Tomulus Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Ale to dobre jest se w Matizie zamontuje....Ide to wy-googl'ować daj znac co i jak . he he:) hemii 112 zle sie czuje ale to co zapodałeś odrazu mnie wyzdrowiło. Brak słow 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avic Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 @@hemi112, to nie zawsze tak jest, że mody w n/a nic nie dają. Pomijam już fakt ogólnego nastawienia na forum do wszelkich modów w wolnych ssakach. Pamiętam tylko jak rozmawiałem z pewnym gościem, który zmianą dolotu i wydechu w n/a hawku z fabrycznych 160km zrobił prawie 180 potwierdzone przez słynny czterowiatrakowy serwis. Niemniej- tam robota była grubsza, ale np w przypadku peugeota 107 (takie małe, dziwne pudełko na zakupy:) gdzie wlot do puszki filtra ma srednicę damskiego kciuka - wywalenie puszki i założenie stożka - nawet nie jakoś specjalnie izolowanego - daje zwiększenie mocy z 68 do ok 75km, a razem z kolektorem wychodzi ponad 80 koni w pudełku które waży 800kg. Więc do wszystkiego podchodziłbym z większą rezerwą - tak z optymizmem, jak i z wyszydzaniem jakiś pomysłów. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Ehh..Za drogie to ustrojstwo...prawie 200 funciaków A już myślałem ze se pomodze czerwone pudełko...Cóż- trza będzie szukać tiuninkuf gdzie indziej A wracając do sedna to jestem za tym by założyć sportową wkładkę- choćby dla samej świadomości że coś tam się zrobiło w swoim ssaku,,,Żadnych CAI itp wynalazków- zwykła sportowa wkładka wystarczy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeroart Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 musze przetrawić ten temat bo widze ze zamącił trochę różnymi spojrzeniami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 No ofkors Avic że coś dadzą. np dobrze policzony wydech. Ale wiele razy było wspominane ,ze koszt jest nieadekwatny do uzyskiwanych rezultatów. W MG za catbacka kij razy oko rzucili 1300zł Wydech, sportowe wałki (na zamówienie raczej), jakiś remap (seryjny komp sie programuje? nie? doliczyć) od razu moze być też ta nieszczęśna parówa ze stozkiem. ktoś podlicza? ktoś bierze pod uwage że bedzie palić tyle co gt ,a nie pojedzie jak gt? Co jakiś czas gdy wraca temat modyfikacji NA ktoś przytacza ksywe forumowicza, który usilnie modził wolnossaka. Musze w końcu znaleść ten wątek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 @zeroart, Nic z tym nie zrobisz...Uwierz...Bardziej zaszkodzisz niż pomożesz- wymień seryjną wkładkę na k&n'a ewentualnie tego pipercrossa....Do tego daj zimniejsze świece np.irydowe ngk....lepszej jakości przewody (nie jakiś sentech czy cuś) tylko np.magnecor lub....niebieskie ngk...I tyle co możesz zrobić Kolega kris88 bedzie na dniach montował kolektor wraz z resztą układu właśnie w MG Motorsport- więc o wrażenia z tego MOD'a możesz Go później podpytać...Nic ponad to nie warto robić...Wałki- koła..Nieopłacalne No....Można odchudzić zamach...To jedyny sensowny mod-plus short shifter...Z autopsji znany 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikeanonim Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 @@hemi112, to nie zawsze tak jest, że mody w n/a nic nie dają. Pomijam już fakt ogólnego nastawienia na forum do wszelkich modów w wolnych ssakach. Pamiętam tylko jak rozmawiałem z pewnym gościem, który zmianą dolotu i wydechu w n/a hawku z fabrycznych 160km zrobił prawie 180 potwierdzone przez słynny czterowiatrakowy serwis. Niemniej- tam robota była grubsza a ja bym nie był pewny wyników w tuningowaniu 2.0N/A 160 mój wolny ssak miał prawie 174KM w zupełnej serii. z tego co wiem, to nie jest wynik odosobniony... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 @mikeanonim ,pamietaj ze 160KM to już nowocześniejsza jednostka, same zmienne fazy już dużo dają. zeroart ma 125KM, tutaj raczej nie bedzie tak spektakularnie. Gdybyśmy mieli jankeskie 2.2 lub 2.5 to szło by kombinować 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeroart Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Po raz kolejny: poruszyłem ten temat tylko z myślą o osiągnięciu innego dźwięku spod maski... Tylko tyle... Nie chce z Wanny zrobić bolidu bo się nie da :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 z myślą o osiągnięciu innego dźwięku spod maski. Spusc olej z silnika i w droge - bedziesz mial duzo roznych odglosow spod maski po niedlugim czasie A powazniej, nie "psuj" auta takimi bzdurami (tak, oczywiscie mam swiadomosc, ze niektore wolnossace auta daja sie wykrecic zmianami na wiecej KM/Nm, bo sa zdlawione przez producenta a to dolotem, a to wydechem). Wydaj te pieniadze na paliwo lepiej i zrob sobie wycieczke gdzies. Albo poupalaj na torze troche. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Wydaj te pieniadze na paliwo lepiej i zrob sobie wycieczke gdzies. Albo poupalaj na torze troche. o toto! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomulus Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 To fakt. Lepiej zainwestuj w kolektor. Ja kupiłem impre ze stożkiem i odrazu go wywaliłem. Mam wkład,dłubniety wydech i bulgocze jak zły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hemi112 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 a u mnie jest zmieniony kolektor (kupiony od BelegUS) i ok 3 tysi wajnie warczy,do szczęścia brakuje puchy z tyłu dzieki czemu w ogóle bulgot bydzie:) Przypominam główny temat zeroart,który chce zmienić dźwięk pod maską,a nie podnosic moc,bo sprawa jest prosta:nasze n/a jest oporne na podnoszenie mocy i tylemmozna sie bawić w wydechy,swiece,doloty i inne rzeczy ,ale diametralnie to nie zmieni osiagów ,a kasa pójdzie ładna. Umówmy się: aby cos tam skoczyło0 w mocy,czyli inwestujemy w markowe(nie allegroiwe gdzie tłumNik da 15KM!!):dolot,obróbka głowicy-tj słynne polerowanie kanałów,które dają multum koni+kompletny wydech,jakieś inne pomysły,to jaki jest stosunek przybycia mocy do kosztów? Umówmy się: n/a można podbajerzyć i zrobić bulgot typowy dla Subaru,czy tez porwać sie na wygląd a'la GT:) I to może byc fajne. Ale nikt o zdrowych zmysłach nie będzie chciał inwestować w auto mechanicznie,aby ganiało jak GT:) NIEREALNE:) Tzn.realne,ale kompletnie nieopłacalne i bez sensu:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodo Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Jakie wolnesraki mają przepływki?? Ale wersje 115KM. W MY99 125KM już nie ma. w mojej wannie z 2000 nie ma No więc dziś się dowiedziałem że i MY99 2.0 NA też ma przepływomierz który to ukryty jest z pierwszej połówce obudowy filtra. A że zakupiłem filterek panelowy Pipercrossa to przy najbliższej okazji wymianu filtra, obadam dokładnie gdzie się ta przepływka znajduje. Chyba że ktoś ma jakieś foto/schematy, a siedział cicho nie chwaląc się wiedzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 No więc dziś się dowiedziałem Kto to taki obeznany? odkręć zatem puszke filtra od przepustnicy i zobacz czy Cie pociagnie jakiś kabel widziałem kiedyś coś wpinanego tutaj: ale to raczej nie był europejski 2.0 NA. A z tego co wiem ,to jest albo-albo. Jak jest MAF to nie ma przepływki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodo Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 A MAF to nie przepływomierz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 nie wiem, juz sie gubie miedzy map i maf, juz mnie raz poprawiali Więc flow czyli przepływ czyli przepływka anyway, odkrecałem mój maP z kolektora i nie widze żadnego drucika wiec raczej nie to samo. Tak powinno wyglądać po 99 Nie wiem czy jest dodatkowo przepływka ,ale nie ma jej na dolocie, bo da sie wycigągnąć cały. Od lampy do cybantu na przepustnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się