Jump to content

Zawieszenie tył kombi vs. sedan.


maciekkkk
 Share

Recommended Posts

Pytanie brzmi. Czy zawieszenie kompletne tj, amortyzatory, wahacze, staby itd. pasuje p&p z kombi do sedana?

 

Wiem, że z przodem nie ma problemów, niestety nie mam pojęcia jak wygląda sprawa z zawiasem z tyłu. Czy przy przekładaniu gratów z budy kombi do sedana trzeba zaopatrzyć się w kompletne zawieszenie na tył z sedana? Czy można zaadoptować te z kombi?

Link to comment
Share on other sites

@@maciekkkk, a o jaki typ karoserii pytasz? GC/GF? new age?

 

Wahacze są krótsze w kombi

Pewien jesteś? I znowu - w której karoserii?

I jeszcze które wahacze?

Edited by pablonas
Link to comment
Share on other sites

Chciałbym przełożyć graty ze swojego GF do GC

 

Obligatoryjnie inna jest charakterystyka tylnych sprężyn (w kombi trochę mocniejsze). Reszta to samo. Trzeba jednak uważać bo większość kombi i niektóre sedany 1,6 i 1,8 nie mają tylnego stabilizatora.

Link to comment
Share on other sites

Z ciekawości, jak sprawa wygląda w New Age'ach Blobach? Wahacz tył zdaje się, że jest raczej na bank inny, ale jak reszta?

 

Przy okazji, czy dedykowany Ultra SR do STi sedana, da rade wpakować do kombiwara WRX? Coś o górnych mocowaniach słyszałem, że są inne, ale może nie w tym kościele biją?

Link to comment
Share on other sites

@@maciekkkk, wszystko będzie pasować. Co do sprężyn - ja miałem transfer w drugą stronę i GF miał sprężyny z GC i faktycznie dupa trochę siedziała. Ale bez dramatu.

 

Przejrzyjcie sobie oppossedforces.com

Można się zdziwić ile jest elementów wspólnych dla Imprez ze wszystkich roczników. W GC/GF wszystko będzie takie samo.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

ja mam wszystkie wahacze z STI - przednie i tylne. Do tego przednie są z buga bo nie są aluminiowe... Rozstaw jest większy i przód ładnie wygląda w poszerzanych błotnikach - tył jest równy z budą - no może minimalnie wystaje poza nią :D Opony nie obcierają (mam 225/45/17) może dlatego, że jest Tein SS...

Edited by Kameleon
Link to comment
Share on other sites

@@maciekkkk, Zerknij w ten wątek -> http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/29544-zaba-my94-story/

 

Do tego auta wkładałem AGXy z sedanowymi sprężynami (kupiłem wtedy taki zestaw). Zapewne dlatego tył jest tak nisko.

Link to comment
Share on other sites

Nie mam bladego pojęcia. Pamiętaj, że karoseria musi być z numerem VIN. Żeby Ci do głowy jakieś przeszczepy nie przychodziły.

 

Niedawno kolega kupił jeżdżącego sedana z silnikiem chyba 1,6 za jakieś 3k pln i do tego przełożył powypadkowego GTka kombi :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...