoza termostat i zbyt wydają chlodnica.... Z ta chlodnica to możliwe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyggi Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 jak zbyt wydajna chlodnica? przeciez po to jest termostat, jak sie plyn za mocno schodzi to sie termostat zamyka i chlodnica nie ma tu nic do rzeczy, pisalem ze mialem to samo co Ty, zaslonilem kartonem znacznie ponad 50% chlodnicy i objawy zniknely momentalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Mówisz że bez sensu mi założyli seryjną chlodnica.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyggi Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 a to miales jakas extra ze Ci zmienli na seryjna? po prostu na logike - po to jest termosta by otworzyl duzy obieg gdy bedzie za cieplo i odwrotnie gdy chlodnica dostarczy zimne chlodziwo to sie termostat zamknie zapewne w sporcie sa uzywane wysokowydajne chlodnice ale do normalnej jazdy to raczej malo komu potrzebne, a co do temp. to przy -15 po kilkunastokilometrowej jezdzie moja chlodnica byla cala zimna, a wskazowka nie dobila do 1/4 stanu, po zalozeniu kartonu - patrz wyzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 A mi się wydaje logiczne, że jak jest zbyt wydajna chłodnica, to nawet przy zamkniętym obiegu będzie ona powodować zbyt niską temperaturę w układzie. Termostat nie będzie już tu miał możliwości działania i wpływania na temperaturę, bo przecież bardziej się już nie zamknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyggi Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 nie wiem czy japonscy konstruktorzy byliby z Ciebe dumni wpisujac w wyszukiwarke "zasada działania termostatu" otrzymujemy pierwszy link w wynikach:http://www.portal.motoduperele.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=158:zasada-dziaania-termostatu-w-samochodzie&catid=40:filmy-instruktaowe&Itemid=96 polecam poczytac i obejrzec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Ja mam wielką chłodnicę w rajdówce i nigdy nie miałem problemów z temperaturą! No może w Słomczynie przy trzecim okrążeniu pełnym boków, ale podczas normalnej jazdy, czy nie normalnejw NMnP nigdynie było żadnych problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 nie wiem czy japonscy konstruktorzy byliby z Ciebe dumni Psuję ich wszystkie wynalazki Jeżeli się pomyliłem to przepraszam, ja humanista jestem i esteta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Ja już mam dosyć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się