brt Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 L’indiscrezione: Pirelli nel WRC 2015 con Bertelli e trattativa aperta con Kubica e Solberg! http://www.rally.it/lindiscrezione-pirelli-nel-wrc-2015-con-bertelli-e-sogna-un-team-con-kubica-e-solberg/ Po angielsku, na polski bardzo słabo tłumaczy z włoskiego :/ On the other side Kubica would dowry Lotos - Total direct opponent - and the Pirelli tires. It is a combination of already realized in 2013, when the former Formula 1 driver has won the WRC-2 with a proven car sponsored by Lotos and Michelin tires: in this case we should instead toward the cut. It's not all, because even Solberg said he was clearly willing to return to the WRC although there is the title of world champion Rallycross to defend. Norwegian is a great friend of Yves Matton, who in the transfer of the Belgian Rally du Condroz has clearly said that the team official there would be a place for his return. More likely instead a return to "private" from Swedish Rally (or only for the Rally of Sweden?), Since the RX was not amused as he thought, and the budget is still very high. In short, this team is being finalized and are expected in the very short news. Pirelli addition to this hypothetical dream team should continue to support Bertelli in WRC and young Head And Andoh (Peugeot 208 R2). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 W takim razie pozostaje trzymać kciuki ,żeby Pirelli było konkurencyjne do Michelin... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Według rally.it, Pirelli zamierza przeprowadzić ofensywę w przyszłorocznych Rajdowych Mistrzostwach Świata. Rozmowy prowadzone przez mediolańską firmę dotyczą wystawienia prywatnego teamu z dwoma DS 3 WRC we wszystkich 13 rundach mistrzostw. Prowadzeniem ekipy zająłby się PH Sport, a kierowcami byliby Robert Kubica i Petter Solberg. Pertraktacje przeciągają się, ponieważ Citroën jest związany z Michelinem. Petter Solberg jeździł w Rajdowych Mistrzostwach Świata na Pirelli do końca 2010 roku. Już przed sezonem 2010 krążyły plotki o budowie dream teamu Pirelli w WRC, wówczas w składzie Solberg - Gigi Galli, jednak plany nie doczekały się realizacji. Brat Pettera, Henning rozpoczął tegoroczny sezon w WRC na Pirelli. Poza planowanym dream teamem na sezon 2015, Pirelli będzie wspierać w mistrzostwach załogę Lorenzo Bertelli/Giovanni Bernacchini w Fieście WRC, a także Giuseppe Testę i Fabio Andolfiego, korzystających z Peugeotów 208 R2. Dwaj młodzi Włosi zostali wybrani przez krajową federację w ramach projektu ACI Team Italia. http://rajdy.autoklub.pl/news/pirelli-rozmawia-z-kubica,58688 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 W takim razie pozostaje trzymać kciuki ,żeby Pirelli było konkurencyjne do Michelin... Na Michelina często narzekano, niewykluczone, że Pirelli, prowadząc poważny rozwój gum w przeciwieństwie do Michelina, mogłoby z nimi skutecznie konkurować. W każdym razie lepsze Pirelli niż Dmacki chyba;) Ciekawe, jak to się rozwinie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domso Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 W takim razie pozostaje trzymać kciuki ,żeby Pirelli było konkurencyjne do Michelin... Na Michelina często narzekano, niewykluczone, że Pirelli, prowadząc poważny rozwój gum w przeciwieństwie do Michelina, mogłoby z nimi skutecznie konkurować. W każdym razie lepsze Pirelli niż Dmacki chyba;) Ciekawe, jak to się rozwinie:) Dmacki tez mocno sie rozwineły. Pirelli wcale bym się nie zdziwił jeżeli szybsze od Michelinów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 W to że RK i Solberg dostaną DS3 WRC już zaczynam wierzyć, ale że na Pirellkach to nie wyobrażam sobie. Poczekamy zobaczymy, może coś w ten weekend Roberto powie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domso Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 W to że RK i Solberg dostaną DS3 WRC już zaczynam wierzyć, ale że na Pirellkach to nie wyobrażam sobie. Poczekamy zobaczymy, może coś w ten weekend Roberto powie Mi jedynie ze względu na to, że Citroen chyba mocniej związany z michelenem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moltisanti Mo Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 L’indiscrezione: Pirelli nel WRC 2015 con Bertelli e trattativa aperta con Kubica e Solberg! http://www.rally.it/lindiscrezione-pirelli-nel-wrc-2015-con-bertelli-e-sogna-un-team-con-kubica-e-solberg/ Rozumie że zalozyles ze każdy na tym forum posługuje się także biegle językiem włoskim ? Kompletnie nie rozumie jaki ma sens wklejanie togo artykuły bez krótkiego przetlumaczenia założyłem ,że każdy ma translate.google Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 (edytowane) Mi jedynie ze względu na to, że Citroen chyba mocniej związany z michelenem fabryczny chyba tak, ale jeśli team ma być w stylu "Pirelli WRC Team" to chyba mogą sobie "kupić" co chcą... ogólnie pomysł takiego zespołu bardzo mi się podoba Edytowane 12 Grudnia 2014 przez maniujr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DriverX Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 (edytowane) Wzrost "formy" Prokopa na oponach Pirelli był dość wyraźny więc takie info z jednej strony jest optymistyczne, ale z drugiej strony czy Citroen da najlepszy albo chociaż bardzo dobrej specyfikacji samochód prywatnemu zespołowi gdzie Pirelli to konkurenci dla "miszelinów", a Lotos dla Totala? Żeby prywatni mieli szanse objeżdżać fabrykę? Ciekawie się robi, a Robert zapewne zadba aby kontrakt wymuszał dobrą specyfikacje DS'a Edytowane 12 Grudnia 2014 przez DriverX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scooby14444 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 (edytowane) Przecież Robert na Pirelkach w Cytrynie rozwali system. Wątpię czy w Citroenie zgodzą się na takie coś... Oby Edytowane 12 Grudnia 2014 przez scooby14444 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Pewnie to jakaś wesoła wizja jakiegoś redaktora, ale generalnie to by była niezła bomba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elias Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Nie pamiętam kiedy bym tak tupał nogami czekając na jakieś info zw. ze sportem. Trzeba przyznać że Robert potrfi zbudować napięcie, zamierzenie czy też nie. Te "jeszcze kilka dni" to już nie pamiętam od kiedy pada jako deadline dla informacji, oby były naprawdę dobre. Jak myślicie - kiedy finalnie JUŻ będzie wiadomo GDZIE i JAK ? Pewnie to jakaś wesoła wizja jakiegoś redaktora, ale generalnie to by była niezła bomba pole do fantazji mimo wszystko spore, ale byłoby całkiem miło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Myślę, że może to być (ogłoszenie) w każdej chwili, a nie później niż do zamknięcia listy na Monte Wydaje mi się ,że drogę , decyzję rajdy/wyścigi RK już podjął. Teraz kwestia zapięcia spraw związanych z zespołem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek_l Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Jeśli jest ryzyko/szansa, że Robert w zestawie Citroen + Pirelli będzie szybszy od fabrycznego zestawu Citroen + Michelin, to nie sądzę, żeby Michelin się zgodził na takie rozwiązanie. Przecież dla nich to byłby samobój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Więc pytanie, ile ma Michelin do powiedzenia. Bo tak argumentując, to Total mógłby się sprzeciwić oklejaniu auta Lotosem, a nikt się nie spodziewa, żeby w prywatnym teamie to był problem. W ogóle pewne urozmaicenie w kwestii opon pewnie by nie zaszkodziło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 To by była dobra opcja, oby się dogadali i projekt ruszył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Rob + Solberg + Pirelli + Subaru WRC ... się rozmarzyłem się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeFo555 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Hmmm ostatni start Roberta w A-Style Team był na Pirelkach, więc może jest coś na rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Testował opony na przyszły sezon? Jeśli tak to testy chyba wypadły pomyślnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Więc pytanie, ile ma Michelin do powiedzenia. Bo tak argumentując, to Total mógłby się sprzeciwić oklejaniu auta Lotosem, a nikt się nie spodziewa, żeby w prywatnym teamie to był problem. W ogóle pewne urozmaicenie w kwestii opon pewnie by nie zaszkodziło. Zobaczcie co jest w F1. Zespoły sprzedają całe jednostki napędowe "zaprzyjażnionym" zespołom i inne rozwiązania i świat jakoś się nie wali. Więc dlaczego ku uatrakcyjnieniu serii Cytryna nie miała by wesprzeć PH Sport. I umówmy się tyleż Lotos/Pireli napsuła by krwi Citroenowi/Michelinowi co gdyby podgryzała VW, to była by euforia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek_l Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Bo tak argumentując, to Total mógłby się sprzeciwić oklejaniu auta Lotosem To jednak inna sytuacja, bo olej nie wpływa na wyniki tak jak opony Zespoły sprzedają całe jednostki napędowe "zaprzyjażnionym" zespołom i inne rozwiązania i świat jakoś się nie wali Sprzedają tym zespołom, które nie maja własnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Hmmm ostatni start Roberta w A-Style Team był na Pirelkach, więc może jest coś na rzeczy wszystkie (dwa:P) starty RK z A-Style były na pirelkach;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Chyba nie tylko ja uważam,że dominacja VW nie służy serii WRC i trzeba dążyć do tego aby więcej zawodników mogło konkurować z VW. No może tylko sam VW ma inne zdanie na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DriverX Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Paul Hembery wielokrotnie wypowiadał się o RK w pozytywach. To wszystko nawet całkiem realnie zaczyna wyglądać. Niech już się zlitują i ogłoszą co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się