Jump to content

Dolot powietrza Wanna N/A 2.0: hit czy kit ???


zeroart
 Share

Recommended Posts

Proszę was o opinie na temat produktu, który znalazłem... Zwrócił moja uwagę ze względu, że interesuje mnie zmiana dzwięku który wydobywa sie spod maski... Wiem że GTka mi poradzicie zebym sobie sprawił ale wiecie jak jest. Z tyłu zamontowałem tłumik przelotowy, z którego jestem w miare zadowolony. A czy to ma sens...?

 

Oferta wygląda tak:

 

STOŻEK, DOLOT SUBARU IMPREZA (BEZ TURBO)

post-11695-0-88679700-1357318608_thumb.jpg

Przeznaczenie: SUBARU IMPREZA ROCZNIKI 95-00 (silniki wolnossące - bez turbo)

 

ZESTAW DOLOTOWY GOTOWY DO ZAŁOŻENIA, ZAWIERA WSZYSTKIE POTRZEBNE ELEMENTY.

PO ZAŁOŻENIU ZESTAWU ODCZUWALNA JEST RÓŻNICA W OSIĄGACH, ZNACZNY PRZYROST MOMENTU OBROTOWEGO ORAZ MOCY SILNIKA. DODATKOWO DOCHODZI RASOWY POMRUK FILTRA POD MASKĄ, CO DAJE NAM NIESAMOWITE WRAŻENIA Z JAZDY.

 

NIEZBĘDNE ROZWIĄZANIE PRZY WSZELAKICH MODYFIKACJACH SILNIKA, OFEROWANY ZESTAW ZASTĘPUJE FABRYCZNY DOLOT POWIETRZA W SILNIKU

 

 

FILTR WIELOKROTNEGO UŻYTKU, MOŻNA CZYŚCIĆ KONSERWOWAĆ, NAWET 150 TYS KM NA JEDNYM FILTRZE - FILTR AOMA (DO WYBORU CZERWONY, CZARNY LUB NIEBIESKI)

 

 

 

 

 

NA INNYCH AUKCJACH DOLOTY DO INNYCH SAMOCHODÓW

 

Dodatkowo wszystkie akcesoria montażowe (mocowanie, cybanty) post-11695-0-88679700-1357318608_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Bulgot subaraka osiągniesz przerabiając wydech, a raczej kolektor wydechowy. tego typu dolotu nie proponuję ze względu na temperaturę zasysanego powietrza które jest pod maską. Kiedyś wrzuciłem filtr K&N, ale odnotowałem spadek mocy o 6km.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

chodzi mi o dźwięk mniej wiertarkowy... a nie dokońca o bylgot bo wydech fajnie to załatwił... wieć pytam o sens tylko pod kontem uzyskanego dzwieku spod maski... zdjecie fabrycznego tunelu ze wszystkimi wygłuszaczami pomiedzy wlotem-filtrem a silnikiem... zastanawiam sie o ile głoiśniej pod maska sie zrobi...? czy nie za duzo

 

Bulgot subaraka osiągniesz przerabiając wydech, a raczej kolektor wydechowy. tego typu dolotu nie proponuję ze względu na temperaturę zasysanego powietrza które jest pod maską. Kiedyś wrzuciłem filtr K&N, ale odnotowałem spadek mocy o 6km.

nie ma co rozmawiac o mocy gadajac o wannie
Link to comment
Share on other sites

Na początek wyjmij z pod maski Te wszystkie rzeczy o których wspomniałeś i odpal silnik, dźwięk zasysanego powietrza bez filtra i wszystkich obudów, będzie dosyć zbliżony do dźwięku zasysanego powietrza przy założonym stożku

Link to comment
Share on other sites

Jak widze jak kombinujesz zeroart, to coraz bardziej mi sie wydaje ze pomyliłeś marki (honda) ew. miałes kupić gt.

 

Jezeli masz ostatniego polifta, tzn. zamiast przepływki masz maf sensor to mozesz sobie to zrobić kosztem 20zł

 

EngineBay1.jpg

 

Zostawiająć seryjny filtr. Dźwięk jest głównie uzależniony od tłumika szmerów którego likwidujesz. Reszta to już filtr, możesz wsadzić jakiegoś KN,ale kolejny raz zacytuje Pyjtra mechanika:

 

To ciulstwo filtruje dopiero cegła

 

btw. w subaru nie daje to takiego efektu jak w hondzie, po prostu jest głośniej.

Edited by Matiz
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

MAF sensor jak już :P

 

W ssaku nie było jakoś tak że się to przed puchą filtra (rezonator ? tłumik ? czy jak to coś się nazywało ? to między wlotem a puszką co siedzi w nadkolu) wywalało + wygłuszenia i było lepiej ?

Edited by Istreed
Link to comment
Share on other sites

A czy sam wkład filtra np. K&N w N/A zmieni coś? w znaczeniu poprawi?

 

... zastanawiam się nad kupnem na wiosne...

 

A czy sam wkład filtra np. K&N w N/A zmieni coś? w znaczeniu poprawi?

 

... zastanawiam się nad kupnem na wiosne...

... już nie trzeba... doczytałem w wątku z linka powyżej... :)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

W ssaku nie było jakoś tak że się to przed puchą filtra (rezonator ? tłumik ? czy jak to coś się nazywało ? to między wlotem a puszką co siedzi w nadkolu) wywalało + wygłuszenia i było lepiej ?

 

W 125km nie ma rezonatora w nadkolu, to są te puszki za lampą. Styknie wywalić całość i puścić rure z puszki filtra do nadkola.

pre 97 mają gorzej, bo filtr jest zdaje sie tak jak w turbo ( za lampą) ,a na rurach do silnika jest przepływomierz.

 

Rezonator w nadkolu był chyba w bugeye + poźniejsze oraz w turbo.

 

Dzieki za poprawke :P

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Jak widze jak kombinujesz zeroart, to coraz bardziej mi sie wydaje ze pomyliłeś marki (honda) ew. miałes kupić gt.

w niczym się nie pomyliłem, tylko zarzucam wątek wiec sobie odpuść. Chciałem poznać wasze zdanie w tej materii a nie wasze zdanie o moim wydawaniu się. btw. Dobra opcja z rurą ale w nodkolu montuje się jakiś filtr...?

 

Na początek wyjmij z pod maski Te wszystkie rzeczy o których wspomniałeś i odpal silnik, dźwięk zasysanego powietrza bez filtra i wszystkich obudów, będzie dosyć zbliżony do dźwięku zasysanego powietrza przy założonym stożku

kurcze raz t zrobiłem ale w garażu i odgłoś silnika zagłuszył wszystko wydech :-/ musze to zrobić na wolnym powietrzu

 

btw. w subaru nie daje to takiego efektu jak w hondzie, po prostu jest głośniej.

to samo pozna powiedzieć o tandetnej przelotówce na tłumiku z najniższej półki którą założyłem... Zgodze się ze nie daje takiego samego efektu jak w CVR albo Civiku bo w mojej wannie jest to co chciałem: czyli delikatny basowy pomruk a nie jak w Hondzie metaliczny brzdęk basowy stali. Tyle ze przy depnięciu w gaz odłos tyłu nie pasuje do odgłosu który wydobywa się spod maski...
Link to comment
Share on other sites

Chciałem poznać wasze zdanie w tej materii a nie wasze zdanie o moim wydawaniu się. btw.

 

było napisane pare razy

 

Dobra opcja z rurą ale w nodkolu montuje się jakiś filtr...?

nie. No chyba że chcesz, to w nadkolu stożek daj, bedzia miał chłodniej,a to wtedy jest dokładnie to co podesałeś z alergio.

 

RD1222_Installed.jpg

 

Ze zderzaka lub przez nadkolwe plastikowe bedzie wciągać kurz wiec jak widzisz w cywilnym aucie to jest bez sensu.

 

Deżawju, to chyba wszystko jest opisane w temacie z kolankiem dolotu, rurą prowadzącą z kratki pod kierunkowskazem do filtra albo przeniesieniem filtra w nadkole. Tam było już skonfrontowane korzyści i wady.

 

Ja hatziflow wywaliłem bo też miałem Mugena i nie dało sie usłyszeć roznicy. Moze na wiosne zrobie drugie podejście :rolleyes: Choć na moje ucho jest tylko głośniej.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

U Mnie siedziała wkładka K&N...Czy cokolwiek dała? tego nie wiem...Może tylko satysfakcję, że coś tam się pod maską dzieje:P

Plus tego taki,żę K&N'a masz na całe praktycznie życie samochodu...U Mnie siedziała przez 3lata i tylko ją czyściłem oraz impregnowałem raz do roku...Zapewne w rękach kolejnego właściciela siedzi nadal na swoim miejscu:)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

jak się w ogłoszeniu czyta takie zapewnienia :"PO ZAŁOŻENIU ZESTAWU ODCZUWALNA JEST RÓŻNICA W OSIĄGACH, ZNACZNY PRZYROST MOMENTU OBROTOWEGO ORAZ MOCY SILNIKA." to wiadomo,ze sprzedający to bajkopisarz i nic więcej :P

Ale takich fantastów nie brakuje,co wierzą (i wciskaja taki kit innym),że sportowe swiece to z 8KM a końcowa pucha to daje z 15KM :D

Link to comment
Share on other sites

jak się w ogłoszeniu czyta takie zapewnienia :"PO ZAŁOŻENIU ZESTAWU ODCZUWALNA JEST RÓŻNICA W OSIĄGACH, ZNACZNY PRZYROST MOMENTU OBROTOWEGO ORAZ MOCY SILNIKA." to wiadomo,ze sprzedający to bajkopisarz i nic więcej :P

Ale takich fantastów nie brakuje,co wierzą (i wciskaja taki kit innym),że sportowe swiece to z 8KM a końcowa pucha to daje z 15KM :D

 

 

 

 

 

DOKŁADNIE :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...