miszka01 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Witam !!! Mam problem ze swoim forkiem 2,0 AT 2010r przebieg 60tys w tym 45tys na LPG. Po dłuższym postoju odpalam na benzynie i przez 20 sek. nie ma mocy, tak jakby zaworek zwrotny w układzie paliwowym nie trzymał i nie dostawał paliwa. Przełączam na gaz i jest wszystko OK. Czy to moga być swiece? Jeszcze ich nie wymieniałem Dzięki za info Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 to raczej na gazie objawiają się niedomagania układu zapłonowego a w szczególności świec, na benzynie jeszcze chodzi, a na gazie nie chce, czyli odwrotnie jak opisujesz..... wymienić świece nie zaszkodzi, ale to raczej coś innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawog2 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Przełączam na gaz i jest wszystko OK. Czy to moga być swiece? raczej nie świece. Przed kolejnym odpaleniem "na zimno" podpompuj najapierw kilka razy -> zapłon, zero, zapłon, zero, zapłon i odpal. Powiedz jak wtedy chodzi. Jeśli to nie zaworek zwrotny, albo pompa paliwa, to jest jeszcze opcja taka, że masz źle wyregulowany gaz. ECU benzynowe łapie zle korekcje, wzbogaca lub zuboża mieszankę i stąd zła praca na benzynie, a na gazie git. Rozłącz akumulator na jakieś 15min., podłącz, odpal i zobacz czy jest okay na Pb :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszka01 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Przełączam na gaz i jest wszystko OK. Czy to moga być swiece? raczej nie świece. Przed kolejnym odpaleniem "na zimno" podpompuj najapierw kilka razy -> zapłon, zero, zapłon, zero, zapłon i odpal. Powiedz jak wtedy chodzi. Jeśli to nie zaworek zwrotny, albo pompa paliwa, to jest jeszcze opcja taka, że masz źle wyregulowany gaz. ECU benzynowe łapie zle korekcje, wzbogaca lub zuboża mieszankę i stąd zła praca na benzynie, a na gazie git. Rozłącz akumulator na jakieś 15min., podłącz, odpal i zobacz czy jest okay na Pb :wink: NIstety nic nie pomaga, chyba umówie się na regulacje zaworów. Jak się reguluje w moim zawory? Srubki czy szkalnki ?Trzeba silnik wyjmować? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 chyba umówie się na regulacje zaworów. wg mnie za mały przebieg na problem z zaworami no i dlaczego po 20 sec chodzi dobrze? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszka01 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Jaka regulacja ? Śrubki, płytki czy szklanki ? Trzeba wyjmowac silnik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Czemu od razu regulacja? Jeśli na LPG jest dobrze, to może warto by poszukać przyczyny w układzie zasilania paliwem. Filtr, pompa, może gdzieś się ulewa, zapowietrza i ciągnie bąbelki. Po co od razu w ciemno iść w regulację? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zobacz jakie masz ciśnienie w układzie paliwowym. może jeździłeś na gazie a w baku miałeś tylko opary benzyny i przytarłeś pompę paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Obstawiam pompę paliwa. Ale ja się nie znam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 znam gościa co w ten sposób załatwił 2 pompy, bo przecież jeździł na gazie a nie benzynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 W baku musi byc mimo wszystko chociaz cwierc paliwa inaczej pompa sie przegrzewa i pada... Wydaje mi sie ze filtr paliwa zaworek pada... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszka01 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Niestety zawory do regulacji - na szklankach, ale da sie to zrobić bez wyjmowania silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 wyjąć silnik to 3 godziny, więc w 1 dzionek powinni Tobie to ogarnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opp sport Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Po 45 tys na gazie już trzeba mysleć o regulacji zaworów, ale zanim sie za to weźmiesz ja bym porządnie umył przepustnicę koszt niewielki a może pomóc. Jeśli zawory na szklankach to bez wyciągania silnika trochę cięzko ale życzę powodzenia. Szklanki też nie tanie jak dobrze pamiętam jedna to ok 200pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszka01 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Po 45 tys na gazie już trzeba mysleć o regulacji zaworów, ale zanim sie za to weźmiesz ja bym porządnie umył przepustnicę koszt niewielki a może pomóc.Jeśli zawory na szklankach to bez wyciągania silnika trochę cięzko ale życzę powodzenia. Szklanki też nie tanie jak dobrze pamiętam jedna to ok 200pln Przepustnica była umyta i nic nie pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się