Jump to content

Marketing SIP

Nowy
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Title
    Subaru Import Polska

Marketing SIP's Achievements

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputation

  1. Zgodnie z zapowiedziami umieszczamy wstępne informacje dotyczące poszczególnych tras. Mogą nastąpić jeszcze zmiany, w związku z czym prosimy nie traktować poniższego jako ostateczne. Trasa szosowa Rajd zorganizowany w oparciu i zgodnie z zasadami narzucanymi przez obowiązujące regulaminy Polskiego Związku Motorowego. Regulamin rajdu zostanie zatwierdzony przez Komisję Sportu Samochodowego PZMot. Okręgu Gdańskiego jako rajd dla amatorów w ramach K.J.S. (Konkursowa Jazda Samochodem). Rajd podzielony na 3 etapy, z przerwami w Sopocie po próbie sportowej pod Operą Leśną, gdzie zorganizowany zostanie catering, oraz w Szymbarku w muzeum drewna. Trasa rajdu opracowana tak, aby pokazać najatrakcyjniejsze regiony Ziemi Pomorskiej i pięknego Pojezierza Kaszubskiego. Przeciętną prędkość trasy objazdowej w terenie najbardziej atrakcyjnym przewidziano na 30/35 km/godz., co da możliwość podziwiania krajobrazów. Atrakcją będzie również PKP (punkt kontroli przejazdu) i 10-cio minutowy postój na Długim Targu w Gdańsku obok Neptuna. W tym miejscu blisko 40 lat wcześniej znajdował się punkt kontrolny zlotu gwiaździstego Rajdu Monte Carlo w którym czerwonymi Porsche’ami startowali Sobiesław Zasada i Bjorn Waldegard. Długość trasy objazdowej wyniesie około 220 km. Trasa pokonywana będzie w oparciu o profesjonalnie przygotowaną książkę drogową pokazującą ważne nawigacyjnie punkty drogowe i odległości między nimi, stąd załogi muszą być dwuosobowe. Start do rajdu nastąpi o godzinie 9.00 z bazy rajdu zlokalizowanej w Ośrodku Turystycznym Gołuń nad jeziorem Wdzydze. Próby sportowe (w sumie 11) zlokalizowane będą m. in. na betonowo-asfaltowej nawierzchni lotniska Borsk, pod Pruszczem Gdańskim, w Trójmieście, Kościerzynie. W przypadku dwóch z nich przewidywane są fragmenty szutrowe. Meta zlokalizowana będzie w miejscu startu w Gołuniu. Przejazd trasy przez każdą załogę to czas około 6-ciu godzin. Trasa terenowa - trasa nawigacyjna drogami leśnymi i polnymi po powiatach kościerskim i kartuskim, - odcinek sprawnościowy o II stopniach trudności, - zajęcia z team buildingu w okolicach Ostrzyc, - trasa off-roadowa o mniejszym stopniu trudności, - konkurs sprawnościowy z użyciem quada i terenowego mini-bilida skonstruowanego na podbudowie Subaru Justy, Trasa będzie mieć długość ok. 80 km + trasy dojazdowe ok. 120 km. Catering zlokalizowany będzie w miejscowości Szymbark. Trasa turystyczna Trasa będzie biegła drogami publicznymi, o nawierzchni asfaltowej (za wyjątkiem krótkiego fragmentu szutrowego o bardzo dobrej jakości). Pierwszy etap (około 90 km) będzie miał swój początek we Wdzydzkim Parku Krajobrazowym, położonym w południowej części Kaszub, na północnym skraju Borów Tucholskich. Trasa poprowadzi przez obszar Kociewia na wschód, ku pozostałościom dwóch zamków warownych, następnie poprzez Gdańsk do Kaszubskiego Parku Krajobrazowego. Drugi etap (około 80 km) wprowadzi uczestników na pofałdowany i pełen jezior obszar zwany Szwajcarią Kaszubską. Kręte, efektowne drogi, wciśnięte między polodowcowe wzgórza morenowe i jeziora, poprowadzą przez samo centrum Kaszub do Kościerzyny, by ponownie doprowadzić uczestników do Wdzydzkiego Parku Krajobrazowego. Podczas przejazdu uczestnicy będą musieli wykonać zadania motoryzacyjne, odpowiedzieć na pytania z różnych dziedzin przygotowane przez Organizatora. Przewidziane są również proste próby sportowe na zamkniętym terenie. Oprócz itinerera, będzie przygotowany dokładny opis w/w trasy pod względem historycznym i krajobrazowym, który otrzyma każda z załóg biorąca udział w zlocie.
  2. Szanowni Państwo, Uprzejmie informuję, że w Hotelu Gołuń mamy już zajęte wszystkie pokoje dwu- i trzyosobowe. Zapraszamy do pozostałych ośrodków. Pozdrawiam
  3. Witam wszystkich, uprzejmie informuję, że dziś skończyły nam się wolne pokoje dwuosobowe w Hotelu Gołuń. Zapraszamy do większych pokoi w Hotelu Gołuń oraz do pozostałych ośrodków (Debrzyno, Kormoran).
  4. Tak jest - bazą Zlotu jest Hotel Gołuń. Bez obaw o transport, nad wszystkim pomysleliśmy. Będzie zagwarantowana odpowiednia ilość i jakość transportu, aby nikt nie poczuł się porzucony na placu boju.
  5. Bardzo trafne spostrzeżenie. W niektórych ośrodkach zbiorcze zamówienie obniżyło nam cenę pojedynczego pokoju (Debrzyno, Kormoran), a w innych pozwoliło na darmowe wykorzystanie sal konferencyjnych i innych usług ośrodka nieodpłatnie (Gołuń). Pozdrawiam...
  6. Niniejszym informuję, że cena np. 120 zł za pokój dwuosobowy w Hotelu Gołuń oznacza pełną kwotę dla dwóch osób wraz z dwoma śniadaniami (60 zł od osoby za nocleg ze śniadaniem).
  7. Zabiorę głos tylko w dwóch kwestiach - abstrahując od noclegu pod namiotami, czego nie braliśmy pod uwagę z różnych wzgledów - zdecydowaliśmy się na wykupienie noclegów zbiorczo, w trzech ośrodkach, aby uzyskać dla naszych gości jak najlepsze ceny. Gdyby każdy indywidualnie organizował sobie nocleg, to zapłaciłby więcej. Odsyłam Szanownego Pana Marudę do okolicznej bazy noclegowej. Nie mówię, że nie, ale sam jestem ciekaw, czy uda się Panu znaleźć nocleg w pobliżu bazy Zlotu po niższej cenie od zaproponowanych przez nas. Jeśli tak - nie ma tematu - wiadomo, że kogo nie stać, ten wybierze tańsze rozwiązanie. A druga kwestia to zarzut, że SIP organizuje WSZYSTKO. Tutaj mogę powiedzieć tylko jedno - prestiż naszej marki oraz standardy jakie chce oferować swoim klientom SIP to podstawa naszej działalności. Zakładamy, że będzie wielu gości, którzy w natłoku codziennych spraw nie będą mieli czasu na szukanie noclegów, porównywanie cen, organizowania sobie wolnego czasu we własnym zakresie na samej imprezie. Naszym celem jest zorganizowanie Zlotu, na którym każdy znajdzie cos dla siebie, bez konieczności własnej inicjatywy i inwencji twórczej. Cieszy mnie, że wśród zainteresowanych Zlotem są rónież takie osoby jak Pan Maruda, którego zdolności organizacyjne z pewnością nam się przydadzą na Zlocie. Bardzo liczymy na każdą pomoc i konstruktywne uwagi. Postaramy się, aby ten Zlot był lepszy od poprzednich. Pozdrawiam...
  8. W pierwszym poscie został dodany jako załącznik formularz zgłoszeniowy. Jeżeli ktoś nie może się doczekać tego na stronie to może wypełnić i przesłać do nas.
  9. Witam wszystkich zainteresowanych III Zlotem Plejad. Czytając Wasze komentarze widzę, że jest wielu zadowolonych z naszej propozycji, ale są również malkontenci. Ze swojej strony dodam jedynie, że dopełniliśmy wszelkich starań, aby zarówno baza nolcegowa, jak i organizacja tras sportowych były najlepsze z możliwych. Pomysłu z namiotami nie wypada nam publicznie krytykować, ani tym bardziej komukolwiek go zakazywać. Mieliśmy jedynie nadzieję, że ceny za noclegi, które udało nam się obniżyć, dzięki zbiorczemu wykupieniu pokoi i domków, będą dla Was wszystkich ciekawą ofertą. SIP nie próbuje zarobić pieniędzy na noclegach dla Was. Ceny, które wynegocjowaliśmy przedstawiliśmy w pierwszym poscie tego wątku. Dodatkowo na specjalny wniosek udało nam się jeszcze trochę obniżyć cenę domków w Ośrodku Debrzyno - teraz jest to kwota 200 zł wraz z czterema śniadaniami. Raz jeszcze wszystkich zapraszamy na organizowany przez nas Zlot. Jesteśmy przekonani, że nie będziecie żałowali uczestnictwa w tej imprezie. Do zobaczenia w czerwcu...
  10. ZGŁOSZENIE Zlot Plejad Gołuń 2006 odbędzie się w dniach 16-18 czerwca na Kaszubach. Opłata za udział wynosi: - 70 zł od osoby dla członków Klubu Subaru oraz ich załóg, jak również uczniów i studentów (konieczne przesłanie ksero lub skanu legitymacji), - 130 zł dla osób nie należących do Klubu, - 50 zł dla dzieci do lat 14 (opłata obejmuje wyprawkę, która nie jest obowiązkowa). Aby dokonać rezerwacji miejsca, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy on-line dostępny na stronie. Formularz można będzie otrzymać również niebawem w siedzibach naszych autoryzowanych Partnerów. Na czas Zlotu przygotowane zostało pomieszczenie do zabaw dla młodszych dzieci wraz z opiekunem. BAZA NOCLEGOWA Hotel GOŁUŃ 83-406 Wąglikowice 058 686-11-88, 686-11-87 http://www.hotel-golun.com.pl/ NOCLEGI: pokój 2-osobowy - 120 zł/za dobę pokój 3-osobowy - 145 zł/za dobę pokój 4-osobowy - 180 zł/za dobę Ośrodek Wczasowo - Wypoczynkowy "DEBRZYNO" Debrzyno k./Kościerzyny 83-406 Wąglikowice tel. 058 686-72-04, 686-70-48 http://www.debrzyno.com.pl/ NOCLEGI: pokój 2-osobowy - 120 zł/za dobę pokój 3-osobowy - 180 zł/za dobę apartament (3-4 osoby) - 200 zł/za dobę domek (4 osoby) - 200 zł/za dobę Ośrodek Wypoczynkowy "KORMORAN" Sycowa Huta 83-406 Wąglikowice 058 686-29-65, 0696-495-535 http://kormoran.drutex.com.pl/ NOCLEGI: pokój 2-osobowy - 130 zł/za dobę studio standard 2-pokojowe (4 osoby) - 180 zł/za dobę studio o podwyższonym stand. 2-pokojowe (3 osoby) - 170 zł/za dobę Śniadanie wliczone jest w podane ceny (dotyczy wszystkich baz noclegowych). Noclegi zostały zarezerwowane oraz opłacone przez organizatora, w związku z czym kwotę za pobyt należy doliczyć do opłaty uczestnictwa w Zlocie i dokonać wpłaty na podane poniżej konto do dnia 19 maja 2006 r. BRE BANK S.A. O/R Kraków 03 1140 1081 0000 2784 5100 1001 Subaru Import Polska sp. z o.o. al. 29 Listopada 184 31-236 Kraków z dopiskiem „Zlot Plejad – imię nazwisko” WSTĘPNY HARMONOGRAM ZLOTU Piątek (16 czerwca) Przyjazd uczestników, zakwaterowanie w wybranych hotelach, odbiór numerów startowych, wydanie kart drogowych, identyfikatorów itp. Szkolenie dla pilotów (trasy szosowa i terenowa) Kolacja (Hotel Gołuń), oficjalne powitanie gości Sobota (17 czerwca) Start części sportowej Catering na trasie Zakończenie części sportowej Rozpoczęcie części wieczornej Zlotu oficjalne ogłoszenie wyników części sportowej (rozdanie nagród), nocna biesiada do białego rana. Niedziela (18 czerwca) Wykwaterowanie z hoteli, zakończenie Zlotu. Elektroniczny formularz zgłoszeniowy, jak również charakterystyka tras pojawi się niebawem na stronie. Wszelkie pytania należy kierować na adres zlot@subaru.pl Do czasu powstania elektronicznego formularza zgłoszeń na oficjalnej stronie Zlotu zamieszczamy poniżej plik do druku, który prosimy wypełnić i przesłać do nas pocztą lub na numer faksu: 012 665-37-72 O wydrukowane formularze zgłoszeniowe proszę również pytać w naszych salonach dealerskich.
  11. Uprzejmie informuję, że lista 10 osób zgłoszonych na trening Subaru Fun & Action na torze Hockenheim jest zamknięta. W poniedziałek, wszyscy, którzy zapisali się na wyjazd otrzymają wytyczne w celu dokonania wpłaty. Pozdrawiam Mg.
  12. Uprzejmie informuję, że wciąż jeszcze mamy dwa miejsca wolne. Czekam na zgłoszenia, pozdrawiam Michał Grudziński
  13. Pozostały jeszcze 3 wolne miejsca. Zachęcam do zapisania się, żeby potem nikt nie żałował... Z dodatkowych informacji, które otrzymałem wynika, że trening zostanie zorganizowany nie na samym torze, a na terenie Centrum ADAC Security Area, zlokalizowanego w środku toru Hockenheim - nawierzchnia asfaltowa. Dla 10 uczestników szkolenia organizator udostępni pięć modeli Impreza WRX STI - po dwie osoby na jeden samochód. Niektórzy instruktorzy będą mówili po angielsku. Koszt tłumacza przypada na całą grupę - trzeba się zdecydować zbiorczo i dać znać z wyprzedzeniem czasowym. Godziny treningu w dniu 1 maja - 15.15-22.00 Zapraszamy!
×
×
  • Create New...