Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje - sezon 2013


Dehnel

Rekomendowane odpowiedzi

Ja przepraszam, że się wtrącam w dyskusję ale chciałam tu o tym RC popisać. Otóż problem ze Słomczynem i RC stanowiły prawdopodobnie poprzednie władze AK Rzemieślnik, który zadłużył się niemiłosiernie przez złe gospodarowanie zasobami. Do tego fakt, że nikt tego nie nagłaśniał, to i cienko ze sponsorami się zrobiło (pomijając to, że odkąd nie można reklamować wódki i fajek generalnie jest cienko z kasą). Lokalizacja wbrew pozorom jest bardzo słaba, gdyby popatrzeć choćby na liczbę fanów na zawodach driftingowych czy rajdach, to RC było najmniej popularną dziedziną motosportu w Polsce i sądzę, że słaby dojazd zrobił swoje a szkoda, bo sport "kontaktowy", to i widowiskowy :). A koszt przygotowania poważnej furmanki - straszny. W tej chwili na skutek zmiany władz w klubie dzieje się dobrze, wraca prawdopodobnie klasa sejów - chętni się zgłosili, bardzo ich było dużo, stuprocentowych zostało pięciu ;). Być może, jeśli plan nowego Prezesa się powiedzie, wróci i MPRC, choć na pewno nie w tym roku ;). A chwilowo "zastępnikiem" jest PTS dla amatorów, możecie przyjechać swoimi Subarakami pościgać się z czasem - tor jest naprawdę fajny i techniczny, cena startu śmieszna :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

CersanitRallyTeam jedzie dalej

 

bardzo dobrze B)

 

Lokalizacja wbrew pozorom jest bardzo słaba,

 

tu się nie zgodzę, dobry dojazd w trasy Warszawa-Radom :)

 

 

jeśli plan nowego Prezesa się powiedzie, wróci i MPRC, choć na pewno nie w tym roku

 

poczekamy do 2014 to może i MERC wróci :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko przez FIA, chcą małe samochodziki o małych silniczkach to trzeba szukać szybkości w przyczepności.

Bardziej chodzi o specyficzny styl prowadzenia wykreowany przez Loeba który kompletnie nie lezy finom co widać po Latvali i Hirvonenie.A tak z innej beczki to Citroën strzelił sobie w kolano nie dając szansy Ogierowi na rowna walkę tym bardziej ze bylo pewne ze Loeb nie będzie jeździł wiecznie a z Ogierem mogli sobie zapewnić dominacje na kolejnych 10 lat ale dla nas dobrze bo jest nowy gracz i co za dużo to nie zdrowo.

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe spostrzezenie......

 

albo wytłumaczenie ;)

 

Dla mnie to trochę dziwne, że tej klasy kierownik nagle się przekonuje, że dwa samochody prowadzą się na różne sposoby...ale to z czysto laickiego punktu widzenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe spostrzezenie......

 

albo wytłumaczenie ;)

 

Dla mnie to trochę dziwne, że tej klasy kierownik nagle się przekonuje, że dwa samochody prowadzą się na różne sposoby...ale to z czysto laickiego punktu widzenia...

 

Moim zdaniem to bardziej kwestia automatyzmów, jak niewprawiony kierownik nagle postanowi hamować lewą nogą bez treningu, to przywali łbem w kierownicę. Myślę, że wiedział że nie pojedzie tak samo tylko nie zdawał sobie sprawy z siły przyzwyczajeń, a to, co prasa podała to już ich ;). Że samochód być może zbudowany był "pod innego kierowcę"... to trochę bez sensu ze strony budowniczych ;).

Edytowane przez Zula
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem Ogier jak by nie było testował to auto w trakcie rozwoju więc silau rzeczy musi być częściowo zbudowane pod jego preferencje. Tak samo jak z Loebem i trochę jak z Makkinenem.A grupowym miskiem tez nikt nie umiał jeździć za wyjątkiem jego samego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta wypowiedź niestety wskazuje na to, że to nie jest chwilowy kryzys, tylko niemoc. Raczej nie zobaczymy Jariego na najwyższym stopniu podium w tym roku. Szkoda, bo lubię tego zawodnika, poza tym jego najlepsza dyspozycja dodała by barw rywalizacji.

Polo, tak jak Citroen są zbudowane nie pod francuzów, ale pod najszybszą jazdę, a taką widać tylko Sebastieny potrafią ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktos mi moze powiedziec czym sie rozni klasa R5 od RRC ?W kontekscie tego pytam : http://rallyonline.pl/fiesta-r5-na-asfalcie-video_39324.html

 

"drugiej połowie sezonu fabryczną Fiestą R5 jeździł będzie w WRC 2 Elfyn Evans, zwycięzca Akademii WRC. Evans został włączony do Qatar M-Sport WRT, będzie konkurentem Roberta Kubicy"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tekście wyżej napisane jest ze R5 już w 2 połowie tego sezonu wystawiać ma M-Sport. Doczytałem właśnie ,że R5 zwężka 32mm (RRC 30mm, WRC 33mm).

Edytowane przez Jumpman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u niego to raczej problem z nerwami, ktore mu puszczaja i popelnia bledy

Tak, tylko do tej pory wygrywał najwięcej oesów i najwięcej dzwonił, coś jak Colin za jego najlepszych czasów. ;)

A teraz dzwoni tak samo, ale jedzie kilka pozycji niżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...