Waldemar Biela Opublikowano 20 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2003 Kochane, nie wiem czy sie uda, ale se spróbuje zamieścić fajne fotograbie nowych modeli. Pierwszy to B9 Scrambler żółty to R1e srebrny R2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 20 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2003 :arrow: :shock: Mam nadzieje, ze tak, jak wiekszosc concept-carow te zostana zapomniane za rok:shock: :shock: Nawet nie jestem w stanie pozdrowic, TJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 20 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2003 No co, ten pierwszy nawet nawet :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 20 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2003 Jak ktos lubi, jak sie flondry do niego usmiechaja, to podoba mu sie tez ten roadster :wink: Pozdrawiam, TJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 20 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2003 Jak ktos lubi, jak sie flondry do niego usmiechaja, to podoba mu sie tez ten roadster :wink: Chyba szukasz dziury w calym. Co maja fladry do tego? Kto ci kaze jezdzic nad morze? Problemem dla mnie moze byc naped AWD. Roadster ma byc lekki a AWD temu przeszkadza. RWD w takich autkach rulez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 20 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2003 Ale przeciez AWD az tyle znowu nie wazy? Impreza GX sedan wazy 1315kg, a GOlf, ktory jest w tym samym segmencie C* wazy od 1090 - 1266kg. A Impreza to sedan, GOlf hatchback. No a co do RWD - wiesz, niekoniecznie musi byc rodzial mocy 50:50 - moze byc regulowany, zeby jak ktos chce, mogl sobie troche, ale bezpiecznie podryftowac przez serpentyny Mi sie tylko wyglad nie podoba. No taka fladra. :roll: Powinni to nazwac Subaru Vomit, a nie jakies tam R9 :wink: Pozdrawiam, TJ *Mam nadzieje, ze sie nie myle? Legenda: fladra - taka brzydka, plaska ryba, co sie lubi do niektorych usmiechac vomit [womyt]- z ang. czynnosc oznaczajace ponowna analize wczesniej skonsumowanych posilkow womit - z niem. ; np. Womit bist du hergekommen? :arrow: (z) czym przybyles? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkopolanin Opublikowano 20 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2003 Roadster jest rewelacyjny; wiadomo że gdyby wszedł do produkcji to nie w takiej formie, tylko bardziej cywilizowany i na pewno jeszcze ladniejszy. Ale pewnie i tak nie wejdzie. Szkoda. Te małe brzdące Subaru są super-śmieszne !!! Całe mnostwo ich jest produkowanych na rynek japonski, jeden bardziej pokraczny od drugiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 20 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2003 Ale przeciez AWD az tyle znowu nie wazy? Impreza GX sedan wazy 1315kg, a GOlf, ktory jest w tym samym segmencie C* wazy od 1090 - 1266kg. A Impreza to sedan, GOlf hatchback. Popatrz na takiego STi. Waga - prawie 1.5 tony. A jest to auto gdzie staraja sie o niska mase. A teraz popatrz na taka Miate (~1100) czy S2000 (~1250). Glowna waga tych aut to bardzo sztywna konstrukcja nadwozia i mechanika (silnik plus przeniesienie napedu). Nie porownuj tego do GX bo temu brakuje paru szper i mocy a Golf to banan w porownaniu do w/w autek. No a co do RWD - wiesz, niekoniecznie musi byc rodzial mocy 50:50 - moze byc regulowany, zeby jak ktos chce, mogl sobie troche, ale bezpiecznie podryftowac przez serpentyny Regulowany rozklad ma malo ktory samochod i sa to egzotyki. Moj ma 35/65 i uwierz mi, ze dryfty wymagaja cholernie wysokiej predkosci. Trzeba troche odwagi by to zrobic. Na 100% musze jechac znacznie szybciej niz M3 co nie jest dla latwe strachliwych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt Opublikowano 20 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2003 ...moze juz to wycziliscie, ale przytocze ten link: http://motoryzacja.interia.pl/news?inf=437559 pozdr. mk.si Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 20 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2003 wow! Subaru Micra! a poza tym każdy samochód z dwojgiem drzwi to zabawka . pzdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 20 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2003 No no... ten B9, gdyby mu swiatla na normalne zmienic... ale Sercem tego pojazdu jest hybrydowy układ napędowy stworzony z silnika benzynowego i motoru elektrycznego boxera tam nie wcisna... czyli tak jak i Justy to nie jest Subaru ... dalej marzeniem pozostaje Triumph Spitfire... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 20 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2003 RafalW: spko, ja nie porownywalem Imprezy i Golfa do roadsterow. Wiadomo, ze to co inego. Porownywalem Impreze do GOlfa, zeby pokazac, ze roznica w masie wcale nie jest taka znaczna i ze pewnie moznaby do takiego cacka wpakowac 4WD(przepraszam, Subaru to nazywa teraz Symetrical AWD) nie zwiekszajac jego masy nadzwyczaj. Pozdrawiam, TJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 20 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2003 4wd= naped na jedna os + dolaczanie drugiej awd = staly naped na wszystkie kola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 21 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2003 RafalW: spko, ja nie porownywalem Imprezy i Golfa do roadsterow. Wiadomo, ze to co inego. To bardzo prosze o porownywanie do dobrych samochodow a nie jakis, fuj, golfow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 21 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2003 CtD: ar ju siur? :shock: :roll: Zawsze mi sie zdawalo ze to bez znaczenia... Pozdrawiam, TJ [edit] tak mnie to zaciekawilo i znalazlem cosik takiego -> http://autos.yahoo.com/consumerreports/4wd.html Wg. tego artykulu 4WD to jest naped na cztery lapki z reduktorem, a AWD to jest staly, bez zadnych reduktorkow. Z tego rozumiem, ze taki Forys XL, czy tez Imprezka GX z reduktorem to 4WD, a np. Legacy H6 czy STi to AWD... strasznie zamotali. No i to symetrical AWD (ktore od nowego modelu LEgacy widnieje na tylnej szybie - tzn. napis, nie sam naped :wink: ) ktore ma tylko Subaru (wzdluznie zabudowany Boxer). Niech to moze ktos z technicznych wytlumaczy, jesli zle rozumiem? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 21 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2003 gruby: co to znaczy że Justy to nie Subaru??? grrrrrrrrrrrrrr......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 21 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2003 Than Ju - już tłumaczę. Wszystko to marketoidalny bełkot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 21 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2003 Ale przeciez AWD az tyle znowu nie wazy? Impreza GX sedan wazy 1315kg A Mazda 323GT-R 1210-1240. I nadal jest to dużo... Jak na taki roadsterek, to 1000kg powinno być nieprzekraczalną granicą. K.Y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 21 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2003 Than Ju - już tłumaczę. Wszystko to marketoidalny bełkot. Czyli co jest wkoncu prawda? Jaka jest roznica? czy jest wogole jakas? Czy jest to totalnie uobojetne? Pozdrawiam, TJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 21 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2003 Than Ju - już tłumaczę. Wszystko to marketoidalny bełkot. Czyli co jest wkoncu prawda? Jaka jest roznica? czy jest wogole jakas? Czy jest to totalnie uobojetne? Pozdrawiam, TJ Prawda jest taka że jest wiele różnych systemów napędu na 4 koła i użyty system ma znaczenie a nie jak go marketoidy nazwały. Trochę możesz o systemach napędu poczytać u Tryphona Georgalidesa na www.rallycars.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 21 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2003 TJ: Pisze tylko to co sam przeczytalem, a to akurat przeczytalem w jakiejs gaziecie motoryzacyjnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 21 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2003 Ale przeciez AWD az tyle znowu nie wazy? Impreza GX sedan wazy 1315kg A Mazda 323GT-R 1210-1240. I nadal jest to dużo... Jak na taki roadsterek, to 1000kg powinno być nieprzekraczalną granicą. Robert nie wspomniałęś o tym jaka jestcena takiego lekkiegoa auta AWD. Odporna skrzynia niestety musi ważyć (a przynajmniej musi żeby kosztowała normalna sumę), ta z GT-Rki jest malutka i lekka ale jaka jest każdy kto zna właścicieli GT-Rów wie :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 22 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2003 No i to symetrical AWD (ktore od nowego modelu LEgacy widnieje na tylnej szybie - tzn. napis, nie sam naped :wink: ) ktore ma tylko Subaru (wzdluznie zabudowany Boxer). Niech to moze ktos z technicznych wytlumaczy, jesli zle rozumiem? :shock: Symetryczny bo masz os symetrii wlasnie dzieki boxerowi. Porownaj sobie np. do napedu z EVO z poprzecznie ustawionym silnikiem i kombinacjami ze skrzynia biegow. Nie mowie, ze EVO jest zle ale symetryczne nie jest. A marketing to lubi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukazzz Opublikowano 22 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2003 A mi sie to małe żółte podoba. A jak by to miało 4x4 i powiedzmy 1.5 turbo..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 22 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2003 gruby: co to znaczy że Justy to nie Subaru??? a jest? ma silnik typu boxer? nawet (chyba :wink: ) nie byla produkowana przez FHI 8) jakies pytania? g. ps. jezeli w zwiazku z tym chcesz ja oddac na zlom, to mozesz mi ja dac. ograniczysz koszta :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się