Kaiser_Sowza Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Przy ostatnim czytaniu błędów wyskoczył mi taki błąd - P1230. W czym tkwi problem, jak to można naprawić? :?: Dam pomuka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Cześć! Błąd niczego konkretnie nie wskaże. Może jedynie naprowadzić na "słaby punkt" od którego trzeba by zacząć. Jeśli nic Ci się nie dzieje z autem to skasuj go i jazda. Wskazania które podałeś wskazują na chwilowy zanik/spadek napięcia na pompę. Przyczyn może być wiele: chwilowy spadek napięcia, przekaźnik pompy dostał głupawki itp. Generalnie jeśli naprawdę nie doszło do uszkodzenia pompy to nie przejmuj się, to chwilowy błąd zapamiętany w pamięci ECU. Skasuj go kompem, albo zdejmij klemę z akumulatora na dłuższą chwilę i ciesz się jazdą. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 No właśnie na razie błąd skasowany. Pojeżdżę jeszcze kilka dni i jeszcze raz odczytam co tam wyskoczy. Wtedy tutaj wrzucę i może komuś się to na przyszłość przyda. Najlepsze jest to, że nawet na NASIOC'u nie potrafili na to odpowiedzieć. :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 No ciekawe czy ci wyskoczy czy nie, tez mam z tym problem i nie mogę zdiagnozować przyczyny a wszystko działa i wszystko było zmieniane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 No ciekawe czy ci wyskoczy czy nie, tez mam z tym problem i nie mogę zdiagnozować przyczyny a wszystko działa i wszystko było zmieniane. No właśnie w tym sęk, że u mnie też wszystko chodzi ok. Mimo wszystko powęszę i jak coś znajdę to tu wrzucę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Raczej nic nie znajdziesz ja u siebie wszystko zmieniałem bezpieczniki od papy cala papę i nawet kontroler i dalej mi to wyskakuje a samochód pracuje normalnie tylko ten chcec sie pali sie palił bo wypielem ta lampkę i sie już nic nie pali hahahah . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Mimo wszystko popróbuję i jeśli coś znajdę to tu napiszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Zrob odzielne zasilanie na pompe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 witam i jak rozwiązał ktoś ten problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 19 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 witami jak rozwiązał ktoś ten problem? Na razie jeszcze nie. Sezon urlopowy i nie mam kiedy postawić auta do mechanika. Jak tylko coś będę wiedział to tu wrzucę. Teraz jak sczytywałem błędy to wyskoczyła tylko tzw. ekologia, a tamtego błędu nie było. No ale i tak będę rozbierał ten sterownik i zobaczę czy wszystko tam dobrze podłączone. Jakie powinno być ciśnienia paliwa? Mam wstawioną pompę Walbro, auto niemapowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 3 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maf1evo Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 witami jak rozwiązał ktoś ten problem? Na razie jeszcze nie. Sezon urlopowy i nie mam kiedy postawić auta do mechanika. Jak tylko coś będę wiedział to tu wrzucę. Teraz jak sczytywałem błędy to wyskoczyła tylko tzw. ekologia, a tamtego błędu nie było. No ale i tak będę rozbierał ten sterownik i zobaczę czy wszystko tam dobrze podłączone. A tak podpowiem, że miałem taki przypadek przy jeździe na LPG. Przy trasie z Gdańska do Berlina komputer zgłupiał bo samochód jechał a pompa nie działała. Błąd skasowany, do tej pory nie wyskoczył. Może dla tego, że na krótkich trasach pompa włącza się przy każdym uruchomieniu silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 u mnie nie ma LPG ... i ja nie wiem czym to może być powodowane. Trzeba się wybrać do jakiegoś dobrego elektryka chyba, raczej bardzo dobrego żeby przebadał wszystko... ja go kasuję cały czas, ale nie ma reguły na to kiedy się ten błąd zapali.. Może to być spowodowane skokiem napięcia chwilowego? Przepięcia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Skokiem to raczej nie. Przeglądaliście serwisówkę i procedurę diagnostyczną tego błędu? Opiera się głównie na pomiarach rezystancji między różnymi punktami i przypuszczam, że tam może być pies pogrzebany. Jakieś zaśniedziałe styki może? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 hmm muszę sprawdzić jedną rzecz.. czy wie ktoś może który przewód (MASA) idzie z pompy paliwa do ECU? tzn który to przy wtyczce -- Śr lip 25, 2012 7:21 pm -- Skokiem to raczej nie. Przeglądaliście serwisówkę i procedurę diagnostyczną tego błędu? Opiera się głównie na pomiarach rezystancji między różnymi punktami i przypuszczam, że tam może być pies pogrzebany. Jakieś zaśniedziałe styki może? czy masz to gdzieś może? z chęcią wpadnę z amperomierzem i obczaję wszystko krok po kroku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 czy masz to gdzieś może? Ech... pierwszy przyklejony temat na forum technicznym (FAQ znaczy) -> post o dokumentacjach -> np. ta strona -> sekcja 'bug eye' Zdaje się, że w dokumencie DOHC znajdziesz troubleshooting tego błędu. Polecam ściągnięcie wszystkich części serwisówki - kopalnia wiedzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 wiecie co koledzy.. ostatnio miałem awarię lekką i po jej naprawie znikł ten błąd.. niby nic a filtr tylko paliwa wymieniłem... i problem z CEL znikł jak macie możliwość zmierzcie ciśnienie przed i za filtrem.. u mnie było spowodowane to że filtr był zapchany - pompa biła ciśnienie ale filtr nie przetłaczał i tak jej było ciężko(opór rósł) że wyskakiwał błąd... spróbujcie Powodzenia a jak nie to tylko to pozostaje http://www.fakewrx.com/subaru/p1230.gif 1/2 http://www.fakewrx.com/subaru/p1230a.gif 2/2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Jeden maly niepozorny filterek a tyle problemów może sprawić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 ale dzięki temu wyeliminowałem usterkę która nie dawała mi spokoju... obym tylko nie zapeszył... byłem jeszcze sprawdzić ciśnienie na garach i jest książkowe w końcu mój sinik ma 60.000 przebiegu, i posprawdzali mi auto od A do Z i wszystko jest już picuś glancuś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 2 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 No u mnie co jakiś czas wyskakuje dalej ten błąd. :| Gdzie ten sterownik może być umieszczony w Bugu Sportwagon WRX? Wyjmę,mądrze popatrzę, a potem wsadzę z powrotem, może pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 O napisze tu zamiast na PW. W tylnym prawym nadkolu, gdzieś pod tapicerką bagażnika 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 2 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 O napisze tu zamiast na PW. W tylnym prawym nadkolu, gdzieś pod tapicerką bagażnika Spasiba Tawarisz. Zaraz po obiedzie jadę na warsztat zobaczyć co i jak w tym temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 i jak.. pomogło..? spróbuj voltomierzem z tym schematem co podesłałem trochę wyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 i jak.. pomogło..?spróbuj voltomierzem z tym schematem co podesłałem trochę wyżej Wymontowałem, ale nie dałem rady ogarnąć tego voltomierza. :| W dziedzinie elektryki żaden ze mnie fachowiec. Poczyściłem trochę styki i spiąłem na nowo. Na razie błąd nie wyskakuje. Zobaczymy jak dalej. Temat ciągle obserwuję, więc w razie czego będę tu pisał o ewentualnych postępach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 no powiem Ci szczerze że ja ten błąd miałem przez przetkany filtr paliwa.. a o takim czymś to jeszcze nigdy nie słyszałem.. więc masz do sprawdzenia suma sumarum cały układ paliwowy. Możesz mieć przetkane przewody paliwowe... a ten błąd wyskakuje Ci kiedy.. przy normalnej jeździe czy jak przydusisz? jak chcesz to mogę cię jakoś pokierować z tym schematem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się