Than_Junior Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 (edytowane) Edit - nie moja sprawa ;-) Co do wymiany żarówek to na szczęście faktycznie w Subarakach jakoś często zmieniać nie trzeba ale wymiana choćby postojowki u mnie to kwestia wyjecia akumulatora (lewa strona) albo obudowy filtra (prawa). Wymiana oświetlenia rejestracji wymaga zdjęcia prawie całej obitki w bagażniku, a wymiana światła przeciwmgielnego z przodu wtarzania sie pod auto i zdjęcia osłony silnika po prawej stronie... Ja sobie z tym poradzę, podobnie jak reszta nas fanatyków motoryzacyjnych, ale zwykły uzyszkodnik skapituluje natychmiast, tym bardziej ze instrukcja mówi żeby udać sie do ASO w celu wymiany... Edytowane 24 Lutego 2013 przez Than_Junior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 W Seicento wymiana żarówki trwa 1 minute, łącznie wyjęciem nowej z opakowania Mowie o lampach z przodu i kierunkach przednich. Tylnych jeszcze nie miałem okazji wymieniać, ale chyba trzeba lampe odkręcić. Ktoś pisał o 500L - byłem na drzwiach otwartych. Na zewnątrz jak dla mnie ciekawie. Może nie ładny, ale na pewno oryginalny. Za to w środku dużo miejsca i całkie ładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Czyli teraz do kryteriów doboru samochodu, oprócz konieczności kupienia Skody, spalania 5 literków w tdi, dojdzie łatwość wymiany żarówek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 No i czy rowery wejda do bagażnika bo coś takiego jak bagażnik na rowery nie istnieje :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Ja w hawku pocwiczyłem i nie wyjmowalem aku do wymiany zarowki. Pózniej zajmowało mi to dosłownie kilka minut na dwie strony Nie wiem jak to zrobiłeś. Ja jakoś rąk-bochenków nie mam, za Chiny nie mogłem nawet odkręcić tej obudowy, a co dopiero wyjąć żarówkę i włożyć nową. W Skodzie pierwszy raz wyjęcie lampy zajęło mi 10minut, póżniej wymiana żarówki kolejne 10, bo instrukcja do najprostszych nie należy. Za drugi razem wyjąłem w 5 minut lampę, ale nadal męczyłem się z żarówką. Tak czy srak - na trasie wolałbym tego nie robić. W Legacy odciągało się gumową osłonę, metalowy zatrzask i zrobione. A teraz lampę trzeba wyciągać...albo zderzak. Policja ciekawie reaguje na info , że musisz lampę wyjąć i dlatego nie wymieniłeś żarówki w drodze na spotkanie. Czyli teraz do kryteriów doboru samochodu, oprócz konieczności kupienia Skody, spalania 5 literków w tdi, dojdzie łatwość wymiany żarówek Ja skody nie "musiałem" kupować. Darowanemu itd. POPRAWNE auto, ale osobiście , tj. przy moich kryteriach wyboru auta , nie kupiłbym. Co nie zmienia - subiektywnego - odczucia, że autem robię trochę km (właśnie wróciłem ze Szczyrku) i nie mam się do czego jakoś super przyczepić, ale mam też świadomość , ze na ocenę auta wpływa jego całkowita "darmowość" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 a wiesz ze mam bagaznik na rowery ale mnie wkurza bo powyzej 130 km/h strasznie glosno sie robi i rowery lataja jakby mialy odpasc. Przyznam, ze do takiego na hak tez nie mam zaufania jak to dziala przy 180 km/h Jak rocznie jezdzisz okolo 5000 km to takie drobnostki sa dosyc upierdliwe. Liczy sie rano wrzucasz rowery i jedziesz. Van bylby moze prktyczniejszy ale jezdzi jak furgonetka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Jak rocznie jezdzisz okolo 5000 km to takie drobnostki sa dosyc upierdliwe. Liczy sie rano wrzucasz rowery i jedziesz. Van bylby moze prktyczniejszy ale jezdzi jak furgonetka. S-Max nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 (edytowane) a wiesz ze mam bagaznik na rowery ale mnie wkurza bo powyzej 130 km/h strasznie glosno sie robi i rowery lataja jakby mialy odpasc. Przyznam, ze do takiego na hak tez nie mam zaufania jak to dziala przy 180 km/h Jak rocznie jezdzisz okolo 5000 km to takie drobnostki sa dosyc upierdliwe. Liczy sie rano wrzucasz rowery i jedziesz. Van bylby moze prktyczniejszy ale jezdzi jak furgonetka. rozumiem ze to może być uciążliwe , moj post byl bardziej uszczypliwym komentarzem do twojego posta z poprzedniej strony którego przekaz byl taki ze tylko ci co kupuja samochody za gotówkę sa zajebisci maja życie i stac ich na hobby takie jak MTB a biedni ci co kupują drogie samochody premium żeby zaimponować sąsiadom i koleżanką z pracy i nie daj Boże jeszcze na kredyt bo pewnie nie mają dachu nad głową i żywią sie wadą i suchym chlebem :-) Edytowane 24 Lutego 2013 przez turdziGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 (edytowane) Sorrki ale 5000km rocznie to jeździsz z taką częstotliwością że między jedną jazdą a następną zdążysz zapomnieć jaki masz samochód. Bagażnik na hak daje rade i łatwo ładuje się rowery. Edytowane 24 Lutego 2013 przez bukmacerek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 On zapewne robi to na rowerze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 mam taka prace, ze miedzy projektami moge sobie miesiac wolnego wziasc i pojechac MTB przez Alpy do Wloch. Dziennie 100 km i 1700 hm daje troche inne spojrzenie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Ja w 2012 zrobiłem ~3500km rowerkiem i jeżdżę Forkiem do którego rower nawet bez przedniego koła nie włazi. Jakoś nie jest dla mnie wyznacznikiem czy wchodzi tam rower czy nie. Mam bagażnik na hak i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 i jeżdżę Forkiem do którego rower nawet bez przedniego koła nie włazi Poasiadam Forka z 2005 to jest SG9 i bez składania tylnych foteli do bagżnika wchodzi duży rower górski na 26". Przy czym typowy holender na 29" nie wejdzie bo próbowałem. Tutaj musisz zdemontować przednie koło. PzDr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Ja mam KTM 29" i jest d...a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Subaru vs rower Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Albo kto ma dłuższego bo widzę do tego sprowadza sue tutaj dyskusja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 (edytowane) Gwoli ścisłości idąc twoim tokiem myślenie to kto ma większy rower, a nie dłuższy. No ale teraz wiadomo po co nosisz ten leserek Głodnemu chleb na myśli Edytowane 25 Lutego 2013 przez bukmacerek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 (edytowane) Albo kto ma dłuższego bo widzę do tego sprowadza sue tutaj dyskusja no tak juz jest mezczyzni zawsze beda sie porownywac TTTM. Tez moglbys jezdzic Skoda bo przeciez taka fajna a Haldex IV i tak 99.9999 % kierowcow nie poczuje Edytowane 25 Lutego 2013 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Oby nie. Bo to jak dla mnie będzie już gwóźdź do trumny. Nie pierwszy już Twój gwóźdź A turbo bez kurnika daje radę - wiem z autopsji Kurnika nie będzie ze wzgl. o których już tu było. Powietrze doprowadzane jest do IC bodajże dwoma (o ile dobrze zrozumiałem) kanałami pod maską, turbina też jest zupełnie inaczej usytuowana - na dole na środku, także wszystko jest przemyślane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 (edytowane) Bylem pare dni w górach Zakopane a potem Słowacja i postanowilem zabrac i WKONCU przetestowac X3 za miastem a nawet w cieższych warunkach . Słowacja Demanova - wjezdzalem wszedzie gdzie tylko się dało na seryjnych drogowych Pirelkach , bylo sporo sniegu i odwilz wiec snieg byl mokry i auto sie w niego zapadało na glebokosc okolo 35cm. Napęd jest bardzo inteligentny , w zasadzie do momentu kiedy sie nie zawiesze nie ma mozliwosci zeby nie ruszył , jak tył mialem na lodzie a przod w sniegu to bylo czuc ze wiekszosc momentu dawał na przód i bez problemu ruszał do przodu , ba nawet przecuca miedzy kołami- w takiej sytuacji Impreza mialaby problem bo cala para szłaby w gwizdek. Po odłączeniu ESP ( w 100% sie da ) spedzilem na łysej polanie 4h i nie moglem wyjsc z podziwu jak fajnie sie to auto spisuje na "odcinkach" . Charakterystyka prowadzenia typowa dla auta RWD ale jednak czuć ze przód ciągnie wiec odpycha sie jak typowy 4but ale nie ma zjawiska wyjezdzania przodem typowego dla subaru. W porownaniu do Golfa R ( haldex ) praca napedu jest nie odczuwalna , nie jest to napęd dołączany tylko raczej odłączany , bo dopiero powyzej 160km/h odpina się przód i jest to typowo RWD co przy wyzszych predkosciach jest zdecydowanie lepsze x3 f25 3.0d 258hp 580NM 8biegowy automat. . Bardzo dynamiczny ... 0-100 6.1sec Edytowane 25 Lutego 2013 przez eMTe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Kapitalne auto, jedno z moich marzeń, właśnie w tej wersji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 i rewelacyjny automat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 (edytowane) Dokladnie - juz wiem czym bede w najblizszym czasie sie poruszał - auto bliskie ideału , trudno mu cokolwiek zarzucic , prowadzenie perfekt, silnik perfekt, skrzynia perfekt, wykonanie perfekt , naped perfekt , wyglad kwestią indywidualnych upodoban ale dla mnie perfekt. Spalanie bardzo perfekt , jadac spokojnie trasą z Zakopca do Krk wczoraj o 23 czyli bardzo maly ruch , czas 1h20min (100km) czyli dosc spokojnie, w 2 osoby z bagazami i sprzetem narciarskim wyszlo spalanie 5.5l Edytowane 25 Lutego 2013 przez eMTe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 (edytowane) no jak już musiałbym się czegoś przyczepić do X3 to brak regulacji pochylenia tylnych siedzeń i made in USA Edytowane 25 Lutego 2013 przez stach1111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Made in USA w ogole nie czuć . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się