Than_Junior Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Warto zaznaczyć ze S4 nie ma centralnej szpery! Słyszałem rownież (ale nie miałem okazji zapytać nikogo kto by na pewno znał odpowiedz), ze przy mocnym obciążeniu, elektronika w BMW wyłącza sprzeglo żeby zapobiec przegrzaniu i uszkodzeniom, czyli napęd pozostaje wtedy wyłącznie RWD. Z wypowiedzi internautów (więc rzetelność oczywiście niepewna) wynika ze takimi sytuacjami mogą być np. próby wyjeżdżania z zasp itp. Oczywiście jeśli wtedy AWD sie poddaje i zostaje RWD to sie trochę mija z celem. Pytanie ile trzeba żeby wywołać ten tryb awaryjny bo może sie okazać ze w praktyce jest to właściwie nieosiągalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Szkoda, że Subaru nie rozwija silnika 3.0 H6. Jakby zapodali wtrysk bezpośredni to spalanie pewnie by spadło znacząco a i norme EURO dałoby radę zrobić. Takie BMW 325xi (E90) ma parametry praktycznie identyczne ze Specem a przy 160 km/h ciągnie 8 literków - miodzio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Warto zaznaczyć ze S4 nie ma centralnej szpery! Słyszałem rownież (ale nie miałem okazji zapytać nikogo kto by na pewno znał odpowiedz), ze przy mocnym obciążeniu, elektronika w BMW wyłącza sprzeglo żeby zapobiec przegrzaniu i uszkodzeniom, czyli napęd pozostaje wtedy wyłącznie RWD. Z wypowiedzi internautów (więc rzetelność oczywiście niepewna) wynika ze takimi sytuacjami mogą być np. próby wyjeżdżania z zasp itp. Oczywiście jeśli wtedy AWD sie poddaje i zostaje RWD to sie trochę mija z celem. Pytanie ile trzeba żeby wywołać ten tryb awaryjny bo może sie okazać ze w praktyce jest to właściwie nieosiągalne. na poczatku marca jade na Audi Ice Experience.Beda podstawione S4 , S5 i RS4 lub RS5 ale po cichu licze na to ze postawia tez nowa trojke X drive dla porownania z konkurencja.Bylo by fajnie ja przetestowac na sniegu i zobaczyczyc czy daje rade , bo dla mnie poprzednie generacje Xdriva jeszcze jednak mialy troche do nadrobienia do AWD.Moze sie uda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 (edytowane) Ja przy aktualnych warunkach pogodowych przetestowałem dla porównania X6 i czuć różnicę. Jadąc z Xdrive mam uczucia oderwania od rzeczywistości i wszech władzy elektroniki chociaż dla osób których pojęcie o technice jazdy kończy się na skręcaniu kierownicą jest napewno bezpiecznym rozwiązaniem. W X6 Xdrive wraz całą elektroniką cały czas próbuje ci udowodnić że nie ma śniegu i lodu na drodze i auto stara się jechać jak po asfalcie, no ale jak już uda się je oszukać to reakcja jest nie do przewidzenia. Napewno jest lepszy o niebo od Haldexa w Scoutcie, ale Quatro i SAWD to inna liga. Edytowane 23 Stycznia 2013 przez bukmacerek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Na jakich kapciach była X6tka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 @roadrunner wiem do czego zmierzasz. X6 miało opony o przekroju jakby walca coś o szerokości 315 albo 325. No ale takie rozmiar siostra dostała z salonu. Ja w Forku też mam rozmiar seryjny 235 więc porównanie było na autach fabrycznych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 (edytowane) Dokladnie tak jest w BMW. Nie czujesz auta tak jak np. w Legacy znam z wypowiedzi z niemieckiego forum gdzie sa ludzie, ktorzy maja w rodzinie Subaru i najnowsze X-Drive w 5. Tam jedziesz i nic nie nosi na sniegu. Czy to jest dobre ? Moim zdaniem nie za bardzo bo nie czujesz granicy kiedy odfruniesz. Ale to sa Auta do szybkiego podrozowania i tam jest to nawet zamierzone by byc odizolowanym od otoczenia. Wg. mnie jest juz tak w moim Legacy w porownaniu do OBK MY5. Tam gdzie OBK nosilo Legacy jedzie jak po szynach. Edytowane 23 Stycznia 2013 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Dokladnie tak jest w BMW. Nie czujesz auta tak jak np. w Legacy znam z wypowiedzi z niemieckiego forum gdzie sa ludzie, ktorzy maja w rodzinie Subaru i najnowsze X-Drive w 5. Tam jedziesz i nic nie nosi na sniegu. Czy to jest dobre ? Moim zdaniem nie za bardzo bo nie czujesz granicy kiedy odfruniesz. Ale to sa Auta do szybkiego podrozowania i tam jest to nawet zamierzone by byc odizolowanym od otoczenia. ale to musza byc nudne do prowadzenia auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 @roadrunner wiem do czego zmierzasz. X6 miało opony o przekroju jakby walca coś o szerokości 315 albo 325. No ale takie rozmiar siostra dostała z salonu. Ja w Forku też mam rozmiar seryjny 235 więc porównanie było na autach fabrycznych Mały OT. od kiedy to Forek ma fabryczny rozmiar 235 ? W zależności od wersji 215/55/16 lub 225/55/17 oczywiście letnie. Dokladnie tak jest w BMW. Nie czujesz auta tak jak np. w Legacy znam z wypowiedzi z niemieckiego forum gdzie sa ludzie, ktorzy maja w rodzinie Subaru i najnowsze X-Drive w 5. Tam jedziesz i nic nie nosi na sniegu. Czy to jest dobre ? Moim zdaniem nie za bardzo bo nie czujesz granicy kiedy odfruniesz. Ale to sa Auta do szybkiego podrozowania i tam jest to nawet zamierzone by byc odizolowanym od otoczenia. ale to musza byc nudne do prowadzenia auta. jak napisałem, że tak jest to mnie prawie "zlinczowano"...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 To zależy co oznacza "nudna jazda". Jak ktoś chce bokami polatać to oczywiście, że Subarak bardziej się nada. Jak ktoś chce zrobić bezpiecznie 900-1000km bez tankowania w zimie to BMW z xdrivem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 No z tym bez tankowania to różnie bywa. Napewno nie X6 35d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 No z tym bez tankowania to różnie bywa. Napewno nie X6 35d Z 85cio litrowym zbiornikiem w trasie da radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Ja bardziej myslałem o spalaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 ale to musza byc nudne do prowadzenia auta. Niestety nie są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 (edytowane) ale to musza byc nudne do prowadzenia auta. Niestety nie są. Jak dla mnie są. Jeździłem 530d, 535d, 730d, 750i i X6 35d i nic tam się nie dzieje. No ale niektórzy właśnie tego oczekuja od auta. Wsiąć, przemieścić sie z A do B wysiąć i zapomnieć. Edytowane 23 Stycznia 2013 przez bukmacerek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Im większa masa tym się nam wydaje, ze mniej się dzieje. W seju, maluchu innych lekkich autach tyle się dzieje, że ciężko to ogarnąć. Nie wiem czego oczekujesz po samochodzie ważącym 2 tony z hakiem. Lekkości wybebeszonego Type Ra albo E30 318is? Te czasy już minęły ale na szczęście jest Subaru ze swoim BRZ, dzięki któremu można ponownie poczuć to coś. Więź i komunikację z samochodem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 z tą wagą to bym był ostrożny. 535Xd 4x4 nawet kombi nie waży ponad 2 tony tylko trochę ponad 1700kg..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 z tą wagą to bym był ostrożny. 535Xd 4x4 nawet kombi nie waży ponad 2 tony tylko trochę ponad 1700kg..... Troche dużo ponad 1700 kg sedan - 1870 kg kombi - 1915 kg Z kierowcą to ponad 2 tony, przynajmniej w moim przypadku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Im większa masa tym się nam wydaje, ze mniej się dzieje. pełna zgoda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 No ale i tak nie zmienia to faktu że są nudne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Nie dyskutujemy o ogólnej wyższości Subaru nad resztą motoryzacyjnego śwata, gdyż jest to niepodlegającym dyskusji dogmatem wiary. Możemy sobie popisać... a BMW to ma meszek w schowku a Subaru nie ma meszku... mnie meszki nie interesują zupełnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 (edytowane) Możecie mi wytłumaczyć co to znaczy, że w BMW "nic się nie dzieje" ? Bo wydaje mi się, że porównujecie emocje STI z całą gamą BMW co jest nieprozumieniem. Bo jeśli w BMW z grubym dieslem "nic się nie dzieje" to co w takim razie z Forkiem 2.0D czy Legasiem? To dopiero musi być mdłe Edytowane 23 Stycznia 2013 przez RoadRunner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 (edytowane) Możecie mi wytłumaczyć co to znaczy, że w BMW "nic się nie dzieje" ? Bo wydaje mi się, że porównujecie emocje STI z całą gamą BMW co jest nieprozumieniem. Bo jeśli w BMW z grubym dieslem "nic się nie dzieje" to co w takim razie z Forkiem 2.0D czy Legasiem? To dopiero musi być mdłe to nie tak. W moim konkretnym przypadku jak usłuszałem, że moge dostać na tydzień 535D 4x4 to pomyślałem "no w końcu pojeżdże sobie autem z 500 "niutkami", ale będzie się działo". Problem w tym, że nic się nie działo. Oczywiście auto jest szybkie ale oczekiwałem, że będzie się "zbierać" jako dzikie a tutaj żadnych emocji. Osobna kwestia to chciałbym żeby mój OBK dożył takiego przebiegu i do tego w takim stanie zawieszenie i komfortu jak tamka 5tka. W sumei to już wiem, że to nie realne. Edytowane 23 Stycznia 2013 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 przelicz sobie wage do mocy to wyjdzie 6,6 kg/ps w BMW 335 d do Lagacy 10,2 kg/ps . W BMW powinno byc duzo lepiej ale nie spodziewajmy sie takiej roznicy jak Fireblade ( ca. 1,2 kg/ps) do BMW 335 d Auta, ktore naprawde daja wrazenia zaczynaja sie od 200 t€ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaj0nc Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 (edytowane) przelicz sobie wage do mocy to wyjdzie 6,6 kg/ps w BMW 335 d do Lagacy 10,2 kg/ps . W BMW powinno byc duzo lepiej ale nie spodziewajmy sie takiej roznicy jak Fireblade ( ca. 1,2 kg/ps) do BMW 335 d Auta, ktore naprawde daja wrazenia zaczynaja sie od 200 t€ Oj to chyba Nissan GTR nie daje żadnych wrażeń... Edytowane 23 Stycznia 2013 przez zaj0nc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się