Jump to content

Forek 2,0 Automat - problem


miszka01
 Share

Recommended Posts

Witam !!!

 

Mam problem ze swoim forkiem 2,0 AT 2010r przebieg 60tys w tym 45tys na LPG. Po dłuższym postoju odpalam na benzynie i przez 20 sek. nie ma mocy, tak jakby zaworek zwrotny w układzie paliwowym nie trzymał i nie dostawał paliwa. Przełączam na gaz i jest wszystko OK. Czy to moga być swiece? Jeszcze ich nie wymieniałem

 

 

Dzięki za info

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

to raczej na gazie objawiają się niedomagania układu zapłonowego a w szczególności świec, na benzynie jeszcze chodzi, a na gazie nie chce, czyli odwrotnie jak opisujesz.....

wymienić świece nie zaszkodzi, ale to raczej coś innego

Link to comment
Share on other sites

Przełączam na gaz i jest wszystko OK. Czy to moga być swiece?

raczej nie świece. Przed kolejnym odpaleniem "na zimno" podpompuj najapierw kilka razy -> zapłon, zero, zapłon, zero, zapłon i odpal. Powiedz jak wtedy chodzi. Jeśli to nie zaworek zwrotny, albo pompa paliwa, to jest jeszcze opcja taka, że masz źle wyregulowany gaz. ECU benzynowe łapie zle korekcje, wzbogaca lub zuboża mieszankę i stąd zła praca na benzynie, a na gazie git. Rozłącz akumulator na jakieś 15min., podłącz, odpal i zobacz czy jest okay na Pb :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Przełączam na gaz i jest wszystko OK. Czy to moga być swiece?

raczej nie świece. Przed kolejnym odpaleniem "na zimno" podpompuj najapierw kilka razy -> zapłon, zero, zapłon, zero, zapłon i odpal. Powiedz jak wtedy chodzi. Jeśli to nie zaworek zwrotny, albo pompa paliwa, to jest jeszcze opcja taka, że masz źle wyregulowany gaz. ECU benzynowe łapie zle korekcje, wzbogaca lub zuboża mieszankę i stąd zła praca na benzynie, a na gazie git. Rozłącz akumulator na jakieś 15min., podłącz, odpal i zobacz czy jest okay na Pb :wink:

 

 

 

NIstety nic nie pomaga, chyba umówie się na regulacje zaworów. Jak się reguluje w moim zawory? Srubki czy szkalnki ?Trzeba silnik wyjmować?

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Czemu od razu regulacja? Jeśli na LPG jest dobrze, to może warto by poszukać przyczyny w układzie zasilania paliwem. Filtr, pompa, może gdzieś się ulewa, zapowietrza i ciągnie bąbelki. Po co od razu w ciemno iść w regulację?

Link to comment
Share on other sites

Po 45 tys na gazie już trzeba mysleć o regulacji zaworów, ale zanim sie za to weźmiesz ja bym porządnie umył przepustnicę koszt niewielki a może pomóc.

Jeśli zawory na szklankach to bez wyciągania silnika trochę cięzko ale życzę powodzenia.

Szklanki też nie tanie jak dobrze pamiętam jedna to ok 200pln

Link to comment
Share on other sites

Po 45 tys na gazie już trzeba mysleć o regulacji zaworów, ale zanim sie za to weźmiesz ja bym porządnie umył przepustnicę koszt niewielki a może pomóc.

Jeśli zawory na szklankach to bez wyciągania silnika trochę cięzko ale życzę powodzenia.

Szklanki też nie tanie jak dobrze pamiętam jedna to ok 200pln

 

 

Przepustnica była umyta i nic nie pomogło.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...