bigban Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Witam. Moje Subaru Impreza GT 99 od dłuzszego czasu podczas maxymalnego przyspieszania delikatnie szarpało, nastepnie zaczol silnik szarpac podczas normalnego przyspieszania i strzelało w wydech az w koncu zgasł na biegu jałowym i od tamtej pory odpalic nie można. Ktoś ma jakiś pomysł gdzie szukać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Sprawdź pompę paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zepnij kostki pod kierownicą i wymrygaj błędy. Miałem tak w GT-ku, winny był przepływomierz. Coś mnie te przepływki kochają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigban Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zepnij kostki pod kierownicą i wymrygaj błędy. TZN? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukus Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 http://www.troublecodes.net/Subaru/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Przyczyn może być bardzo wiele,może czujnik położenia wału padł albo jest zabrudzony,morze przepływka,może pompa a może po prostu morze.Pod kierownicą (pod plastikiem) masz cztery luźne kostki,dwie czarne i dwie zielone.Wyłącz zapłon,zepnij kostki i włącz zapłon,kontrolka check engine nada ci kod który powie ci który element jest uszkodzony.Długie mrugnięcia to liczby dziesiętne a krótkie to jednostki np; "__ __ _ " to 2 i 1 czyli błąd nr 21,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 bigban, czarne kostki są do czytania błędów.I nie jeździj z takimi przerwami , bo jeśli to pompa to będzie uboga mieszanka , a to dla motoru zdrowe nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigban Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 w/g mnie to jest błąd nr 32 Oxygen sensor or circuit (no. 1, right side on SVX) czyli? Bez odpalania silnika kontrolka check engine caly czas sie swiecila i tylko cyklicznie włączał sie i wyłaczał wiatrak chłodnicy, dopiero po uruchomieniu silnika wszystko zgasło i zaczela mrugać kontrolka check engine tak jak na filmie. -- 15 kwi 2012, o 20:06 -- czy chodzi o sonde lambda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Odepnij akumulator na 15-20min, podepnij i sprawdź czy błąd był chwilowy, czy nadal występuje. PS. Masz blow off'a? Jeśli tak, to czy masz przelotowy wydech i/lub stożek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigban Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Odepnij akumulator na 15-20min, podepnij i sprawdź czy błąd był chwilowy, czy nadal występuje. PS. Masz blow off'a? Jeśli tak, to czy masz przelotowy wydech i/lub stożek? błąd dalej ten sam. Blow off jest, stożka brak, wydech nie jest przelotowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 bigban, a czy ten blow domyka Ci się ? bo może Ci powietrze nim ucieka i takie cyrki się dzieją... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigban Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 bigban, a czy ten blow domyka Ci się ? bo może Ci powietrze nim ucieka i takie cyrki się dzieją... raczej tak. na luzie i zimnym silniku sie wkreca na obroty dopiero po chwili i pod obciazeniem zaczyna przerywac i dławić sie. A co z tym błędem nr32, to dotyczy sondy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Blow off jest [...] wydech nie jest przelotowy To zmień sondę (nie musi być oryginał, ale o dedykowanych parametrach), sprawdź czy nie uszkodziłeś katalizatora, a następnie wybierz jedną z 2 bramek: 1. Zrób przelot jeśli bloł dżob sprawny i chcesz nadal parskać/gwizdać/syczeć 2. Powróć do seryjnego zaworu DV PS. Z tego co napisałeś będzie to ewidentnie sonda - ta pierwsza za turbiną. Właśnie jak motor się nagrzeje i potrzeba odczytać jej parametry, do tego BOV upuszcza powietrze, a ECU głupieje, bo ma złe wartości z przepływomierza otrzymujesz takie, a nie inne anomalie. Nie jeździj z tym, bo w końcu wystuka Ci więcej problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigban Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Blow off jest [...] wydech nie jest przelotowy To podmień sondę, sprawdź czy nie uszkodziłeś katalizatora, a następnie wybierz jedną z 2 bramek: 1. Zrób przelot jeśli bloł dżob sprawny i chcesz nadal parskać/gwizdać/syczeć 2. Powróć do seryjnego zaworu DV Ile kosztuje taka sonda? W wydechu są dwie? I nastepne pewnie oczywiste pytanie to jakie ma znaczenie przelot do blow off'a? Zakupilem te autko z wydechem przelotowym z ostatnim tłumikiem tez przelotowym ale zalozylem tłumik seryjny (brosze nie karcić) myślicie ze to tego przyczyna była? Wogle to coś podejrzanego jest w tym aucie bo po zdjęciu osłony i komputera to pod nim są jakieś dwa ustrojstwa sygnowane firmą HKS (zrobie fotki to moze ktoś rozszyfruje co to) rozumiem ze to nie jest w standardzie, dodatkowo są wyprowadzone kable do wskaźników na deske rozdzielczą i dziwne skrzynki poprzyczepiane na trytytki pod kierownicą. Ehh a miało być seryjne auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Przeszukaj forum. Na pewno były już tematy o sondach oraz numery części. Ceny znajdziesz na allegro. jakie ma znaczenie przelot do blow off'a? Znaczenie ma, przecież po efektownym "pssssyyyt" powietrze zamiast przed MAF leci w atmosferę, więc ECU myśląc, że do silnika trafia więcej powietrza - podlewa subaraka większą ilością paliwa. Ty zaś montując seryjny wydech (nie daj boziu z katalizatorem) przytykasz cały ten "deszcz paliwa" które powinno strzelić z tłumika końcowego, a nie przypier... w katalizator Jeśli wykręcisz sondę i będzie okopcona - to masz powód jej zniszczenia. Można próbować czyścić, ale pewnie nic nie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adassow Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Ehh a miało być seryjne auto Jak seryjne jak miało przelotowy wydech? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 No i jeszcze trzeba znaleźć przyczynę nieodpalania. Świece, kable weź pod lupę. Przelot i BOV to żaden tuning, lecz nie bez kozery zakłada się te wszystkie wieśniackie wskaźniki EGT, AFR, BOOST... Ciesz się, że miałeś za bogato, a nie za ubogo Działaj w temacie i daj znać jak zreanimujesz furę. Powodzonka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigban Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 A jesli chodzi o sonde to brac obojetne co oby pasowało ? czy bawic sie w orginały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 zmień sondę (nie musi być oryginał, ale o dedykowanych parametrach) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adassow Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Przelot i BOV to żaden tuning, lecz nie bez kozery zakłada się te wszystkie wieśniackie wskaźniki EGT, AFR, BOOST... BOV faktycznie, to nie tuning tylko psucie auta:P Ale przelot dla mnie to tuning. Bo jak przelot to i mapa a jak mapa to tuning. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Ale przelot dla mnie to tuning. Bo jak przelot to i mapa a jak mapa to tuning. No widzisz, a dla mnie przelot to niekoniecznie mapa, a szczególnie "niekoniecznie" w GT'99, którego de facto ten temat dotyczy. No ale niech będzie, że to tuning... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adassow Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 A co to za różnica w czym? ECU GT'99 jakoś automagicznie się dostosowuje do przelotu?? Wiadomo że nie zrobienie remapu po zrobieniu przelotu to nie zbrodnia, ale ja uważam, że albo coś się robi porządnie albo wcale. Dlatego nie mam przelotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Po coś tą korekcję po sondzie inżynierowie wymyślili. Nie popadajmy ze skrajności w skrajność. Równie dobrze możnaby rzec, żeby remap robić po przejściu z Pb98 na VPower Racing 100, albo po wymianie filtra powietrza za 30PLN na filtr STI za 450zł. Kolejny remap na zimę, bo tlenu więcej będzie w dolocie EOT, bo uwalimy wątek w jakiejś innej dyskusji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigban Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 w dniu dzisiejszym wykrecilem sonde, wyczyscilem ją i wkrecilem z ciekawosci i wyskoczyl nowy błąd czyli nr 23 Air flow meter or circuit czyli przepływomierz? Mam tez pytanie co do samej sondy: Jaka jest jej budowa bo w tej sondzie bylo widac jakies pokruszone coś. Nie znam sie na sondach i rozumiem ze to cos nie powinno byc pokruszone? Na stepnie zamieszczam zdjecia tych gratów HKS moze ktoś wie po co to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adassow Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 FCD to fuel cut defender. Pewnie po zrobieniu przelotu przeładowywał i trzeba było sobie jakoś z tym poradzić. No chyba że gdzieś jeszcze leży jakiś Boost Control. AFR to na moje oko jakiś low budget remap, też pewnie konsekwencja przelotu. Ktoś sprzedawał coś takiego tu viewtopic.php?f=5&t=134537 i coś tam jest opisane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się