Skocz do zawartości

Dyskusje o Evo


ALEX

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Kurde kto misię da kulnąć Evo bo mnie już denerwuje że ludzie opowiadają jakby to było połączenie świętego gralla z nasterydowanym ogierem, a mi ciężko uwierzyć ;-)

 

Kuba jak nasz plan wypali to będziesz miał okazję okiełznać tego potwora :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naturalnie , bo evo jedzie a nie ryczy w odróżnieniu od sti

 

Tomek już nie przesadzaj ;-)

 

 

Swoją drogą ciekaw bym był testu np. nowe STI vx. Evo IX by Kuzaj...

 

 

Kuba jak nasz plan wypali to będziesz miał okazję okiełznać tego potwora

 

Dzięki :-) Ja mam nadzieję że to nie taki potwór bo mogę nie ogarnąć... Chociaz STi się prowadzi łatwiej od Forda...

Jedno jest pewne - wyćwicze tankowanie ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój brat szleje za (sr)ewo, a ja za imprezą,

niemal kazdego dnia się żremy, on ze lancer lepszy, ja ze lepsza impreza

 

i to o rajdach i o cywilach, ja mu nieraz przyznam ze lancer jest szybszy, ale impreza lepsza :D ( o ile tak na prawdę jest szybszy)

tak mówi wielu rajdowców, takze o enkach

wygląd imprezy to jest jednak to, bulgot boksera....... muzyka

 

są tu ulubiency escortów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kto policzy ile eksplozji silników i awarii skrzyn biegów miały lancery w zeszłym zesonie RSMP
Kocham Subaru, ale nie widziałem jeszcze tylu wypalonych tłoków jak w Subaru w innych samochodach :!: Eksplodujące silniki (szczególnie w rajdówkach) nie są dla mnie wyznacznikiem dobrego/złego auta...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kto policzy ile eksplozji silników i awarii skrzyn biegów miały lancery w zeszłym zesonie RSMP? nikt nie jest w stanie, no moze Chuck Norris, ale raczej nie

mase kierowców chce się pszesiadac z evo do imprez, co oczywiscie wskazuje lepsze auto

 

Zanim coś napiszesz to się zastanów, my tu nie piszemy o rajdach tylko o cywilnych autach, bo gdyby póść twoim tokiem rozumowania to najlepszym sportowym(rajdowym) autem jest............Citroen Xsara :twisted:

I nie pisz kto w rajdach chce się na co przesiadać , bo w grę tam wchodzi tyle czynników o których nawet Ci się nie śniło :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

\

Cześć Alex, cholera znów nie to ,to wersja usa a już wiesz dlaczego nie warto.

Strasznie dużo się na necie pojawiło evo 8 ,ale przeważnie są to amerykańce, co dziwne nie ma praktycznie (lub niewiele,ja nie znalazłem) do kupienia evo 7, ostatnie z warszawy, czarne stało w komisie w Fort Wola z 2001 r zostało sprzedane za 90 tyś, a evo 8 możesz kupić 2004 r spoko za 80 tys, wygląda na to że evo 7 robi się kultowe podobnie jak evo6, z czego ja się bardzo cieszę.l :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomekg, ale wiesz N-ka i WRC to torchę co innego. Jednak jest jakieś przełożenie konstrukcji seryjncyh aut na osiągi N-ki.

 

Przecież wiesz Kuba że N-kowe subaru i evo ma niewiele wspólnego z tym czym jeździmy po ulicy,wypruwane jest wszystko ,a zarówno Prodrive jak i Raliiart większość części homologuje od nowa i nie są to te same części, które wyjeżdżają w seryjnych autach z salonu. Po za tym na rajdach najwiekszy wpływ na awaryjność danego auta ma serwis który je obsługuje. Dlatego mówienie że ten jest lepszy czy gorszy bo w tym roku w RSMP czy RSMŚ wybuchło tyle czy tyle silników jest bezcelowe. Nie muszę Ci przypominać że swego czasu Makinnen odnosił największe sukcesy A-grupowym Lancerem, pokonując samochody WRC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomekg, ja to wszystko wiem ale jednak pewne rzeczy są takie same jak w aucie seryjnym. Jeden z facetów którzy dłubia w moim aucie dłubie tez w STi forumowiczów i w rajdówce Kuzaja i nie widzi wielkiej różnicy. Oczywiście jest masa różnic ale jakieś przełożenie jest. WRC to inna bajka.

 

 

Maekinen z różnych powodów wtedy ich lał, przede wsyztskim jeszcze nie nauczylis iew yciskac z przepisów WRC tyle ile można było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomekg, ja to wszystko wiem ale jednak pewne rzeczy są takie same jak w aucie seryjnym. Jeden z facetów którzy dłubia w moim aucie dłubie tez w STi forumowiczów i w rajdówce Kuzaja i nie widzi wielkiej różnicy. Oczywiście jest masa różnic ale jakieś przełożenie jest. WRC to inna bajka.

 

 

W kilku słowach, zastaje ta sama buda tyle że obsawana+poskręcana na lekie śruby, zostają prawie wszystkie wiązki elektryczne, światła,szyby, i deska(zmodyfikowana)

wymieniają całe zawieszenie z kołami, półosie, elektronikę, całą skrzynie biegów, dolot,wydech, i całe bebechy silnika czyli wymieniają wszystkie najważniejsze elementy auta -silnik,skrzynia, zawieszenie

i zostaje prawie seria :wink:

 

a jak wiesz prawie...............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dlatego jednak ważny jest rozwój auta cywilnego a konkretnie homologacyjnej Imprezy WRX-STI Spec.C

 

no tak tylko dlaczego wypuścili teraz ogólnie dostępną z silnikiem 2,5 , a z jedynym słusznym 2,0 wyprodukowali jakieś 2,5 tys na potrzeby homologacji i w dodatku dostępne tylko w jednym kraju, czyżby zaczynali olewać rajdy ktore tą markę wypromowały?

Nie wesoło chyba się dzieje w Subaru, a w Mitsu jeszcze gorzej , model 8 moim zdaniem nie wyszedł im kompletnie nie wspominając o MR, a subaru N12 dobrze wymiata.Mam nadzieję że IX się poprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomekg evo IX wymiata tak samo jak evo 7 :twisted: hmm.. moze nawet bardziej ... :)

 

czas pokaże gr1zly, mam taką nadzieję wystarczy że będzie wymiatał jak 7 bo ta nie miała sobie równych, ale po jazdach testowych IX wydaje mi sie to możliwe zwłaszcza że obudowy skrzyni które się tak rozlatywały w 8 pochodzą z 7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...