mati2610 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Kupiłem forestera 2006r z przebiegiem 129000 do 120000 był serwisowany w ASO w Niemczech człowiek od ktorego go kupilem rozrządu nie wymienial. Moje pytanie to czy jest jakas mozliwosc zeby sprawdzic czy rozrzad był wymieniany czy moze skoro byl serwisowany w ASO to rzecz oczywista ze został wymieniony. Nie wiem czy wymieniac bo może nie trzeba.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Moje pytanie to czy jest jakas mozliwosc zeby sprawdzic czy rozrzad był wymieniany zapytać , dla "świętego spokoju" w tym serwisie w którym był serwisowany lub zdemontowac osłony i sprawdzic w serwisie czy jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati2610 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 jakby serwis byl w polsce to bym zapytal. a po zdjeciu oslon da sie stwierdzić jaki jest stan? myslalem ze po numerze VIN serwis moze cos powiedziec?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 po zdjeciu oslon da sie stwierdzić jaki jest stan? łatwo odróżnic czy ma 20 tyś przebiegu czy 140 tys.... jakby serwis byl w polsce to bym zapytal. jak jest adres w D. to nie widzę problemu po podaniu VIN 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati2610 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 sprubuje w takim razie tak jak mowisz po adresie jak nie to do serwisu do lublina skocze tylko ciekawe ile taka przyjemnosc kosztuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Cześć, kiedyś jak kupowałem pierwszego Forestera, też miałem identyczny dylemat. Poprosiłem osobę znającą niemiecki o telefon do ASO i potwierdzili. Także zrób tak samo :-) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati2610 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 a przy jakim przebiegu sie wymienia rozrzad bo w ksiazce mam dwie pieczatki z subaru stawiane na przemiennie raz jedna raz druga i sa z roznymi numerami telefonu. ostatni wpis jest przy przebiegu 106 300 a przedostatni 91 471 na ktory dzwonic lepiej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 ztcw 105000 rozrzad 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati2610 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 nie wiem co znaczy ztcw ale jezeli przy 105tys to zadzwonie na ten numer przy ostatnim serwisie 106 300. dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 ztcw - z tego co wiem powodzenia, dzwon najlepiej pod obydwa kontakty i dowiedz sie czy w ogole auto bylo u nich serwisowane. Kiedys jak kupowalem Saaba, zadzwonilem do 3 ostatnich serwisow z ksiazki i okazalo sie, ze auto o takim vinie nigdy do nich nie dojechalo.. Powodzenia, Niemcy sa generalnie pomocni. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati2610 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 a saaba kupowales od handlarza jakiegoś czy od prywatnej osoby ze takie pieczatki podrobione były? nie wydaje mi sie zeby sie niemcy bawili w podruby raczej polacy po sprowadzeniu tak kombinuja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 a saaba kupowales od handlarza jakiegoś czy od prywatnej osoby ze takie pieczatki podrobione były? nie wydaje mi sie zeby sie niemcy bawili w podruby raczej polacy po sprowadzeniu tak kombinuja. Nie doceniasz pomysłowości rodaków. Po cofnięciu licznika w PL wracają do DE na wymianę oleju do ASO i w system idzie nowy przebieg. Później dzwonisz i się wszystko zgadza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misieknh Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Nie doceniasz pomysłowości rodaków. Po cofnięciu licznika w PL wracają do DE na wymianę oleju do ASO i w system idzie nowy przebieg. Później dzwonisz i się wszystko zgadza. Kurcze...o tym jeszcze nie słyszałem ... rzeczywiście "Polak" potrafi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 I system jest tak głupi że pozwala na cudowne wpisanie kolejnego przebiegu np 100 tys km mniejszego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 I system jest tak głupi że pozwala na cudowne wpisanie kolejnego przebiegu np 100 tys km mniejszego ? W programie była mowa o VW i na to system pozwalał co ma nawet sens (np. wymiana licznika). Problem w tym, że w weryfikacji dostaje się ostatni przegląd a nie całą historię. Generalnie te systemy są dość prymitywne i niewiele jest spiętych razem. Podobno Mazda ma zamiar coś zmienić i rezygnuje z tradycyjnych książek serwisowych. Szczegółów jednak nie znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati2610 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 ooo to niezle jaja sie dzieją w tym naszym kraju. W takim razie postaram sie dowiedzic calej historii auta a przynajmniej z dwa lata do tylu od serwisu niemieckiego mam tylko nadzieje ze nie beda robic problemow? U mnie jest na tyle sprawa jasna ze auto kupiłem od porządnego goscia mozna powieziec, zaden tam handlarz po prostu dość dziany koles ktory jest pasjonatem subaru i ma kilka modeli. To moje kupil od pierwszego wlasciciela w niemczech wiec mysle i mam cichą nadzieje ze bedzi wszystko tak jak widac. Wydaje mi sie tez ze w aucie po wygladzi wnetrza, komory silnika, stanie lakieu widac ile moglo miec najechane, tego chyba zadnym praniem tapicerki ani myciem silnika nie oszuka. Mialem kiedys Leona niby 2007r 84000 przebiegu a galka wytarta do zywego kierownica tak samo, tapicerka kolo pedalow wyszurana jak w taksowce i on raczej na pewno byl modzony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 pewnie tak, chociaz moja kolezanka kupila 4 lata temu Yaris w salonie, obecnie przebieg ponizej 100000, a kierownica, galka i dywan wygladaja tragicznie.. Pierscionki i szpilki robia swoje.. :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 (edytowane) edit: post sie zdublowal :/ Edytowane 27 Stycznia 2013 przez KamilP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 ooo to niezle jaja sie dzieją w tym naszym kraju. W takim razie postaram sie dowiedzic calej historii auta a przynajmniej z dwa lata do tylu od serwisu niemieckiego mam tylko nadzieje ze nie beda robic problemow? U mnie jest na tyle sprawa jasna ze auto kupiłem od porządnego goscia mozna powieziec, zaden tam handlarz po prostu dość dziany koles ktory jest pasjonatem subaru i ma kilka modeli. To moje kupil od pierwszego wlasciciela w niemczech wiec mysle i mam cichą nadzieje ze bedzi wszystko tak jak widac. Wydaje mi sie tez ze w aucie po wygladzi wnetrza, komory silnika, stanie lakieu widac ile moglo miec najechane, tego chyba zadnym praniem tapicerki ani myciem silnika nie oszuka. Mialem kiedys Leona niby 2007r 84000 przebiegu a galka wytarta do zywego kierownica tak samo, tapicerka kolo pedalow wyszurana jak w taksowce i on raczej na pewno byl modzony. I co dzwoniłeś? Tak z ciekawości pytam. Niemcy sa przyjaźni i napewno dadzą Ci znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati2610 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 ooo to niezle jaja sie dzieją w tym naszym kraju. W takim razie postaram sie dowiedzic calej historii auta a przynajmniej z dwa lata do tylu od serwisu niemieckiego mam tylko nadzieje ze nie beda robic problemow? U mnie jest na tyle sprawa jasna ze auto kupiłem od porządnego goscia mozna powieziec, zaden tam handlarz po prostu dość dziany koles ktory jest pasjonatem subaru i ma kilka modeli. To moje kupil od pierwszego wlasciciela w niemczech wiec mysle i mam cichą nadzieje ze bedzi wszystko tak jak widac. Wydaje mi sie tez ze w aucie po wygladzi wnetrza, komory silnika, stanie lakieu widac ile moglo miec najechane, tego chyba zadnym praniem tapicerki ani myciem silnika nie oszuka. Mialem kiedys Leona niby 2007r 84000 przebiegu a galka wytarta do zywego kierownica tak samo, tapicerka kolo pedalow wyszurana jak w taksowce i on raczej na pewno byl modzony. I co dzwoniłeś? Tak z ciekawości pytam. Niemcy sa przyjaźni i napewno dadzą Ci znać. dzwonilem i rzeczywiscie przedstawili mi cala historie auta i wszystko super autko z pierwszej reki wziete kiedys i oddane teraz do salonu w rozliczeniu za nowy model niestety rozrzad nie wymieniany no i musze wymienic bo podobno max 120000 a mam 129000 wiec juz sie umawiam na wymiane po niedzieli. dzieki za pomoc przynajmniej wiem wszystko na temat swojego autka. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 gratuluje w takim razie egzemplarza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Był gdzieś wątek co wymieniać przy okazji wymiany rozrządu, żeby koszty były niższe bo to jedno wyciąganie silnika... Zastanów się czy przy tej okazji coś jeszcze nie zrobić.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abbaman Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Był gdzieś wątek co wymieniać przy okazji wymiany rozrządu, żeby koszty były niższe bo to jedno wyciąganie silnika... Zastanów się czy przy tej okazji coś jeszcze nie zrobić.... Pompa wody i regulacja zaworów. Można się też pobawic w wymiane płynu chłodzącego na swieży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati2610 Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 zaworki ustawie ale czy plyn chlodniczy tez wymienia wyjmujac silnik inaczej sie nie da? i co jeszcze wypadaloby sprawdzic za jednym zamachem? zaworki ustawie ale czy plyn chlodniczy tez wymienia wyjmujac silnik inaczej sie nie da? i co jeszcze wypadaloby sprawdzic za jednym zamachem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 co wymieniać przy okazji wymiany rozrządu, żeby koszty były niższe bo to jedno wyciąganie silnika... Przy wymianie rozrządu - wyjmowanie silnika????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się