przemasek Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 wielka draka na temat latania bokami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Przyniesłem fistaszki. Slaviola, a masz jakiś wykres z hamowania auta?Kto to stroił? Generalnie,jak wyżej ktoś wspomniał,najlepiej boczurów nauczyć się w bezpiecznych warunkach,czyli na torze pod okiem kogoś ogarniającego i potrafiącego przekazać tą wiedzę. Pewnie gubszy stab z tyłu nie zaszkodzi,ale latanie bokiem napędom z WRX życia raczej nie przedłuży. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Tak wystarczy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kierkus Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 tylny stablizator grubszy od przedniego . Koła tylne bardziej w negatywie niż przednie tzn tak patrząc na auto z tyłu / \ . Pytanie po co . Moim skromnym zdaniem fabryczne subaru dosyć łatwo lata bokami i baaaaaaaardzo ładnie na suchym kończą się napędy A na śniegu to już bajka aż samo się prosi o boczury. Słuchaj carlosa on już przeszedł wszystkie ścieżki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Można też naładować z 3,5 atmosfery w koła...to też ułatwi ślizganie się i boczury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bull Szit Man Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Koła tylne bardziej w negatywie niż przednie tzn tak patrząc na auto z tyłu / \ Nie no.... negatyw z tyłu dla chodzenia bokami ???? Negatywy robi się dla lepszego trzymania w zakręcie. Koło zewnętrzne się pochyla i ustawia w ten sposób "| \" (tutaj zakręt w prawo patrząc od tyłu) i nie ma poślizgu... Jak chcesz poślizg to z tyłu robi się na 0 czyli "| |" lub pozytywy "\ /". Popatrzcie na kolesi z BMW na drifcie. Tył na pionowo, a przód na negatywach. Nie na odwrót :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Tyle rad, że też nikt o "trolejach" nie napisał ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
appley Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 tył na "0" jest po to, żeby się opony bardziej równomiernie zużywały i było więcej trakcji z tyłu. i BMW to akurat zły przykład, bo mało japoński. Lepszym przykładem jest Nissan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kierkus Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Koła tylne bardziej w negatywie niż przednie tzn tak patrząc na auto z tyłu / \ Nie no.... negatyw z tyłu dla chodzenia bokami ???? Negatywy robi się dla lepszego trzymania w zakręcie. Koło zewnętrzne się pochyla i ustawia w ten sposób "| \" (tutaj zakręt w prawo patrząc od tyłu) i nie ma poślizgu... Jak chcesz poślizg to z tyłu robi się na 0 czyli "| |" lub pozytywy "\ /". Popatrzcie na kolesi z BMW na drifcie. Tył na pionowo, a przód na negatywach. Nie na odwrót :| Ale oni mają rwd. Mówiono mi aby z tyłu był negatyw aby auto nadrzucało bokiem a jednocześnie przód mógł wyciągnąć Koła tylne w negatywie o którym pisałem. Przednie także aby chyba zmniejszyć podsterowność Uploaded with ImageShack.us Moim zdaniem auto będzie przy takim setupie bardzo bardzo nerwowe ale też pięknie będzie szło bokiem praktycznie non stop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bull Szit Man Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Moim zdaniem auto będzie przy takim setupie bardzo bardzo nerwowe. nie ma w tym nic nerwowego. jedynie przy hamowaniu będzie mniejsza przyczepność kół, lecz bez tragedii negaty ustawia się z przodu więcej niż z tyłu, bo przód zawsze bardziej się kładzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kierkus Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 tylko czy warto iść tą drogą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
appley Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 przednie koła w negatyw idą po to, żeby większą powierzchnią przy skręcie przylegały do asfaltu -> więcej przyczepności -> mniej podsterowności. przynajmniej w drifcie. apropo - ciekawostka. w drifcie przód często jest wyżej, niż tył - przeniesienie środka ciężkości, łatwiejsze, szybsze i pewniejsze przekładki i jeszcze parę innych niuansów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slaviola Opublikowano 23 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 cybel, mam wykres z hamowni. Jak chcesz to mogę go tu wstawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Carlos da się :wink: Jak kupiłem swojego pierwszego GT-ka, to napierw pojechałem na parking, koła do oporu, gaz do dechy i... :shock: nie lata bokami, a Hołek latał Dopiero jak go sprzedawałem po 2 latach, to już umiałem, bez stabów, bez geometrii... Nie chodzi o jakieś mega boczury, tylko lewy 90, dwójeczka i pupcia zamiata po poboczu 8) ależ ja wiem że się da - tylko nie porownujmy tutaj wrxa w kombi 03 do gteka który waży dobre 250kg mniej , czy przytaczanego RA - na napędach wrxowych przy jego masie ciężko jest się w płynny sposób zawinąć i tyle, po luźnym to jeszcze pół biedy, ale po przyczepnym to już kombinacje.... pokazywałem jak byłem mały... niczego nie muszę udowadniać. zachowuj się. tak ogólnie to autor ma cały arsenał techniki jazdy do zarzucenia tyłem. odpuszczenie gazu w zakręcie, redukcja bez międzygazu, zarzucenie kierą, przyhamowanie ze skrętem, ręczny, zbyt duża prędkość wejścia w zakręt i jeszcze pewnie wiele więcej o czym nie wiem lub nie przychodzi mi do głowy... ależ się zachowuję , udzielasz rad teoretycznych odnośnie techniki, to jestem ciekaw praktyki.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 tak ogólnie to autor ma cały arsenał techniki jazdy do zarzucenia tyłem. przyhamowanie ze skrętem, zbyt duża prędkość wejścia w zakręt . Przynajmniej te dwie propozycję bardziej skutkują w WRXie wypadniecięm z drogi niż jechanie bokiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Slaviola, to poproszę wykresik z hamowni i info gdzie strojony.Intryguje mnie ten moment przy słusznej mocy auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Slaviola, to poproszę wykresik z hamowni i info gdzie strojony.Intryguje mnie ten moment przy słusznej mocy auta. też jestem ciekaw kto i jakim magicznym sposobem podkręcił wrxa do 330KM i 380NM :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 troche malo Nm :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 troche malo Nm :? No ja przy 305KM mam większy moment ale może został on celowo obnizony właśnie dlatego, że to WRX , a nie STI :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 to jestem ciekaw praktyki.... Praktyka to wygląda tak Jak się chce to i mozna przy 80KM i dwóch NM pędzonych z 4 kół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bull Szit Man Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 to jestem ciekaw praktyki.... Praktyka to wygląda tak Jak się chce to i mozna przy 80KM i dwóch NM pędzonych z 4 kół HEHE, dokładnie. Piękne wykonanie ! Jak to mawiają "złej baletnicy przeszkadza rąbek przy spódnicy" :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 No ja przy 305KM mam większy moment wg wykresu z mojego gacka na 2 walnietych lambdach i trybie awaryjnym przy ladowaniu 1.65 bara wykrzesal 307KM i 410Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Intersesujące wyniki dla WRX 03,nigdzie nie widzę opisu modów,czyżby na seryjnych gratach? Chyba jednak te 330 KM na seryjnej turbince WRX mało prawdopodobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Chyba jednak te 330 KM na seryjnej turbince WRX mało prawdopodobne. na seryjnej, chyba raczej, nierealne ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slaviola Opublikowano 23 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Nie... graty nie są seryjne! Co od STI: turbo, ic, wtryski, wlot, zawieszenie... Świece NGK "zimne", mocniejsza pompa olejowa, no i takie tam pierdółka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się