maciekkkk Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Pytanie brzmi. Czy zawieszenie kompletne tj, amortyzatory, wahacze, staby itd. pasuje p&p z kombi do sedana? Wiem, że z przodem nie ma problemów, niestety nie mam pojęcia jak wygląda sprawa z zawiasem z tyłu. Czy przy przekładaniu gratów z budy kombi do sedana trzeba zaopatrzyć się w kompletne zawieszenie na tył z sedana? Czy można zaadoptować te z kombi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Wahacze są krótsze w kombi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 (edytowane) @@maciekkkk, a o jaki typ karoserii pytasz? GC/GF? new age? Wahacze są krótsze w kombi Pewien jesteś? I znowu - w której karoserii? I jeszcze które wahacze? Edytowane 11 Grudnia 2012 przez pablonas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekkkk Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 @@pablonas,oczywiście GC/GF wybaczcie moje "niedopaczenie". Chciałbym przełożyć graty ze swojego GF do GC i szukam info o tym co mi nie będzie pasować z zawieszenia. Jakie graty będę musiał kupić z GC, bym mógł to wszystko zrobić bezproblemowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Chciałbym przełożyć graty ze swojego GF do GC Obligatoryjnie inna jest charakterystyka tylnych sprężyn (w kombi trochę mocniejsze). Reszta to samo. Trzeba jednak uważać bo większość kombi i niektóre sedany 1,6 i 1,8 nie mają tylnego stabilizatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Z ciekawości, jak sprawa wygląda w New Age'ach Blobach? Wahacz tył zdaje się, że jest raczej na bank inny, ale jak reszta? Przy okazji, czy dedykowany Ultra SR do STi sedana, da rade wpakować do kombiwara WRX? Coś o górnych mocowaniach słyszałem, że są inne, ale może nie w tym kościele biją? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 @@maciekkkk, wszystko będzie pasować. Co do sprężyn - ja miałem transfer w drugą stronę i GF miał sprężyny z GC i faktycznie dupa trochę siedziała. Ale bez dramatu. Przejrzyjcie sobie oppossedforces.com Można się zdziwić ile jest elementów wspólnych dla Imprez ze wszystkich roczników. W GC/GF wszystko będzie takie samo. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 (edytowane) @@maciekkkk, a o jaki typ karoserii pytasz? GC/GF? new age? Wahacze są krótsze w kombi Pewien jesteś? I znowu - w której karoserii? I jeszcze które wahacze? Chodziło mi o wahacze poprzeczne w imprezie GD Edytowane 12 Grudnia 2012 przez bujak27 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekkkk Opublikowano 12 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 @maciekkkk, wszystko będzie pasować. Co do sprężyn - ja miałem transfer w drugą stronę i GF miał sprężyny z GC i faktycznie dupa trochę siedziała. Ale bez dramatu. Jesteś pewien? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kameleon Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 (edytowane) ja mam wszystkie wahacze z STI - przednie i tylne. Do tego przednie są z buga bo nie są aluminiowe... Rozstaw jest większy i przód ładnie wygląda w poszerzanych błotnikach - tył jest równy z budą - no może minimalnie wystaje poza nią Opony nie obcierają (mam 225/45/17) może dlatego, że jest Tein SS... Edytowane 12 Grudnia 2012 przez Kameleon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 @@maciekkkk, Zerknij w ten wątek -> http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/29544-zaba-my94-story/ Do tego auta wkładałem AGXy z sedanowymi sprężynami (kupiłem wtedy taki zestaw). Zapewne dlatego tył jest tak nisko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekkkk Opublikowano 12 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 @@pablonas, dzięki za link. Wygląda na to, że nie ma znaczenia w klasyku czy to kombi czy sedan Teraz pytanie, orientujesz się ile może kosztować goła buda do sedana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Nie mam bladego pojęcia. Pamiętaj, że karoseria musi być z numerem VIN. Żeby Ci do głowy jakieś przeszczepy nie przychodziły. Niedawno kolega kupił jeżdżącego sedana z silnikiem chyba 1,6 za jakieś 3k pln i do tego przełożył powypadkowego GTka kombi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekkkk Opublikowano 12 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 @@pablonas, wiem,wiem. Jak będę szukał to gołej budy, zarejestrowanej i ubezpieczonej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Kombi ma około 15% sztywniejsze sprężyny ,sprawdzone osobiście w wersjach 01-03 MY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekkkk Opublikowano 13 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Kombi ma około 15% sztywniejsze sprężyny ,sprawdzone osobiście w wersjach 01-03 MY Nie napisałem w pierwszym poście, że pytam o budę GC/GF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Kombi ma około 15% sztywniejsze sprężyny ,sprawdzone osobiście w wersjach 01-03 MY @@PKocial, a to dotyczy i przodu i tyłu w wrx GD? ( kombinuję do forka 2003 r. wsadzić - co Ty na to?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziek Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 A jesli chodzi o GD to tylny zawias (sprężyna/amor) jest wymienny kombi/sedan?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmarcinek Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 'Mały odkop" To jest wymienny, czy nie? Generalnie, co w GD WRX Kombi/Sedan nie jest wymienne? Oprócz elementów karoserii oczywiście... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powerhorse Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Tez bym chetnie sie dowiedzial czy GD wahacze wzdluzne i poprzeczne sa identyczne w kombi jak i sedanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Wzdłużne są wymienne,poprzeczne wg. tej stronki nie. http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g11/type_55/suspension_and_axle/rear_suspension/illustration_1/ http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g11/type_7/suspension_and_axle/rear_suspension/illustration_1/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powerhorse Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 Fajna stronka nie znalem jej jakos wczesniej dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się