Ceny są jak najbardziej OK , załatwia wszystko mechanik a Ty masz święty spokój i GWARANCJE!!! Części załatwisz sam i jak nawet będą pasowały , będą dobrej jakości a coś się rozleci to mechanik Ci powie ze to wina części a hurtownia ze wina mechanika. Jednym z podstawowych objawów za małego luzu zaworowego jest telepanie się silnika na wolnych obrotach , jeżeli luzy są bardzo małe albo nie ma ich wcale to telepie się cały czas a jeśli to początek , telepie się tylko na ciepłym. Powodem jest to ze silnik chodzi na ssaniu i są ,,podbite" obroty a po drugie że pod wpływem temperatury zawory się nagrzewają i wydłużają a co za tym idzie nie domykają. Przed rozbiórką można zrobić jeszcze ,,próbę olejową" polega to na wlaniu odrobiny oleju przez otwór od świecy do cylindra zakręceniu parę razy wałem i wykonaniu pomiaru jeszcze raz jeśli kompresja wzrośnie to wina szczelności między tłokiem a cylindrem a jeśli nie to wina zaworów.