Zula Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Ja przepraszam, że się wtrącam w dyskusję ale chciałam tu o tym RC popisać. Otóż problem ze Słomczynem i RC stanowiły prawdopodobnie poprzednie władze AK Rzemieślnik, który zadłużył się niemiłosiernie przez złe gospodarowanie zasobami. Do tego fakt, że nikt tego nie nagłaśniał, to i cienko ze sponsorami się zrobiło (pomijając to, że odkąd nie można reklamować wódki i fajek generalnie jest cienko z kasą). Lokalizacja wbrew pozorom jest bardzo słaba, gdyby popatrzeć choćby na liczbę fanów na zawodach driftingowych czy rajdach, to RC było najmniej popularną dziedziną motosportu w Polsce i sądzę, że słaby dojazd zrobił swoje a szkoda, bo sport "kontaktowy", to i widowiskowy . A koszt przygotowania poważnej furmanki - straszny. W tej chwili na skutek zmiany władz w klubie dzieje się dobrze, wraca prawdopodobnie klasa sejów - chętni się zgłosili, bardzo ich było dużo, stuprocentowych zostało pięciu . Być może, jeśli plan nowego Prezesa się powiedzie, wróci i MPRC, choć na pewno nie w tym roku . A chwilowo "zastępnikiem" jest PTS dla amatorów, możecie przyjechać swoimi Subarakami pościgać się z czasem - tor jest naprawdę fajny i techniczny, cena startu śmieszna . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 CersanitRallyTeam jedzie dalej bardzo dobrze Lokalizacja wbrew pozorom jest bardzo słaba, tu się nie zgodzę, dobry dojazd w trasy Warszawa-Radom jeśli plan nowego Prezesa się powiedzie, wróci i MPRC, choć na pewno nie w tym roku poczekamy do 2014 to może i MERC wróci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zula Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Lokalizacja wbrew pozorom jest bardzo słaba, tu się nie zgodzę, dobry dojazd w trasy Warszawa-Radom No może i tak, ale z buta już ciężko trafić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Jumpman, dalej aktualnego sponsora nie zdejmuje sie tymczasowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawa Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Lokalizacja wbrew pozorom jest bardzo słaba, tu się nie zgodzę, dobry dojazd w trasy Warszawa-Radom No może i tak, ale z buta już ciężko trafić Autobusem albo raczej PKSem z Grójca można dojechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucu Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Jumpman, dalej aktualnego sponsora nie zdejmuje sie tymczasowo To wszystko wiadomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Thx, szkoda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenzen23 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Ponad dwie godziny wywiadu z Hołowczycem . Polecam wszystkim kibicom Hołka http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-8DNLIqNxDU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 ciekawe spostrzezenie...... http://rallyonline.pl/polo-jak-dla-loeba_39317.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucu Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Bardzo to możliwe. W ogóle teraz w rajdach panuje moda na jazde po sznurku, a nie jak kiedyś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Wszystko przez FIA, chcą małe samochodziki o małych silniczkach to trzeba szukać szybkości w przyczepności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zula Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Autobusem albo raczej PKSem z Grójca można dojechać Pewnie, wszystko można, tylko ludkom się nie chce, wolą na Bemowo podjechac drifty oglądać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 (edytowane) Wszystko przez FIA, chcą małe samochodziki o małych silniczkach to trzeba szukać szybkości w przyczepności. Bardziej chodzi o specyficzny styl prowadzenia wykreowany przez Loeba który kompletnie nie lezy finom co widać po Latvali i Hirvonenie.A tak z innej beczki to Citroën strzelił sobie w kolano nie dając szansy Ogierowi na rowna walkę tym bardziej ze bylo pewne ze Loeb nie będzie jeździł wiecznie a z Ogierem mogli sobie zapewnić dominacje na kolejnych 10 lat ale dla nas dobrze bo jest nowy gracz i co za dużo to nie zdrowo. Edytowane 20 Marca 2013 przez turdziGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 20 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 ciekawe spostrzezenie...... albo wytłumaczenie Dla mnie to trochę dziwne, że tej klasy kierownik nagle się przekonuje, że dwa samochody prowadzą się na różne sposoby...ale to z czysto laickiego punktu widzenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zula Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 (edytowane) ciekawe spostrzezenie...... albo wytłumaczenie Dla mnie to trochę dziwne, że tej klasy kierownik nagle się przekonuje, że dwa samochody prowadzą się na różne sposoby...ale to z czysto laickiego punktu widzenia... Moim zdaniem to bardziej kwestia automatyzmów, jak niewprawiony kierownik nagle postanowi hamować lewą nogą bez treningu, to przywali łbem w kierownicę. Myślę, że wiedział że nie pojedzie tak samo tylko nie zdawał sobie sprawy z siły przyzwyczajeń, a to, co prasa podała to już ich . Że samochód być może zbudowany był "pod innego kierowcę"... to trochę bez sensu ze strony budowniczych . Edytowane 20 Marca 2013 przez Zula Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Czy ja wiem Ogier jak by nie było testował to auto w trakcie rozwoju więc silau rzeczy musi być częściowo zbudowane pod jego preferencje. Tak samo jak z Loebem i trochę jak z Makkinenem.A grupowym miskiem tez nikt nie umiał jeździć za wyjątkiem jego samego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Ta wypowiedź niestety wskazuje na to, że to nie jest chwilowy kryzys, tylko niemoc. Raczej nie zobaczymy Jariego na najwyższym stopniu podium w tym roku. Szkoda, bo lubię tego zawodnika, poza tym jego najlepsza dyspozycja dodała by barw rywalizacji. Polo, tak jak Citroen są zbudowane nie pod francuzów, ale pod najszybszą jazdę, a taką widać tylko Sebastieny potrafią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 u niego to raczej problem z nerwami, ktore mu puszczaja i popelnia bledy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Ktos mi moze powiedziec czym sie rozni klasa R5 od RRC ?W kontekscie tego pytam : http://rallyonline.pl/fiesta-r5-na-asfalcie-video_39324.html "drugiej połowie sezonu fabryczną Fiestą R5 jeździł będzie w WRC 2 Elfyn Evans, zwycięzca Akademii WRC. Evans został włączony do Qatar M-Sport WRT, będzie konkurentem Roberta Kubicy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Chyba rozni sie niewiele, z tym ze homologacja dopuszcza silniki zamontowane wzdluznie (s2000 i rrc nie dopuszczaly). Stad spekulacje nad powrotem Subaru do rajdow... R5 bedzie obowiazywac od 2014, z tego co mi wiadomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 (edytowane) W tekście wyżej napisane jest ze R5 już w 2 połowie tego sezonu wystawiać ma M-Sport. Doczytałem właśnie ,że R5 zwężka 32mm (RRC 30mm, WRC 33mm). Edytowane 21 Marca 2013 przez Jumpman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Jumpman, ale obowiązywać ma od 2014. O zwezce nie wiedziałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 u niego to raczej problem z nerwami, ktore mu puszczaja i popelnia bledy Tak, tylko do tej pory wygrywał najwięcej oesów i najwięcej dzwonił, coś jak Colin za jego najlepszych czasów. A teraz dzwoni tak samo, ale jedzie kilka pozycji niżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomulus Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Kurcze nie długo będzie R14. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Kurcze nie długo będzie R14. Ta na baterie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się