paul_78 Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 (edytowane) UPG już była robiona czy dopiero będzie? Podobno dobrze też wymienić smoka. Edytowane 22 Listopada 2012 przez paul_78 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Coooooo???? Chyba na dotarciu??? Nawet jak zakujesz 2,5 to dłuższa jazda po autostradzie,z prędkością w ok.200,nie jest zdrowa dla tych silników. No fajne motóry te 2,5, same z nimi problemy jak tak czytam, cieszę się że mam 2.0 :cool: 2.0 jak będziesz za długo i za często latać >200 to niestety też padnie... Te auta nie były projektowane do latania setek km z takimi prędkościami po autostradach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audiocars Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 (edytowane) Coooooo???? Chyba na dotarciu??? Nawet jak zakujesz 2,5 to dłuższa jazda po autostradzie,z prędkością w ok.200,nie jest zdrowa dla tych silników. No fajne motóry te 2,5, same z nimi problemy jak tak czytam, cieszę się że mam 2.0 :cool: A ja ci napisze ze zaluj ze nie masz 2,5 bo te silniki maja duzo lepszy dól, lepszy moment i sa tak samo awaryjne jak 2,0 czyli wogóle:) Edytowane 23 Listopada 2012 przez audiocars Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sole3 Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Nooo , następny Sti w Krk i okolicach . Mam takie pytanko : a czemu nie ma spryskiwaczy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieuprzejmygbur Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 cudna fura... gratulacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszmrozek Opublikowano 23 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Podejrzewam że brak spryskiwaczy to efekt tego że auto jest w wersji amerykańskiej. Czy w okolicach krk są ogarnizowane jakieś zloty gdzie można by powymieniać się poglądami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edgecrusher Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Jesli chodzi o spotkania to tutaj: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/27180-krakow-spotkania-forumowe/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszmrozek Opublikowano 23 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 co w takim bądź razie mam sądzić o typie który świnie ma naklejone na evo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrecki80 Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 chyba go widziałem na allegro jak było na sprzedaż ,jak dobrze pamietam wersja US.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 świnie ma naklejone na evo? Forumowicz SIP prawidłowo. W samochodzie po ciemnej stronie Mocy mniej prawidłowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 co w takim bądź razie mam sądzić o typie który świnie ma naklejone na evo? że albo ma w domu też subaru, albo miał subaru ewentualnie marzy o tym żeby mieć subaru, ale wstydzi przyznać się kolegom z forum evo i tylko dyskretnie to zaznacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 co w takim bądź razie mam sądzić o typie który świnie ma naklejone na evo? podwójny agent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrecki80 Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 co w takim bądź razie mam sądzić o typie który świnie ma naklejone na evo? podwójny agent Chciał Subaru a ma Evo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STILU Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Coooooo???? Chyba na dotarciu??? Nawet jak zakujesz 2,5 to dłuższa jazda po autostradzie,z prędkością w ok.200,nie jest zdrowa dla tych silników. No fajne motóry te 2,5, same z nimi problemy jak tak czytam, cieszę się że mam 2.0 :cool: A ja ci napisze ze zaluj ze nie masz 2,5 bo te silniki maja duzo lepszy dól, lepszy moment i sa tak samo awaryjne jak 2,0 czyli wogóle:) Dziwne. Przeszukałem całe forum, rozmawiałem w ASO i jakoś wszyscy mówią odwrotnie. A po za tym po co mi dół???? Moment???? No w serii tak, ale do dziadkowej jazdy mam D5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedex Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Moimi STI,a mam już 3-cie [2.5] ganiam po autostradach po kilkaset kilometrów z prędkosciami grubo powyżej 200/h i nic nigdy w żadnym nie wybuchło,ani sie nie zagotowało - moim skromnym zdaniem właśnie przy wysokich prędkościach jest najlepsze chłodzenie i smarowanie silnika.Jedyne co boli to zjazdy na stacje co 300km lub wcześniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apacz Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Dziwne. Przeszukałem całe forum, rozmawiałem w ASO i jakoś wszyscy mówią odwrotnie. A po za tym po co mi dół???? Moment???? No w serii tak, ale do dziadkowej jazdy mam D5 Nie ma nic ważniejszego od "dołu" w codziennej jeździe i ściganiu na technicznych odcinkach, ale może musisz do tego dojrzeć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Moimi STI,a mam już 3-cie [2.5] ganiam po autostradach po kilkaset kilometrów z prędkosciami grubo powyżej 200/h i nic nigdy w żadnym nie wybuchło,ani sie nie zagotowało - moim skromnym zdaniem właśnie przy wysokich prędkościach jest najlepsze chłodzenie i smarowanie silnika.Jedyne co boli to zjazdy na stacje co 300km lub wcześniej. Masz może wskaźnik temp oleju ? najlepiej taki wkręcony w głowicę ? Jeżeli nie to szkoda bo zobaczyłbyś jakie masz wtedy temp. i dlaczego to jest bardzo szkodliwe. To że nic nie wybuchło (nie zatarło się) to nie znaczy że nie dostało ostro po dupie. Chłodzenie przy takich prędkościach jest dobre... ale grzanie oliwy przy takim obciążeniu, obrotach i ciągłej jeździe w sporym nadciśnieniu już jest spore. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STILU Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Dziwne. Przeszukałem całe forum, rozmawiałem w ASO i jakoś wszyscy mówią odwrotnie. A po za tym po co mi dół???? Moment???? No w serii tak, ale do dziadkowej jazdy mam D5 Nie ma nic ważniejszego od "dołu" w codziennej jeździe i ściganiu na technicznych odcinkach, ale może musisz do tego dojrzeć... Jak już sobie docinamy to jeśli chodzi o techniczne odcinki "dół" nie ma nic do, tego no chyba że dla kogoś kto nie ogarnia kierownicy. A o dojrzewaniu....."pudło", nie będę Ci wyliczał od ilu lat i ile wazonów na koncie nawet dawno temu starym dieslem ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 (edytowane) Moimi STI,a mam już 3-cie [2.5] ganiam po autostradach po kilkaset kilometrów z prędkosciami grubo powyżej 200/h i nic nigdy w żadnym nie wybuchło,ani sie nie zagotowało - moim skromnym zdaniem właśnie przy wysokich prędkościach jest najlepsze chłodzenie i smarowanie silnika.Jedyne co boli to zjazdy na stacje co 300km lub wcześniej. fedex no niby się znasz , wypowiadasz się (czytałem Cię częściej na "kresce") często na temat i rzeczowo - a tutaj takie farmazony, nie wypisuj takich szkodliwych sugestii bo potem ktoś się zasugeruje, stwierdzi że inni pewnie pie.olą i będzie straszne rozczarowanie jak przy Vmaxie silnik wydetonuje. a txt o "wydaje mi się że wtedy ma najlepsze chłodzenie - przy prędkościach max " :???: :shock: o mamo... Edytowane 24 Listopada 2012 przez carlos-wrx 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszmrozek Opublikowano 24 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 mojego nie było na allegro, odkupiłem go od znajomego:) przyznam szczerze fura cieszy niesłychanie, siedzę 4 dzień w garażu i chyba zacznę tam nocować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedex Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 (edytowane) a tutaj takie farmazony, nie wypisuj takich szkodliwych sugestii bo potem ktoś się zasugeruje, stwierdzi że inni pewnie pie.olą i będzie straszne rozczarowanie jak przy Vmaxie silnik wydetonuje. a txt o "wydaje mi się że wtedy ma najlepsze chłodzenie - przy prędkościach max " o mamo... Carlos-wrx gdzie ty widzisz w moim poście V-max ,stwierdzam tylko i nadal to podtrzymuje,że wielokilometrowa jazda autustradą 220-230km/h nie wyrządziła absolutnie żadnej krzywdy moim 3 autom.Jak ktoś jest przewrażliwiony to montuje chłodnicę i wydajniejszą pompę oleju i ma "czyste sumienie".Zdecydowanie bardziej szkodzi autu mocne upalanie,kiedy silnik jest poddawany extremalnym obciążeniom na granicy odcięcia.Co do V max na długich dystansach to chyba nie ma auta któremu można by zaufać w 100%.Jadąc kiedyś z kolegą jego Porsche w Niemczech przy 250km/h silnik się rozleciał - a podobno niemieckie są lepsze P.S. Ja przy 240/h w swoim STI mam na obrotomierzu ok.6100,więc do odcięcia jeszcze trochę brakuje. Pozdrawiam,wyluzuj i nie wołaj już mamy. Do Kryształa -mam wskażnik temp. oleju ,nigdy nie przekroczył 108C Edytowane 25 Listopada 2012 przez fedex 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktorek Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Hmmm ja w swojej x miałem świniacze na lusterkach i teraz w nowej tez zamierzam przykleić ,ktoś ma z Tym jakiś problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Hmmm ja w swojej x miałem świniacze na lusterkach i teraz w nowej tez zamierzam przykleić ,ktoś ma z Tym jakiś problem @@Doktorek, to pytanie raczej powinieneś na tym drugim forum umieścić Zawsze miło jak świniacz jest tu czy tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Ostatnio rozmawiałem ze znajomym i powiedział i o co chodzi z tym V-max. Niestety przy znacznych prędkościach bezpośrednio nad maską nie następuje wystarczający przepływ powietrza i do kurnika nie jest kierowane odpowiednie ciśnienie. IC nie jest odpowiednio chłodzony i więcej chyba pisać nie trzeba. Oczywiście nie jest to jedyny powód, ale to zjawisko znacznie pomaga w wywaleniu silnika w kosmos. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszmrozek Opublikowano 26 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 mam jeszcze jedno pytanie odnośnie ustawienia dyferencjałów. Mianowicie na desce rozdzielczej są wyświetlane opcje: auto, clock i kwadraty które podobno oznaczają procentowy rozkład siły napędów... Pytanie moje brzmi, gdzie można dostać szczegółowy opis tego urządzenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się