lezo Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Dawid, może zorganizujemy w lipcu :?: Co ty na to Niuniek, Dawid - ja tez bym się pisał następnym razem! No i miłej zabawy chłopaki!! Czekam na wieści! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Niuniek, Dawid - ja tez bym się pisał następnym razem! Kto jeszcze byłby chętny :?: Shodan :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Niuniek, gdzie, co jak? O ssso chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 Niuniek, gdzie, co jak? O ssso chodzi? Wybrać się na Nurburg ale nie tylko na tor. Jechać również na trening Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Hmmm reszta juz wrocila dzien wczesniej, ale widze, ze sa pod takim wrazeniem, ze nie sa w stanie pisac Ja z mojej strony powiem tyle, ze bardzo mi sie podobalo. Pod koniec dnia wszyscy pieknie zasuwali slajdami, a konczaca dzien jazda po torze handlingowym zrobila kolosalne wrazenie. Ciemno, deszcz, ciasne zakrety a ten skurczybyk STI jedzie jak po szynach :shock: No nic, dalej sie nie rozpisuje, niech pozostali uczestnicy sie tez wypowiedza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewap Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 reszta juz wrocila dzien wczesniej, ale widze, ze sa pod takim wrazeniem, ze nie sa w stanie pisac Dokładnie..., Ja od dwóch dni kombinuje jak tutaj zarobić na STI , bedzie cieżko, no ale nikt nie mówi że to niemożliwe :wink: Było rewelacyjnie, pod wieloma względami, choć niezabrakło również minusów - głownie orgaznizacyjnych, na szczeście było tyle doznań pozytywnych i emocji że zapomina sie o negatywach :wink: STI....hmmm, nie wiem czy ma minusy ,ja wiekszych sie nie doszukałem, no może poza spalaniem 60 litrów / 100 km, no ale wkońcu ich nie oszczędzaliśmy, i to jazda po torze. Rewelacyjny silnik który ciągnie od samego dołu, i tak jak napisał Than_Junior trzyma sie skurczybyk drogi niesamowicie :!: no i te hamulce...poezja Pod koniec dnia wszyscy już wymiatali i ograniali te potwory na ciasnych zakrętach, świetna okazja do przetestowania DCCD. Wyjazd bardzo udany, no a ile porsche i innych cudnych autek naoglądaliśmy sie i nasłuchaliśmy , echh... bezcenne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 kiedy fotki? Wogole to milo bylo Cie poznac! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Than_Junior, jakbyś mniej się edukował we francuskim to byś już wcześniej poznał Lewap'a na spotach u Emila ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Wyjazd rewelacja, chętnie pojadę jeszcze raz, może na II stopień. Czekam z utęsknieniem na Fotki i film od Lewapa. Naprawdę warto to wszystko zobaczyc, rewelacyjny tor, uczestników ( innych grup jak. Porsche, Drift by Mercedes, motocyklisci) ale pojawiaja się i minusy- czemu w Polsce nie ma ani jednego takiego ośrodka z całym takim zapleczem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Jechać było naprawdę warto, myślę że każdy z nas się czegoś nowego nauczył. Jeśli będzię tylko czas i kasa to jadę na II stopień, ale z tym to nie prędko Jest jeszcze ciekawostka: tam uczyli troszke inaczej manewrować kierownicą niż u nas. Jeśli skręcamy np. w lewo to pchamy prawą ręką a nie ciągniemy lewą, a jeśli zakręt jest bardziej ostry to przekładamy prawą rękę na dół kierownicy i oczywiście pchamy zamiast przekładania lewej na czubek kierownicy i ciągnięcia. Teraz to już sam nie wiem jak jeździć... Ogólnie mimo niedociągnięć organizacyjnych trening rewelka! EDIT: STi 06 zrobiło duże wrażenie na mnie. W porównaniu do WRX 04 przepaść. Nawet jeśli czasem bywało podsterowne to uważam że jest to rewelacyjne auto. A DCCD nie jest tylko zbędnym gadżetem - jak się przeniesie 65% momentu na tył to jest niezła zabawa Pozdrawiam wszystkich uczestników! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Jest jeszcze ciekawostka: tam uczyli troszke inaczej manewrować kierownicą niż u nas. Jeśli skręcamy np. w lewo to pchamy prawą ręką a nie ciągniemy lewą, a jeśli zakręt jest bardziej ostry to przekładamy prawą rękę na dół kierownicy i oczywiście pchamy zamiast przekładania lewej na czubek kierownicy i ciągnięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 czemu w Polsce nie ma ani jednego takiego ośrodka z całym takim zapleczem. to chyba proste- nie wybudowali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Co do roznych technik manewrowania kierownica: przeciez tak samo kazdy kierowca wyscigowy ma rozne techniki i wszystko zalezy od tego, co komu bardziej odpowiada Choc ja teraz probuje wlasnie pchac i zobaczymy co z tego wyjdzie, bo musze sie przyzwyczaic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Wiele szkoł na świecie uczy że pchanie jest złe i że to powazny błąd. Dziwna sytuacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Facet tłumaczył pchanie tym że jest lepsze czucie przedniej osi na dłoni która pcha a to wydaje się chyba nawet sensowne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Zwolennicy ciągnięcia zawsze mówią że pchanie owocuje mało płynnym skręcaniem, ciągnięcie jest naturalniejsyzm ruchem a mamywięcejprecyzji. CIekawe kto ma więcej racji. Ja pcham tylko przy nagłych kontrach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Hmmm pan Florian mowil o sytuacji, w ktorej chcemy jechac szybko, badz szybko ominac przeszkode. Wiec tutaj plynnosc jazdy ma chyba drugorzedne znaczenie Ale ja nie mowie, kto ma racje. Jak juz pisalem, testuje teraz ta technike i zobaczymy czy mi sie bedzie lepiej jezdzilo Aha, jeszcze argumentem podanym przez trenera bylo to, ze jak pchasz kierownicy, to niejako wciskasz sie w fotel, podczas gdy ja ciagniesz, to z niego ... "wychodzisz". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Jak chcesz jechac szybko to płynność ma zasadnicze znaczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewap Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Than_Junior również było miło poznać :wink:. dawid, carfit ,Than_Junior płytke z filmem przywioze Wam na spot 12.05, licze na płytke ze zdjęciami od Was. szkoda tylko że nie mamy materiału z drugiej , znacznie atrakcyjniejszej częsci dzieki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 płytke z filmem przywioze Wam na spot 12.05, licze na płytke ze zdjęciami od Was. ja też bym prosił kopię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewap Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 ja też bym prosił kopię Da sie zrobić... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 A dla mnie moglbys tez 1 kopie zrobic ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 tu pare fotek z telefonu Glownie spotkanie Porschakowcow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Zwolennicy ciągnięcia zawsze mówią że pchanie owocuje mało płynnym skręcaniem, ciągnięcie jest naturalniejsyzm ruchem a mamywięcejprecyzji. CIekawe kto ma więcej racji. Ja pcham tylko przy nagłych kontrach. Dyskusja o tym czy "ciągnięcie" jest bardziej naturalne od "pchania" sama w sobie jest dość zabawna i po autorytatywną odpowiedź zwróciłbym się raczej do profesjonalistek... Ale nawet po ich opinii nadal będzie to dyskusja podobna do zastanawiania się czy bardziej naturalny jest ruch prawo- czy lewostronny. Moim zdaniem - bez sensu. Kierownicę "pchają" zginacze (biceps i zginacze nadgarstka), "ciągną" - prostowniki. Zginacze są mocniejsze od prostowników. Pchając kierownicę ma się większą kontrolę nad nią, bo używa się mocniejszych mięśni. Precyzja ruchu zależy od tego, czy to my (nasze mięśnie) decydują o położeniu kierownicy, czy odwrotnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arno Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 zaraz od Azraela bana dostaniesz, za niezgodnosc z mysla przewodnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się