subarczak Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 (edytowane) Jako że lekko iryujące staje się szukanie konkretnej felgi 5X100 wchodzącej na Brembo, wpadł mi do głowy pomysł przejścia na 5X114,3. Co musze mieć żeby zrobić taką konwersję ( oprócz tego że worek kasy :cool: ) Pacjent to Type R z DCCD Edytowane 15 Listopada 2012 przez subarczak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Zwrotnice przod tyl, tarcze, klocki, i chyba tylne wahacze ale tego nie jestem pewien... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel_215 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 ADK90, a co z zawiasem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarczak Opublikowano 15 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 półosie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Piasty i łożyska co oczywiste,zapewne przeguby lub wręcz kompletne półosie.I zmiana amorów ze względu na mocowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarczak Opublikowano 15 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 A półosie do skrzyni będą pasować ? jak nie to zmiana skrzyni ? gdzieś te "zmiany" trzeba przerwać bo wyjdzie że pół auta trzeba zmienić ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sole3 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Jako że lekko iryujące staje się szukanie konkretnej felgi 5X100 wchodzącej na Brembo, wpadł mi do głowy pomysł przejścia na 5X114,3. Co musze mieć żeby zrobić taką konwersję ( oprócz tego że worek kasy :cool: ) Pacjent to Type R z DCCD No to chyba nie jest dobry pomysł. Zawias może zostać , Ale cała reszta to będzie gruuubo. Jeśli założysz zwrotnice 5x114 to chyba też piasty są inne , gniazdo półosi wtedy nie będzie pasować do Twoich półosi i trzeba żeźbić (hybryda). Jedna zwrotnica 5x114, używana w nadającym się do czegokolwiek stanie, to koszt 800+ x 4 = .... Tylne wachacze zostają twoje , os STI 5x114 są dłuższe . Tarcze : albo kupujesz 5x114 i trzeba zapłacić za jakieś podruby 600+ , albo Ori 1200+, albo zaspawasz otwory i nawiercisz nowe - sam nie wierzę że to piszę . Nie wiem jak z zaciskami , czy nie będzie trzeba adapterów .. Nie wiem gdzie szukałeś felg , że nie mogłeś znaleźć . Ja swoje 5x100 Speedlainy corse 18" Flowforning sprzedawałem chyba ze dwa miechy. Jedne z ładniejszych felg jakie widziałem. Ps. Upss. Nie doczytalem że to do Type R-a . To przy amorach też lekka rzeźba i tylne wachacze też pewno trza zmienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Uwaga co do tylnych wahaczy,u siebie w GC8 aby założyć półosie z STi tylne,potrzeba było wymienić wahacze,zwrotnice,tarcze ,zaciski hamulcowe,stabilizator z mocowaniami.To wszystko przy 5x100,podejrzewam że przy 5x114,3 będzie podobnie,dojdzie wymiana amorów albo przerabianie mocowań w starych amorkach. To wszystko przy moście R180,chyba że w Type R jest inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarczak Opublikowano 15 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Zaczyna to być kiepski pomysł ... zwrotnica, harcza , półoś OK... ale całe zawieszenie to już grubo się robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Ponadto jak już to wszystko pomontujesz to sie okazuje że zwiększył się rozstaw kół,niewiele ale jednak.Może być konieczna interwencja w kształt błotników czy rantów,aby zapobiec obcieraniu opon o ranty błotników. Przemyśl sprawę dokładnie,dopytaj fachowców przelicz i rób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarczak Opublikowano 15 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Nie, wyleczyłem się już z tego pomysłu. Mimo że podaż fajnych 17 pod brembo jest znikomy to już nawet lepiej nowe po 1k kupować ;-) No ale zmieniając napędy na New Age to już można pociągnąć temat konwersji na 5X114,3 :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 A wtedy jak najbardziej,różnica w kosztach już nie poraża. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 (edytowane) Jedna zwrotnica 5x114, używana w nadającym się do czegokolwiek stanie, to koszt 800+ x 4 = .... Urban legends. http://allegro.pl/su...2720884328.html Nowe, nieużywane, oryginał. Pozdrawiam Grzegorz Edytowane 15 Listopada 2012 przez Grzesiek_67 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sole3 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Urban legends. http://allegro.pl/su...2720884328.html Nowe, nieużywane, oryginał. Pozdrawiam Grzegorz Tia. Po 1 primo - to jest od lanosa, to już z przysposobieniem chyba całkiem słabo , jak już to sti 06-07 ma być . Po 2 primo - dostajesz niby nową , alę gołą zwrotnicę z piastą za 800PLN-ów. A gdzie szpilki , osłona , jakiś ABS itd.. Jak to się ma do kompletnej , pasującej, zwrotnicy z MY06-07' za 800zł ? Jak pies do .......jeża ? Pozdrawiam Robert Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 No ale zmieniając napędy na New Age to już można pociągnąć temat konwersji na 5X114,3 :cool: imho gra nie warta efektu w stosunku do zainwestowanych środków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Subaraczak, jeśli przez myśli Ci przeszło zmienianie tego wszystkiego tylko dla felg, to wow Wydatki mega, więc zakup sobie Revolution Milleniums i będziesz zadowolony- prawda carlos-wrc? Wystepują białe, gunmetal, srebrne i złote. Zarówno 18" jak i 17-ki wchodzą na brembo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Subaraczak, jeśli przez myśli Ci przeszło zmienianie tego wszystkiego tylko dla felg, to wow Wydatki mega, więc zakup sobie Revolution Milleniums i będziesz zadowolony- prawda carlos-wrx? Wystepują białe, gunmetal, srebrne i złote. Zarówno 18" jak i 17-ki wchodzą na brembo dobrze chłop gada - polać mu hej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Subaraczak, jeśli przez myśli Ci przeszło zmienianie tego wszystkiego tylko dla felg, to wow Wydatki mega, więc zakup sobie Revolution Milleniums i będziesz zadowolony- prawda carlos-wrx? Wystepują białe, gunmetal, srebrne i złote. Zarówno 18" jak i 17-ki wchodzą na brembo dobrze chłop gada - polać mu hej nawet mam takie 17ki złote 5x100 do sprzedania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Gra nie jest warta zachodu tylko dla felg. Ale kto bogatemu zabroni. Wiec powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 (edytowane) Jak to się ma do kompletnej , pasującej, zwrotnicy z MY06-07' za 800zł ? Jak pies do .......jeża ? Ma się, jak połowa kwoty podanej przez Ciebie. Co do pełnego uzbrojenia zwrotnicy, zapomniałeś dodać jeszcze kosztów wycieczki na Malediwy imho gra nie warta efektu w stosunku do zainwestowanych środków Carlosik, przecież otrzymujesz dodatkowo doskonałe (w porównaniu z 5*100) łożyskowanie. Efekt rozepchniętych klocków po kilku ostrych lewych/prawych (i konieczność dopompowania hamulca) znany z 5*100 się po prostu nie pojawia :cool: Pozdrawiam Grzegorz PS. Ale zgoda, sumarycznie wychodzi drogo, jak diabli. Edytowane 15 Listopada 2012 przez Grzesiek_67 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 polecam http://www.iwsti.com/forums/gd-suspension-handling-stiffening/168952-2004-sti-2005-07-5-x-100-5-x-114-3-hub-suspension-change-threads.html i linki które są wymienione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Carlosik, przecież otrzymujesz dodatkowo doskonałe (w porównaniu z 5*100) łożyskowanie. Efekt rozepchniętych klocków po kilku ostrych lewych/prawych (i konieczność dopompowania hamulca) znany z 5*100 się po prostu nie pojawia :cool: Chyba nie jest tak źle z tymi łożyskami U mnie łatwo nie mają, a jest wszystko OK. Na zaciski też jest sposób...tani sposób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Ano nie jest,ja jeżdżę,Carlos jeździ i to już długo chyba na tym komplecie.@@EVAN jeździ też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Kup pierścienie zmieniające rozstaw z 5x100 na 5x114.3 i po problemie Ale nie wróżę długiego życia Twoim szpilką chodź w drifcie takie rozwiązanie się sprawdza a tam auta nie są traktowane aby nimi jeździć po bułki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 @@ADK90 przeczytaj jeszcze raz uważnie,przynajmniej ostatnie dwa posty. :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się