Glivek Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Hm w takim razie to chyba lepiej jak ten DBF2050 kazza to plytka, tylko ciekawe jaki zakres preloadu ma, i w sumie za 3tysie(nie podejrzana cena?) to niedrogo by wyszlo bo nie chce nic kombinowac z polosiami(bo zaraz narobi sie kosztow)skoro ten pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 http://www.kaazusa.com/tech_intro.html Poczytaj i zapytaj ich na stronie. Carbonetic ustawia na 80-90 Nm, STI na 88 Nm, obstawiałbym że Kaaz robi podobnie. Półosie to nie dramat. Ja musiałem wymienić i kosztowało mnie to 160 pln, a te od GT idą na sprzedaż więc wyjdzie na zero. Cena jest normalna tyle kosztuję ale dolicz transport, cło + VAT i wyjdzie 5 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kameleon Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 ogólnie WRXa stroił Bartek - guru driftu. Na pewno jest to bezpieczniejsze dla gratów jak moment stopniowo rośnie wraz z mocą a nie strzał na niskich obrotach...Ciekawy jestem wrażeń z jazdy tymż WRXem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się