Skocz do zawartości

opp sport

Użytkownik
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana opp sport w dniu 10 Listopada 2011

Użytkownicy przyznają opp sport punkty reputacji!

Profile Information

  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Forester 2.0D

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia opp sport

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

6

Reputacja

  1. Zawsze można samochód przewrócić na bok i wtedy zrobić próbę . Jeśli wcześniej obrócimy rozrusznikiem wał parę razy aby wyrzuciło nadmiar oleju później zrobimy próbę to 200 obr/min silnika starczą na utrzymanie filmu olejowego na cylindrach. Nie słyszałem jeszcze nigdy aby jakiś silnik się zatarł od kręcenia rozrusznikiem
  2. Ceny są jak najbardziej OK , załatwia wszystko mechanik a Ty masz święty spokój i GWARANCJE!!! Części załatwisz sam i jak nawet będą pasowały , będą dobrej jakości a coś się rozleci to mechanik Ci powie ze to wina części a hurtownia ze wina mechanika. Jednym z podstawowych objawów za małego luzu zaworowego jest telepanie się silnika na wolnych obrotach , jeżeli luzy są bardzo małe albo nie ma ich wcale to telepie się cały czas a jeśli to początek , telepie się tylko na ciepłym. Powodem jest to ze silnik chodzi na ssaniu i są ,,podbite" obroty a po drugie że pod wpływem temperatury zawory się nagrzewają i wydłużają a co za tym idzie nie domykają. Przed rozbiórką można zrobić jeszcze ,,próbę olejową" polega to na wlaniu odrobiny oleju przez otwór od świecy do cylindra zakręceniu parę razy wałem i wykonaniu pomiaru jeszcze raz jeśli kompresja wzrośnie to wina szczelności między tłokiem a cylindrem a jeśli nie to wina zaworów.
  3. Na lewej podłuznicy jest takie cudo można to zneutalizowac poprzez odłączenie przewodów i połączenie ich trójnikiem. Może pomóc poluzowanie linki która leci do łapy sprzęgła i tam jest nakrętka regulacyjna. Najprosciej będzie odczepic linkę i reką pomóc spręzynie wrócic dzwigni hilholdera do pozycji neutralnej i tak zostawic do lepszych czasów
  4. i Hilholder to taki ,,zawór" sterowany sprzęgłem ktory ,,zamyka " ciśnienie w jednym z obwodów ukł.hamulcowego (właśnie te dwa kola) może on czasem się zacinac i do końca się nie otwierac lub wina leży po stronie pompy hamulcowej ktora jest jakby trochę wciśnięta i czasem nie pozwala cofnąc się płynu hamulcowemu . Mogą też byc zatkane przewody hamulcowe
  5. Odkręcasz te dwie śruby i ciągnij śmiało lampę do tyłu jest na takich zatrzaskach i musi wyskoczć
  6. Czasem na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść , Kup przegub G 17021 W Inter carsie zdejmij z niego koronkę ABS zejdzie małym młoteczkiem lub na prasie i załóż tą blaszaną osłokę ze starego przegubu. Robię tak od lat i działa. Napisz jak Ci poszło
  7. Jeśli coś nie było ruszane przez 15 lat to i nie pójdzie za 2 dni po WD40 .Podgrzewając palnikem najszybciej spalisz tylko gumę w tuleji zawieszenia . Najszybciej i najtaniej będzie kupić dwie nowe tuleje sruby podkładki i nakrętki w ASO, można to zrobić na samochodzie bo tych długich śrub przy piaście też raczej nie ruszysz zeby zdjąć wahacze.
  8. Temperatura spalania gazu jest co prawda tylko o 40 stopni wyższa niż benzyny ale gaz spala się cztery razy dłużej , stąd większe obciążenie cieplne głowicy na gazie . Związana z tym jest częstsza regulacja luzów zaworowych. Luzy na zaworach ssących proponuję zrobić ,,orginalne" zaś na wydechach o 0,05-0,10 lużniejsze na ,,dłużej starczą" a silnik i tak nie będzie nadmiernie głośny Luzy na zaworach ssących praktycznie się nie zmieniają tylko na wydechach.
  9. Po 45 tys na gazie już trzeba mysleć o regulacji zaworów, ale zanim sie za to weźmiesz ja bym porządnie umył przepustnicę koszt niewielki a może pomóc. Jeśli zawory na szklankach to bez wyciągania silnika trochę cięzko ale życzę powodzenia. Szklanki też nie tanie jak dobrze pamiętam jedna to ok 200pln
  10. Mocno zużyte sprzęgło ciężko chodzi często się zdarza się zanim do końca umrze lub niedługo po wymianie pęknie łapa sprzęgła bo jest tak mocno obciążona , przy wymianie sprzęgła polecam wymienić łapę sprzęła na nową bo warto a koszt nowej to ok 100 zł. Tak więc wymiana sprzęgła powinna rozwiązać problem.
  11. Rozrząd lepiej zmienic 20 tys. km wcześniej niż 0,3km za póżno
  12. opp sport

    Łożysko???

    Cena mocno podejrzana, chyba że jednak ja przepłacam za części Ciekawe gdzie można kupić w tej cenie? Jesli chodzi o szum to może być łożysko koła lub tylny dyfer. Trzeba podnieś samochód do góry tak aby cztery koła były w górze i jedna osoba jedzie a druga słucha najlepiej stetoskopem
  13. Stary nie myśl za dużo tylko weż się za robotę uzbieraj kasę i kup Turbo. Bryczka konna zawsze pozostanie bryczką pomimo ze ktoś do niej dołoży silnik i nazwie to automobilem
  14. Zmień korek wlewowy pełni też on rolę zaworka który działa w obydwie strony na zimnym silniku pozwala zaciągnąc płyn ze zbiorniczka wyrównawczego
  15. Do wymiany szpilki nie jest potrzebna prasa, trzeba zdemontowac zacisk tarcze i szczęki hamulca ręcznego do tego dochodzi koronka ABS. Wybijamy młotkiem i wybijakiem mocno nie siedzi, Montujemy nową nakrętką pod którą wkladamy kilka podkładek. Szkoda zdrowia i nerwów na zabawę za 50 zł zrobią Ci to w każdym średnio-zdolnym warsztacie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...