Skocz do zawartości

Przejście z 5X100 na 5x114,3


subarczak

Rekomendowane odpowiedzi

Jako że lekko iryujące staje się szukanie konkretnej felgi 5X100 wchodzącej na Brembo, wpadł mi do głowy pomysł przejścia na 5X114,3.

Co musze mieć żeby zrobić taką konwersję ( oprócz tego że worek kasy :cool: )

Pacjent to Type R z DCCD

Edytowane przez subarczak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że lekko iryujące staje się szukanie konkretnej felgi 5X100 wchodzącej na Brembo, wpadł mi do głowy pomysł przejścia na 5X114,3.

Co musze mieć żeby zrobić taką konwersję ( oprócz tego że worek kasy :cool: )

Pacjent to Type R z DCCD

 

No to chyba nie jest dobry pomysł.

Zawias może zostać , Ale cała reszta to będzie gruuubo.

Jeśli założysz zwrotnice 5x114 to chyba też piasty są inne , gniazdo półosi wtedy nie będzie pasować do Twoich półosi i trzeba żeźbić (hybryda).

Jedna zwrotnica 5x114, używana w nadającym się do czegokolwiek stanie, to koszt 800+ x 4 = ....

Tylne wachacze zostają twoje , os STI 5x114 są dłuższe .

Tarcze : albo kupujesz 5x114 i trzeba zapłacić za jakieś podruby 600+ , albo Ori 1200+, albo zaspawasz otwory i nawiercisz nowe - sam nie wierzę że to piszę .

Nie wiem jak z zaciskami , czy nie będzie trzeba adapterów ..

Nie wiem gdzie szukałeś felg , że nie mogłeś znaleźć . Ja swoje 5x100 Speedlainy corse 18" Flowforning sprzedawałem chyba ze dwa miechy. Jedne z ładniejszych felg jakie widziałem.

 

Ps.

Upss. Nie doczytalem że to do Type R-a .

To przy amorach też lekka rzeźba i tylne wachacze też pewno trza zmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga co do tylnych wahaczy,u siebie w GC8 aby założyć półosie z STi tylne,potrzeba było wymienić wahacze,zwrotnice,tarcze ,zaciski hamulcowe,stabilizator z mocowaniami.To wszystko przy 5x100,podejrzewam że przy 5x114,3 będzie podobnie,dojdzie wymiana amorów albo przerabianie mocowań w starych amorkach.

To wszystko przy moście R180,chyba że w Type R jest inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponadto jak już to wszystko pomontujesz to sie okazuje że zwiększył się rozstaw kół,niewiele ale jednak.Może być konieczna interwencja w kształt błotników czy rantów,aby zapobiec obcieraniu opon o ranty błotników.

Przemyśl sprawę dokładnie,dopytaj fachowców przelicz i rób. :mrgreen:;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedna zwrotnica 5x114, używana w nadającym się do czegokolwiek stanie, to koszt 800+ x 4 = ....

 

Urban legends.

 

http://allegro.pl/su...2720884328.html

 

Nowe, nieużywane, oryginał.

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Edytowane przez Grzesiek_67
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Urban legends. http://allegro.pl/su...2720884328.html Nowe, nieużywane, oryginał. Pozdrawiam Grzegorz

 

Tia.

Po 1 primo - to jest od lanosa, to już z przysposobieniem chyba całkiem słabo , jak już to sti 06-07 ma być .

Po 2 primo - dostajesz niby nową , alę gołą zwrotnicę z piastą za 800PLN-ów. A gdzie szpilki , osłona , jakiś ABS itd..

 

Jak to się ma do kompletnej , pasującej, zwrotnicy z MY06-07' za 800zł ?

Jak pies do .......jeża ?

 

Pozdrawiam

Robert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subaraczak, jeśli przez myśli Ci przeszło zmienianie tego wszystkiego tylko dla felg, to wow :)

Wydatki mega, więc zakup sobie Revolution Milleniums i będziesz zadowolony- prawda carlos-wrc?

Wystepują białe, gunmetal, srebrne i złote. Zarówno 18" jak i 17-ki wchodzą na brembo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subaraczak, jeśli przez myśli Ci przeszło zmienianie tego wszystkiego tylko dla felg, to wow :)

Wydatki mega, więc zakup sobie Revolution Milleniums i będziesz zadowolony- prawda carlos-wrx?

Wystepują białe, gunmetal, srebrne i złote. Zarówno 18" jak i 17-ki wchodzą na brembo ;)

 

dobrze chłop gada - polać mu hej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subaraczak, jeśli przez myśli Ci przeszło zmienianie tego wszystkiego tylko dla felg, to wow :)

Wydatki mega, więc zakup sobie Revolution Milleniums i będziesz zadowolony- prawda carlos-wrx?

Wystepują białe, gunmetal, srebrne i złote. Zarówno 18" jak i 17-ki wchodzą na brembo ;)

 

dobrze chłop gada - polać mu hej :)

 

nawet mam takie 17ki złote 5x100 do sprzedania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to się ma do kompletnej , pasującej, zwrotnicy z MY06-07' za 800zł ? Jak pies do .......jeża ?

 

Ma się, jak połowa kwoty podanej przez Ciebie.

Co do pełnego uzbrojenia zwrotnicy, zapomniałeś dodać jeszcze kosztów wycieczki na Malediwy :mrgreen:

 

 

imho gra nie warta efektu w stosunku do zainwestowanych środków

 

Carlosik, przecież otrzymujesz dodatkowo doskonałe (w porównaniu z 5*100) łożyskowanie. Efekt rozepchniętych klocków po kilku ostrych lewych/prawych (i konieczność dopompowania hamulca) znany z 5*100 się po prostu nie pojawia :cool:

 

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

 

 

PS. Ale zgoda, sumarycznie wychodzi drogo, jak diabli.

Edytowane przez Grzesiek_67
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Carlosik, przecież otrzymujesz dodatkowo doskonałe (w porównaniu z 5*100) łożyskowanie. Efekt rozepchniętych klocków po kilku ostrych lewych/prawych (i konieczność dopompowania hamulca) znany z 5*100 się po prostu nie pojawia :cool:

 

 

 

Chyba nie jest tak źle z tymi łożyskami ;)

U mnie łatwo nie mają, a jest wszystko OK.

Na zaciski też jest sposób...tani sposób ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...