Jump to content

Rozrząd po 129000 niemiecki serwis ASO


mati2610
 Share

Recommended Posts

Kupiłem forestera 2006r z przebiegiem 129000 do 120000 był serwisowany w ASO w Niemczech

człowiek od ktorego go kupilem rozrządu nie wymienial. Moje pytanie to czy jest jakas mozliwosc

zeby sprawdzic czy rozrzad był wymieniany czy moze skoro byl serwisowany w ASO to rzecz oczywista

ze został wymieniony. Nie wiem czy wymieniac bo może nie trzeba.?

Link to comment
Share on other sites

Cześć, kiedyś jak kupowałem pierwszego Forestera, też miałem identyczny dylemat. Poprosiłem osobę znającą niemiecki o telefon do ASO i potwierdzili. Także zrób tak samo :-)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

a przy jakim przebiegu sie wymienia rozrzad bo w ksiazce mam dwie pieczatki z subaru stawiane na przemiennie raz jedna raz druga

i sa z roznymi numerami telefonu. ostatni wpis jest przy przebiegu 106 300 a przedostatni 91 471 na ktory dzwonic lepiej?

Link to comment
Share on other sites

ztcw - z tego co wiem ;)

powodzenia, dzwon najlepiej pod obydwa kontakty i dowiedz sie czy w ogole auto bylo u nich serwisowane.

Kiedys jak kupowalem Saaba, zadzwonilem do 3 ostatnich serwisow z ksiazki i okazalo sie, ze auto o takim vinie nigdy do nich nie dojechalo.. ;)

Powodzenia, Niemcy sa generalnie pomocni.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

a saaba kupowales od handlarza jakiegoś czy od prywatnej osoby ze takie pieczatki podrobione były?

nie wydaje mi sie zeby sie niemcy bawili w podruby raczej polacy po sprowadzeniu tak kombinuja.

Nie doceniasz pomysłowości rodaków. Po cofnięciu licznika w PL wracają do DE na wymianę oleju do ASO i w system idzie nowy przebieg. Później dzwonisz i się wszystko zgadza.

Link to comment
Share on other sites

Nie doceniasz pomysłowości rodaków. Po cofnięciu licznika w PL wracają do DE na wymianę oleju do ASO i w system idzie nowy przebieg. Później dzwonisz i się wszystko zgadza.

Kurcze...o tym jeszcze nie słyszałem ... rzeczywiście "Polak" potrafi... :(

Link to comment
Share on other sites

I system jest tak głupi że pozwala na cudowne wpisanie kolejnego przebiegu np 100 tys km mniejszego ?

W programie była mowa o VW i na to system pozwalał co ma nawet sens (np. wymiana licznika). Problem w tym, że w weryfikacji dostaje się ostatni przegląd a nie całą historię.

Generalnie te systemy są dość prymitywne i niewiele jest spiętych razem. Podobno Mazda ma zamiar coś zmienić i rezygnuje z tradycyjnych książek serwisowych. Szczegółów jednak nie znam.

Link to comment
Share on other sites

ooo to niezle jaja sie dzieją w tym naszym kraju. W takim razie postaram sie dowiedzic calej historii auta a przynajmniej z dwa lata do tylu

od serwisu niemieckiego mam tylko nadzieje ze nie beda robic problemow? U mnie jest na tyle sprawa jasna ze auto kupiłem od

porządnego goscia mozna powieziec, zaden tam handlarz po prostu dość dziany koles ktory jest pasjonatem subaru i ma kilka modeli. To

moje kupil od pierwszego wlasciciela w niemczech wiec mysle i mam cichą nadzieje ze bedzi wszystko tak jak widac. Wydaje mi sie tez ze

w aucie po wygladzi wnetrza, komory silnika, stanie lakieu widac ile moglo miec najechane, tego chyba zadnym praniem tapicerki ani myciem silnika nie oszuka.

Mialem kiedys Leona niby 2007r 84000 przebiegu a galka wytarta do zywego kierownica tak samo, tapicerka kolo pedalow wyszurana jak w taksowce i on raczej na pewno

byl modzony.

Link to comment
Share on other sites

pewnie tak, chociaz moja kolezanka kupila 4 lata temu Yaris w salonie, obecnie przebieg ponizej 100000, a kierownica, galka i dywan wygladaja tragicznie.. Pierscionki i szpilki robia swoje.. :/

Link to comment
Share on other sites

ooo to niezle jaja sie dzieją w tym naszym kraju. W takim razie postaram sie dowiedzic calej historii auta a przynajmniej z dwa lata do tylu

od serwisu niemieckiego mam tylko nadzieje ze nie beda robic problemow? U mnie jest na tyle sprawa jasna ze auto kupiłem od

porządnego goscia mozna powieziec, zaden tam handlarz po prostu dość dziany koles ktory jest pasjonatem subaru i ma kilka modeli. To

moje kupil od pierwszego wlasciciela w niemczech wiec mysle i mam cichą nadzieje ze bedzi wszystko tak jak widac. Wydaje mi sie tez ze

w aucie po wygladzi wnetrza, komory silnika, stanie lakieu widac ile moglo miec najechane, tego chyba zadnym praniem tapicerki ani myciem silnika nie oszuka.

Mialem kiedys Leona niby 2007r 84000 przebiegu a galka wytarta do zywego kierownica tak samo, tapicerka kolo pedalow wyszurana jak w taksowce i on raczej na pewno

byl modzony.

 

I co dzwoniłeś? Tak z ciekawości pytam. Niemcy sa przyjaźni i napewno dadzą Ci znać.

Link to comment
Share on other sites

ooo to niezle jaja sie dzieją w tym naszym kraju. W takim razie postaram sie dowiedzic calej historii auta a przynajmniej z dwa lata do tylu

od serwisu niemieckiego mam tylko nadzieje ze nie beda robic problemow? U mnie jest na tyle sprawa jasna ze auto kupiłem od

porządnego goscia mozna powieziec, zaden tam handlarz po prostu dość dziany koles ktory jest pasjonatem subaru i ma kilka modeli. To

moje kupil od pierwszego wlasciciela w niemczech wiec mysle i mam cichą nadzieje ze bedzi wszystko tak jak widac. Wydaje mi sie tez ze

w aucie po wygladzi wnetrza, komory silnika, stanie lakieu widac ile moglo miec najechane, tego chyba zadnym praniem tapicerki ani myciem silnika nie oszuka.

Mialem kiedys Leona niby 2007r 84000 przebiegu a galka wytarta do zywego kierownica tak samo, tapicerka kolo pedalow wyszurana jak w taksowce i on raczej na pewno

byl modzony.

 

I co dzwoniłeś? Tak z ciekawości pytam. Niemcy sa przyjaźni i napewno dadzą Ci znać.

 

 

 

dzwonilem i rzeczywiscie przedstawili mi cala historie auta i wszystko super autko

z pierwszej reki wziete kiedys i oddane teraz do salonu w rozliczeniu za nowy model

niestety rozrzad nie wymieniany no i musze wymienic bo podobno max 120000 a mam 129000

wiec juz sie umawiam na wymiane po niedzieli.

dzieki za pomoc przynajmniej wiem wszystko na temat swojego autka.

pozdro

Link to comment
Share on other sites

Był gdzieś wątek co wymieniać przy okazji wymiany rozrządu, żeby koszty były niższe bo to jedno wyciąganie silnika... Zastanów się czy przy tej okazji coś jeszcze nie zrobić....

Link to comment
Share on other sites

Był gdzieś wątek co wymieniać przy okazji wymiany rozrządu, żeby koszty były niższe bo to jedno wyciąganie silnika... Zastanów się czy przy tej okazji coś jeszcze nie zrobić....

Pompa wody i regulacja zaworów. Można się też pobawic w wymiane płynu chłodzącego na swieży. B)

Link to comment
Share on other sites

zaworki ustawie ale czy plyn chlodniczy tez wymienia wyjmujac silnik inaczej sie nie da? i co jeszcze wypadaloby sprawdzic za jednym zamachem?

 

zaworki ustawie ale czy plyn chlodniczy tez wymienia wyjmujac silnik inaczej sie nie da? i co jeszcze wypadaloby sprawdzic za jednym zamachem?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...