Skocz do zawartości

Pawog2

Użytkownik
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    Forek2.0T był
    Audi A6 2.8Q
    Jeep Grand Cherokee 5.2

Osiągnięcia Pawog2

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. od lat jeżdżę na automatach i najczęściej takie problemy załatwia regulacja linki bądź wymiana/naprawa czujnika kick down. Ja bym sprawdzanie zaczął od tej strony, gdyż element ten ma ogromne znaczenie dla pracy skrzyni i nie odpowiada on TYLKO za kick down, ale też za płynne zmienianie biegów we właściwym zakresie obrotów :wink:
  2. bardziej rozkręcisz napinasz i będzie pasował raczej :wink:
  3. dokładnie, drugi to 4pk 885. Jak chcesz, to mam taki nowy, sprzedam po kosztach bo samochód sprzedałem a ten leży i się nie przyda :wink:
  4. bo może to jest właśnie ten "klikacz" elektroniczny od hill goldera. Taka tylko sugestia :wink:
  5. a te nowsze Forki nie mają jakiegoś hillholdera współpracującego z pedałem sprzęgła??
  6. ha! co więcej są to elementy wymienne najczęściej - i zrobiło się forum medyczne. Ja do pewnego czasu osłuchiwałem śrubokrętem, ale stetoskop jest niezastąpiony
  7. dobrze jest mieć stetoskop. Nie śmiać się, mówię poważnie :wink: Pomaga przy "odsłuchu" wszelkich elementów łożyskowanych jak alternator, pompa wody, kompresor klimy etc., pomoże i w przypadku łożyska w kole :wink:
  8. raczej nie świece. Przed kolejnym odpaleniem "na zimno" podpompuj najapierw kilka razy -> zapłon, zero, zapłon, zero, zapłon i odpal. Powiedz jak wtedy chodzi. Jeśli to nie zaworek zwrotny, albo pompa paliwa, to jest jeszcze opcja taka, że masz źle wyregulowany gaz. ECU benzynowe łapie zle korekcje, wzbogaca lub zuboża mieszankę i stąd zła praca na benzynie, a na gazie git. Rozłącz akumulator na jakieś 15min., podłącz, odpal i zobacz czy jest okay na Pb :wink:
  9. jeśli już wymieniać cały element, to zrobić najpierw zdjęcie jak wyglądało przed naprawą, bo później Ci powiedzą przy sprzedaży, że samochód miał dzwona :wink:
  10. Pawog2

    forester sprzęgło

    mechanik mógł jeszcze za mało widzieć...
  11. Pawog2

    forester sprzęgło

    a zamach był kontrolowany?? Zużyte koło też często powoduje bardzo przyspieszone zużycie sprzęgła
  12. Co do reperaturek itd. to niestety tylko rekonstrukcja wchodzi w rachubę :? Temat przerabiany. Jeślibyś chciał podjechać do Piaseczna pod Warszawą, to mogę polecić dobry warsztat. Robią wszystko tak, że wygląda jak fabryczne, ceny mają dobre i dostajesz gwarancję na robociznę. Bardzo profesjonalny warsztat restaurujący m.in. samochody zabytkowe. Robiłem u nich 2 auta i mam doń 100% zaufania.
  13. Pawog2

    pług do śniegu

    nie jest to łatwe ani tanie, ja osobiście do Forka nie montowałem, ale patrząc na ceny pługów, postanowiłem wyspawać sobie własny pług i zamocować do Jeep'a. Regulowany jest góra/dół przy pomocy wyciągarki, ale i tak całkowita masa tegoż ustrojstwa przybiłaby do ziemi przód forestera :wink:
  14. bo trzeba jeździć jak jest sucho
  15. ja z rowerem na haku próbowałem wyjechać z garażu podziemnego o dużej stromiźnie podjazdu, ale też polecam wersję na hak i branie pod uwagę duuużo większy zwis tylny :wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...