shodan Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 czas pokaże gr1zly, mam taką nadzieję wystarczy że będzie wymiatał jak 7 bo ta nie miała sobie równych, ale po jazdach testowych IX wydaje mi sie to możliwe zwłaszcza że obudowy skrzyni które się tak rozlatywały w 8 pochodzą z 7. W 8 MR sie rozlatywaly (aluminiowe) W 8 GSR sa te same, co w 7 GSR (zeliwne). Poza tym to akurat nie ma zadnego znaczenia dla uzytkownikow cywilnych miskow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 na stronie Dytki to zolte evo EU jest za ~100kPLN. Szukasz auta dla siebie? Takiego, które nie ryje przodem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Fiesta nie ryje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Ten ryje tamten ryje, trza było sie przejechać moim kombiwarem pod koniec życia amortyzatorów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spalili Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 tomeg: enki to samochody niemal seryjne, a więc duzo wspólnego mają z cywilami, z WRC nigdy nie zrobiłbym porównania, pewnie ze prodrive i ralliart homologują kupe innych częsci, ale u nas w polsce jednak większosc aut nie pochodzi z prodrive i ralliartu lecz z własnyuch stajni i garazy cos w tym jest, słyszałes o rozpękających się skrzyniach biegówEMerze? a jakie są tam skrzynie? seryjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekg Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 tomeg: enki to samochody niemal seryjne, a więc duzo wspólnego mają z cywilami, z WRC nigdy nie zrobiłbym porównania, pewnie ze prodrive i ralliart homologują kupe innych częsci, ale u nas w polsce jednak większosc aut nie pochodzi z prodrive i ralliartu lecz z własnyuch stajni i garazy cos w tym jest, słyszałes o rozpękających się skrzyniach biegówEMerze? a jakie są tam skrzynie? seryjne czytać nie umisz :wink: napisałem Kubie jak są budowane N-ki w polsce, to że nie buduje ich ani raliart ani prodrive nie oznacza to że nie są budowane na ich częściach , bo są, myslisz że do kuzajowej N12 wałki robi świątek, a sprzegła radzikowski(z całym szcunkiem dla tych dwóch panów), o stajni STT Kuzaja mówi się że buduje auta nie gorsze od topowych z Prodrivu, Kuzi buduje sam ale na cześciach prodrivu i podobnie jest z evo gdzie budują w polsce (stec,dytko) ale na częściach homologowanych przez raliart. To prawda że pękały skrzynie a konkretnie obudowy i to tylko od kłówek w najnowszym Mr ale ponoć wrócili do metalowych obudów i ma być ok(były z aluminium) a te skrzynie włśnie w całości pochodziły z Raliart, bo ci co pomykali na seryjnej skrzyni w Rs lub GSR takich problemów nie mieli. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 o stajni STT Kuzaja mówi się że buduje auta nie gorsze od topowych z Prodrivu Ja słyszałem ze nawet lepsze niż Tomi Makinnen Racing i Prodrive. Oni tam jednak się koncentruja na innych autach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekg Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 o stajni STT Kuzaja mówi się że buduje auta nie gorsze od topowych z Prodrivu Ja słyszałem ze nawet lepsze niż Tomi Makinnen Racing i Prodrive. Oni tam jednak się koncentruja na innych autach. Też takie opinie słyszałem i to nie od kelnerów ale ludzi profesjonalnie zajmujących się budowa rajdówek, ale poczekajmy na dalsze wyniki tej stajni a mam nadzieję będzie tylko coraz lepiej czego życzę Leszkowi i jego klientom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 tomekg, sugerujesz ze ja od kelnerów? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Spalili, dzisiejsze topowe N-ki sza szybsze, niz pierwsze wurce. Spokojnie mozna porownywac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Spalili, dzisiejsze topowe N-ki sza szybsze, niz pierwsze wurce. Masz jakieś zestawienie czasów na takim samym odcinku czy coś? Mnie się tylko udało tylko dowiedzieć że jedne z klasycznych odcinków na Korsyce czekał równe 10 at na pobicie czasu auta grupy B (Delty S4) i pobiła Celica Gt-Four. Później takich porównań nie słyszałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 mam pytanie do uzytkownikow evo i nie tylko, AutoGt mowi ze nie jest wskazane zakladanie blow-offa do evo 9 Gt340 jaki jest tego powod?? i czy maja racje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vampeer Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 jak jest przeplywka to nigdy nie jest wskazane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 ale do seryjnego evo 9 mozna zalozyc blow-off, pozatym BOV chyba bardziej pomaga niz szkodzi :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Mnie się tylko udało tylko dowiedzieć że jedne z klasycznych odcinków na Korsyce czekał równe 10 at na pobicie czasu auta grupy B (Delty S4) i pobiła Celica Gt-Four. Później takich porównań nie słyszałem. Ja slyszalem. A B-grupy nic do tego nie maja - nie na temat. Poza tym nie wierze, zeby byl jakikolwiek asfaltowy odcinek, ktory GTfour pojechalaby szybciej, niz np. Xara. Nawet zakladajac najlepszego speca od Toyoty vs najlepszego speca od Xary :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 ale do seryjnego evo 9 mozna zalozyc blow-off, pozatym BOV chyba bardziej pomaga niz szkodzi :?: Pomylilo ci sie - bardziej szkodzi, niz pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 mi sie wydawalo ze dzieki temu ze jest zawor upustowy to wsteczne powietrze nie dostaje sie do turbiny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 gr1zly, poczytaj na forum. Bylo juz bardzo duzo na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 shodan, kompletnie nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi. Chodziło mi o to że najnowsze porównanie jakie widziałem to B z A , nie widziałem A z 95 roku np. z N-ka dzisiejszą ani dzisiejszego WRC z WRC z początku itp. Celica nawet ta przewalona 350-380KM nie miałaby najmniejszej szansy z Xsarą - to by szło w kilka sekund na kilometrze pewnie, jakby opony też były z epok.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Pomylilo ci sie - bardziej szkodzi, niz pomaga. Nie jest to takie całkiem, jasne. Na pewno w aucie z MAF i w miarę seryjnym silnikiem nie ma większego sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 shodan, kompletnie nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi. To pisz tak, zeby bylo zrozumiale :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 shodan, wydawało mi sie że jasno napisałem. Mój błąd przepraszam. Za drugim razem chyba już jasno? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 ale do seryjnego evo 9 mozna zalozyc blow-off, pozatym BOV chyba bardziej pomaga niz szkodzi :?: Pomylilo ci sie - bardziej szkodzi, niz pomaga. Potwierdzam, aczkolwiek wiem ze pewien moderator powie nie a zarazem tak.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Pomylilo ci sie - bardziej szkodzi, niz pomaga. Nie jest to takie całkiem, jasne. Na pewno w aucie z MAF i w miarę seryjnym silnikiem nie ma większego sensu. a raczej juz powiedzial :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 shodan, wydawało mi sie że jasno napisałem. Mój błąd przepraszam. Za drugim razem chyba już jasno? Spoko :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się