Skocz do zawartości

Robert Kubica w rajdach


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

L’indiscrezione: Pirelli nel WRC 2015 con Bertelli e trattativa aperta con Kubica e Solberg!

http://www.rally.it/lindiscrezione-pirelli-nel-wrc-2015-con-bertelli-e-sogna-un-team-con-kubica-e-solberg/

 

Po angielsku, na polski bardzo słabo tłumaczy z włoskiego :/

 

On the other side Kubica would dowry Lotos - Total direct opponent - and the Pirelli tires. It is a combination of already realized in 2013, when the former Formula 1 driver has won the WRC-2 with a proven car sponsored by Lotos and Michelin tires: in this case we should instead toward the cut. It's not all, because even Solberg said he was clearly willing to return to the WRC although there is the title of world champion Rallycross to defend. Norwegian is a great friend of Yves Matton, who in the transfer of the Belgian Rally du Condroz has clearly said that the team official there would be a place for his return. More likely instead a return to "private" from Swedish Rally (or only for the Rally of Sweden?), Since the RX was not amused as he thought, and the budget is still very high. In short, this team is being finalized and are expected in the very short news. Pirelli addition to this hypothetical dream team should continue to support Bertelli in WRC and young Head And Andoh (Peugeot 208 R2).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według rally.it, Pirelli zamierza przeprowadzić ofensywę w przyszłorocznych Rajdowych Mistrzostwach Świata. Rozmowy prowadzone przez mediolańską firmę dotyczą wystawienia prywatnego teamu z dwoma DS 3 WRC we wszystkich 13 rundach mistrzostw. Prowadzeniem ekipy zająłby się PH Sport, a kierowcami byliby Robert Kubica i Petter Solberg. Pertraktacje przeciągają się, ponieważ Citroën jest związany z Michelinem.

 

Petter Solberg jeździł w Rajdowych Mistrzostwach Świata na Pirelli do końca 2010 roku. Już przed sezonem 2010 krążyły plotki o budowie dream teamu Pirelli w WRC, wówczas w składzie Solberg - Gigi Galli, jednak plany nie doczekały się realizacji. Brat Pettera, Henning rozpoczął tegoroczny sezon w WRC na Pirelli.

 

Poza planowanym dream teamem na sezon 2015, Pirelli będzie wspierać w mistrzostwach załogę Lorenzo Bertelli/Giovanni Bernacchini w Fieście WRC, a także Giuseppe Testę i Fabio Andolfiego, korzystających z Peugeotów 208 R2. Dwaj młodzi Włosi zostali wybrani przez krajową federację w ramach projektu ACI Team Italia.

 

http://rajdy.autoklub.pl/news/pirelli-rozmawia-z-kubica,58688

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie pozostaje trzymać kciuki ,żeby Pirelli było konkurencyjne do Michelin...

Na Michelina często narzekano, niewykluczone, że Pirelli, prowadząc poważny rozwój gum w przeciwieństwie do Michelina, mogłoby z nimi skutecznie konkurować. W każdym razie lepsze Pirelli niż Dmacki chyba;)

 

Ciekawe, jak to się rozwinie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W takim razie pozostaje trzymać kciuki ,żeby Pirelli było konkurencyjne do Michelin...

Na Michelina często narzekano, niewykluczone, że Pirelli, prowadząc poważny rozwój gum w przeciwieństwie do Michelina, mogłoby z nimi skutecznie konkurować. W każdym razie lepsze Pirelli niż Dmacki chyba;)

 

Ciekawe, jak to się rozwinie:)

 

 

Dmacki tez mocno sie rozwineły. Pirelli wcale bym się nie zdziwił jeżeli szybsze od Michelinów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

L’indiscrezione: Pirelli nel WRC 2015 con Bertelli e trattativa aperta con Kubica e Solberg!

http://www.rally.it/lindiscrezione-pirelli-nel-wrc-2015-con-bertelli-e-sogna-un-team-con-kubica-e-solberg/

Rozumie że zalozyles ze każdy na tym forum posługuje się także biegle językiem włoskim ?

Kompletnie nie rozumie jaki ma sens wklejanie togo artykuły bez krótkiego przetlumaczenia

 

założyłem ,że każdy ma translate.google  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi jedynie ze względu na to, że Citroen chyba mocniej związany z michelenem

 

fabryczny chyba tak, ale jeśli team ma być w stylu "Pirelli WRC Team" to chyba mogą sobie "kupić" co chcą... ogólnie pomysł takiego zespołu bardzo mi się podoba :D

Edytowane przez maniujr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wzrost "formy" Prokopa na oponach Pirelli był dość wyraźny więc takie info z jednej strony jest optymistyczne, ale z drugiej strony czy Citroen da najlepszy albo chociaż bardzo dobrej specyfikacji samochód prywatnemu zespołowi gdzie Pirelli to konkurenci dla "miszelinów", a Lotos dla Totala? Żeby prywatni mieli szanse objeżdżać fabrykę? 
Ciekawie się robi, a Robert zapewne zadba aby kontrakt wymuszał dobrą specyfikacje DS'a

Edytowane przez DriverX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam kiedy bym tak tupał nogami czekając na jakieś info zw. ze sportem.

Trzeba przyznać że Robert potrfi zbudować napięcie, zamierzenie czy też nie.

Te "jeszcze kilka dni" to już nie pamiętam od kiedy pada jako deadline dla informacji, oby były naprawdę dobre.

Jak myślicie - kiedy finalnie JUŻ będzie wiadomo GDZIE i JAK ?


 

 

Pewnie to jakaś wesoła wizja jakiegoś redaktora, ale generalnie to by była niezła bomba ;)

 

pole do fantazji mimo wszystko spore, ale byłoby całkiem miło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że może to być (ogłoszenie) w każdej chwili, a nie później niż do zamknięcia listy na Monte ;)

 

Wydaje mi się ,że drogę , decyzję rajdy/wyścigi RK już podjął. Teraz kwestia zapięcia spraw związanych z zespołem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc pytanie, ile ma Michelin do powiedzenia. Bo tak argumentując, to Total mógłby się sprzeciwić oklejaniu auta Lotosem, a nikt się nie spodziewa, żeby w prywatnym teamie to był problem. 

 

W ogóle pewne urozmaicenie w kwestii opon pewnie by nie zaszkodziło. 

 

Zobaczcie co jest w F1. Zespoły sprzedają całe jednostki napędowe "zaprzyjażnionym" zespołom i inne rozwiązania i świat jakoś się nie wali. Więc dlaczego ku uatrakcyjnieniu serii Cytryna nie miała by wesprzeć PH Sport. I umówmy się tyleż Lotos/Pireli napsuła by krwi Citroenowi/Michelinowi co gdyby podgryzała VW, to była by euforia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Bo tak argumentując, to Total mógłby się sprzeciwić oklejaniu auta Lotosem

 

To jednak inna sytuacja, bo olej nie wpływa na wyniki tak jak opony ;)

 

 

 

Zespoły sprzedają całe jednostki napędowe "zaprzyjażnionym" zespołom i inne rozwiązania i świat jakoś się nie wali

 

Sprzedają tym zespołom, które nie maja własnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...