Skocz do zawartości

Rentgen na TVN TURBO


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

Program był ok. Chłopcy w sumie się poprawiają. Może wyjdą na ludzi :wink:

Dla mnie najbardziej irytujący był przedstawiciel Subaru, który mówił bardzo cicho i trochę nieskładnie - jakby nie wiedział, co chce powiedzieć :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 104
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ma ktos moze ten odcinek na komputerze i jest w stanie to udostepnic?

Ja postaram sie to nagrac jak tylko bede mial okazje (mam juz to o Foretrze,oraz o najszybszym subaru w polsce-1/4 mili)

Ale z udostepnieniem bedzie gozej bo mam slabe lacze,a ale mogl by np nagrac na plyte i wyslac poczta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma ktos moze ten odcinek na komputerze i jest w stanie to udostepnic?

Ja postaram sie to nagrac jak tylko bede mial okazje (mam juz to o Foretrze,oraz o najszybszym subaru w polsce-1/4 mili)

Ale z udostepnieniem bedzie gozej bo mam slabe lacze,a ale mogl by np nagrac na plyte i wyslac poczta.

 

Może komuś kto ma lepsze łącze w pracy 8) czy w domu i zapoda na forum :mrgreen: Innym pijawką :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka błędów popełnili:

 

- że STI jest wolniejszy od EVO

 

- Niepodobało mi się również że w trakcie kiedy redaktor podniecał sie wydechem Subaru, w tle leciała muzyka, mogli by dać ludzią spokojnie posłuchać pięknego bulgotu... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma ktos moze ten odcinek na komputerze i jest w stanie to udostepnic?

Ja postaram sie to nagrac jak tylko bede mial okazje (mam juz to o Foretrze,oraz o najszybszym subaru w polsce-1/4 mili)

Ale z udostepnieniem bedzie gozej bo mam slabe lacze,a ale mogl by np nagrac na plyte i wyslac poczta.

 

to ja poprosze :lol:

koszty oczywiscie pokryje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka błędów popełnili:

 

- że STI jest wolniejszy od EVO

 

bo jest

 

 

- Niepodobało mi się również że w trakcie kiedy redaktor podniecał sie wydechem Subaru, w tle leciała muzyka, mogli by dać ludzią spokojnie posłuchać pięknego bulgotu... :wink:

 

święta prawda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również oglądałem Rentgen...dowiedziałem się wiele ciekawych rzeczy o tych samochodach... np. że są szybkie i i mogą dużo spalić benzyny, aha no i że się meczą w korkach

Faza, mówili wyraźnie że to kierowcy się męczą w korkach(nie auta) ze względu na twarde sprzęgło...

 

A auta się nie męczą?? :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to znaczy ze STI jest wolniejsze...? ogladalem to drugi raz i sie nie przeslyszalem. od zera do setki bije evo na glowe,sami podawali. ma wiecej elektroniki ale czy aby na pewno jest wolniejsze?

i jeszcze ciekawi mnie zdanie ze jesli ktos kupi US spec. to zrobi to jeden raz (jesli chodzi o scislosc to dwa razy) pierwszy i ostatni... , moze ktos to wyjasnic???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to znaczy ze STI jest wolniejsze...? ogladalem to drugi raz i sie nie przeslyszalem. od zera do setki bije evo na glowe,sami podawali. ma wiecej elektroniki ale czy aby na pewno jest wolniejsze?

i jeszcze ciekawi mnie zdanie ze jesli ktos kupi US spec. to zrobi to jeden raz (jesli chodzi o scislosc to dwa razy) pierwszy i ostatni... , moze ktos to wyjasnic???

 

co do US speca to tyczy sie to wrx'a, forysia. co do STI jest wiele zwolennikow i przeciwnikow, ja naleze do tej pierwszej grupy:) w rentgenie sie nie znaja :wink: pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja was trochę nie dokońca rozumiem... Z takimi programami jest jak z systemem binarnym. Albo są albo ich wogóle nima :roll: Więc cieszmy się tym co jest, a nie tym co jest :P Pokój bracia i siostry :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

E tam pokrytykować trochę zawsze można. Fajnie, że taki program jest, ale zawsze można coś poprawić. Zawsze może być lepszy, a postępy tym bardziej doceniamy :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od zera do setki bije evo na glowe,sami podawali. ma wiecej elektroniki ale czy aby na pewno jest wolniejsze?

 

Wiesz,nie dla wszystkich pojęcie "szybszy" oznacza lepszy czas do 100km/h

 

 

Rozumiem to w 100% i nie opieram swojego pytania na podstawie czasu do setki. Uwazam ze lancer to tez wspanialy samochod i godny rywal STI ale zdziwilem sie ze mimo wiekszej mocy i lepszych czasow do setki, prowadzacy kategorycznie powiedzial ze STI jest wolniejszy. czy az tak jest to odczuwalne na dgorgach???

widzialem top gear o ktorym mowil prowadzacy i wiem ze na torze lepiej spisalo sie evo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od zera do setki bije evo na glowe,sami podawali.

 

Jakoś mnie to specjalnie nie dziwi...Evo8 ma 265KM a STi US'Spec 300...więc jakiegoś halo to tu nie ma :wink:

 

no właśnie, seryjny STI (EU) jest wolniejszy od seryjnego EVO, a tu tak jak napisał WRC fan evo było seryjne a sti to był us-spec 300 km a w dodatku jak widzielismy miał wydech prodrivie który też kilkanaście koni daje więc ten sti był dużo mocniejszy od tego evo.

W mojej ocenie robienie takich testów samochodów dłubnietych z seriami jest bez sensu.

W top gear robili test evo 305 km i sti 300 km , evo było szybsze,lepiej skręcało,hamowało, na torze Stig wykręcił prawie 1,5 sec lepszy czas evo, ale wsztscy wybrali sti.

Ja miałem Gt-ka, sti, mam evo(drugie już) i jestem tego samego zdania, ale kocham subaru.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że to była wersja EU z tłumikiem Prodrive a nie US

 

mi też się tak wydaje , zwłaszcza że Adaś tak mówił i nie było widać przełcznika od dyfrów.

co nie zmienia sytuacji iż był dłubniety.

Czasy które podawał też były z palca wyssane , bo evo VIII w seri ma 4,8-4,9 do 100, sti (EU) podobnie a sti usa spec ok 4,6 .

I mówił jakies bzdury że sti ma sztywniejszy zawias od evo , a przecież wiemy że jest dokładnie odwrotnie, chyba że ten sti też miał zawias nieseryjny.

O sprzegle nie wspomne bo w sti i evo sprzegło seryjne jest prawie jak w każdym innym dupowozie.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I mówił jakies bzdury że sti ma sztywniejszy zawias od evo , a przecież wiemy że jest dokładnie odwrotnie, chyba że ten sti też miał zawias nieseryjny.

 

 

Nie wiem jak VIII ale IX wydaje się (przynajmenij z fotela pasażera) jakaś taka miękka,może to przez mase? Na pewno nei jest to miękki zawias bo przejeżdżaliśmy jakiś tam próg czy coś i czuć że nie jest ale pod czas jazdy jest takie wrażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I mówił jakies bzdury że sti ma sztywniejszy zawias od evo , a przecież wiemy że jest dokładnie odwrotnie, chyba że ten sti też miał zawias nieseryjny.

 

 

Nie wiem jak VIII ale IX wydaje się (przynajmenij z fotela pasażera) jakaś taka miękka,może to przez mase? Na pewno nei jest to miękki zawias bo przejeżdżaliśmy jakiś tam próg czy coś i czuć że nie jest ale pod czas jazdy jest takie wrażenie.

 

Masz rację miałem okazję poupalać tę Adamową IX (gt340) na bemowie i zawias zdecydowanie bardziej komfortowy od VIII (od VII nie wspomnę) ale ponoć nie miej efektywny i skrzynia biegów zupełnie inna, precyzyjna jak zawsze w evo ale wchodzi bardzo miekko za miekko jak w masło, na początku upewniałem się dwa razy czy wbiłem bieg bo tak łatwo wchodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...