Skocz do zawartości

Subaraki nówencje


Waldemar Biela

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Jak ktos lubi, jak sie flondry do niego usmiechaja, to podoba mu sie tez ten roadster :wink:

Chyba szukasz dziury w calym. Co maja fladry do tego? Kto ci kaze jezdzic nad morze? ;)

Problemem dla mnie moze byc naped AWD. Roadster ma byc lekki a AWD temu przeszkadza. RWD w takich autkach rulez. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przeciez AWD az tyle znowu nie wazy? Impreza GX sedan wazy 1315kg, a GOlf, ktory jest w tym samym segmencie C* wazy od 1090 - 1266kg. A Impreza to sedan, GOlf hatchback.

 

No a co do RWD - wiesz, niekoniecznie musi byc rodzial mocy 50:50 - moze byc regulowany, zeby jak ktos chce, mogl sobie troche, ale bezpiecznie podryftowac przez serpentyny :twisted:

 

Mi sie tylko wyglad nie podoba. No taka fladra. :roll: Powinni to nazwac Subaru Vomit, a nie jakies tam R9 :wink:

 

Pozdrawiam,

TJ

 

 

*Mam nadzieje, ze sie nie myle?

 

Legenda:

fladra - taka brzydka, plaska ryba, co sie lubi do niektorych usmiechac

vomit [womyt]- z ang. czynnosc oznaczajace ponowna analize wczesniej skonsumowanych posilkow

womit - z niem. ; np. Womit bist du hergekommen? :arrow: (z) czym przybyles?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roadster jest rewelacyjny; wiadomo że gdyby wszedł do produkcji to nie w takiej formie, tylko bardziej cywilizowany i na pewno jeszcze ladniejszy. Ale pewnie i tak nie wejdzie.

Szkoda.

Te małe brzdące Subaru są super-śmieszne !!! Całe mnostwo ich jest produkowanych na rynek japonski, jeden bardziej pokraczny od drugiego :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przeciez AWD az tyle znowu nie wazy? Impreza GX sedan wazy 1315kg, a GOlf, ktory jest w tym samym segmencie C* wazy od 1090 - 1266kg. A Impreza to sedan, GOlf hatchback.

Popatrz na takiego STi. Waga - prawie 1.5 tony. A jest to auto gdzie staraja sie o niska mase. A teraz popatrz na taka Miate (~1100) czy S2000 (~1250). Glowna waga tych aut to bardzo sztywna konstrukcja nadwozia i mechanika (silnik plus przeniesienie napedu). Nie porownuj tego do GX bo temu brakuje paru szper i mocy a Golf to banan w porownaniu do w/w autek.

No a co do RWD - wiesz, niekoniecznie musi byc rodzial mocy 50:50 - moze byc regulowany, zeby jak ktos chce, mogl sobie troche, ale bezpiecznie podryftowac przez serpentyny :twisted:

Regulowany rozklad ma malo ktory samochod i sa to egzotyki. Moj ma 35/65 i uwierz mi, ze dryfty wymagaja cholernie wysokiej predkosci. Trzeba troche odwagi by to zrobic. Na 100% musze jechac znacznie szybciej niz M3 co nie jest dla latwe strachliwych. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RafalW: spko, ja nie porownywalem Imprezy i Golfa do roadsterow. Wiadomo, ze to co inego. Porownywalem Impreze do GOlfa, zeby pokazac, ze roznica w masie wcale nie jest taka znaczna i ze pewnie moznaby do takiego cacka wpakowac 4WD(przepraszam, Subaru to nazywa teraz Symetrical AWD) nie zwiekszajac jego masy nadzwyczaj. :)

 

Pozdrawiam,

TJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:lol::lol::lol:

 

 

 

CtD: ar ju siur? :shock: :roll: Zawsze mi sie zdawalo ze to bez znaczenia...

 

Pozdrawiam,

TJ

 

[edit] tak mnie to zaciekawilo i znalazlem cosik takiego -> http://autos.yahoo.com/consumerreports/4wd.html

 

Wg. tego artykulu 4WD to jest naped na cztery lapki z reduktorem, a AWD to jest staly, bez zadnych reduktorkow. Z tego rozumiem, ze taki Forys XL, czy tez Imprezka GX z reduktorem to 4WD, a np. Legacy H6 czy STi to AWD... strasznie zamotali. No i to symetrical AWD (ktore od nowego modelu LEgacy widnieje na tylnej szybie - tzn. napis, nie sam naped :wink: ) ktore ma tylko Subaru (wzdluznie zabudowany Boxer). Niech to moze ktos z technicznych wytlumaczy, jesli zle rozumiem? :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than Ju - już tłumaczę. Wszystko to marketoidalny bełkot.

 

 

 

Czyli co jest wkoncu prawda? Jaka jest roznica? czy jest wogole jakas? Czy jest to totalnie uobojetne? :(

 

Pozdrawiam,

TJ

 

 

Prawda jest taka że jest wiele różnych systemów napędu na 4 koła i użyty system ma znaczenie a nie jak go marketoidy nazwały. Trochę możesz o systemach napędu poczytać u Tryphona Georgalidesa na www.rallycars.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przeciez AWD az tyle znowu nie wazy? Impreza GX sedan wazy 1315kg

 

A Mazda 323GT-R 1210-1240. I nadal jest to dużo... Jak na taki roadsterek, to 1000kg powinno być nieprzekraczalną granicą.

 

 

Robert nie wspomniałęś o tym jaka jestcena takiego lekkiegoa auta AWD. Odporna skrzynia niestety musi ważyć (a przynajmniej musi żeby kosztowała normalna sumę), ta z GT-Rki jest malutka i lekka ale jaka jest każdy kto zna właścicieli GT-Rów wie :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i to symetrical AWD (ktore od nowego modelu LEgacy widnieje na tylnej szybie - tzn. napis, nie sam naped :wink: ) ktore ma tylko Subaru (wzdluznie zabudowany Boxer). Niech to moze ktos z technicznych wytlumaczy, jesli zle rozumiem? :shock:

Symetryczny bo masz os symetrii wlasnie dzieki boxerowi. Porownaj sobie np. do napedu z EVO z poprzecznie ustawionym silnikiem i kombinacjami ze skrzynia biegow. Nie mowie, ze EVO jest zle ale symetryczne nie jest. A marketing to lubi. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...