kukus Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 o to prosilem w pierwszym poscie i nie dalo rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 mam serię w Gtchcę krótką i co mi potrzeba? Skrzynia z RA, STI RA z tylnym dyfrem. Wyżej podlinkowałem tabelę przełożeń takich skrzyń. Ewentualnie zestaw (skrzynia + tylny dyfer) z forka turbo. Albo też same dyfry (przedni i tylny) z forka ale z tym jest trochę dłubaniny, bo przedni trzeba przełożyć w skrzyni. JDM miały przełożenie przy wiskozie 1:1 a pozostałe 1.1:1. To bardzo ważne w kwestii trwałości zestawu 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 To bardzo ważne w kwestii trwałości zestawu Jak to się ma do trwałości i dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 To bardzo ważne w kwestii trwałości zestawu Jak to się ma do trwałości i dlaczego? Jak Ci się nie będą zgadzać przełożenia przedniego i tylnego dyferencjału to będzie kaboooom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 No to to wiem. Tak jest w Legacy I, że ma 1.1. Zastanawiał mnie wpływ na trwałość - źle złożone auto po prostu nie pojedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 qbutek, raczej pojedzie .ale możesz dowiedzieć się o tym za późno -jak wiskozę zarżniesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 skrzynia, dyfer, podczas zakupu spójrz w dyfer czy widać podwójny wieloklin, jak tak, potrzebujesz dodatkowo jeszcze jedną tylną półoś... Jaki podwójny wieloklin? Dyfer: Półosie: I przy okazji pytanie - półosie są różnej długości - która jest prawa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byniak88 Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 i nic kokretnego tu nie wyczytałem moze ktos napisze jaka jest predkosc max na krótkiej skrzyni czy jest wytrzymalsza od seryjnej z gt-ka i w jakich modelach wystepowały te krótkie skrzynie z jakiego modelu najlepiej przełożyc do gt-ka my99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 i nic kokretnego tu nie wyczytałem czytaj między wierszami jest predkosc max na krótkiej skrzyni ze złoty80 pójdzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ariel Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 W swoim ex GT miałem skrzynie z Legacy spec B z dyfrem 4,44. 180km/h prędkość maksymalna, zbierał się ładnie wtedy Od obecnego właściciela wiem że nie ma z nią dalej problemów, dość fajny i tani setup. Nie zastanawiałeś się nad skrzynią z DCCD z jakiegoś type RA ? Też są mocniejsze od GTkowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byniak88 Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 zastanawiałem sie tylko własnie chciał bym zeby ktos mi cos doradził.... myslałem nad skrzynka od forka 2.5 xt -- Pt maja 04, 2012 4:02 pm -- mam jeszcze jedno pytanko nie wiem jak dodać nowy wątek chciałbym zamieścić ogłoszenie że chciałbym kupić skrzynke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 1. viewforum.php?f=16 2. Pod dużym napisem "Części" przycisk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smile Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 graft, do 200 to chyba nawet się nie zbliży W swoim ex GT miałem skrzynie z Legacy spec B z dyfrem 4,44.180km/h prędkość maksymalna, zbierał się ładnie wtedy Od obecnego właściciela wiem że nie ma z nią dalej problemów, dość fajny i tani setup. Nie zastanawiałeś się nad skrzynią z DCCD z jakiegoś type RA ? Też są mocniejsze od GTkowych. Ja mam napedy z STi ver.3 v-limited, krotka skrzynia + dyfer z przełożeniem 4,444 (TY752VBCAA) 200km/h jechałem i dałoby rade troche szybciej. Biorąc pod uwagę 10km/h przekłamanie licznika to wychodzi jakieś 190km/h. Jedynka wyrywa jak głupia, trzeba tylko podpompować turbo. 1-2 są bardzo krótkie, dwójka mogłaby być o 50% dłuższa. Piątka to wieczność. Skrzynia krótka najlepsza jest chyba na szutry, aby mieć cały czas na obrotach silnik i zarzucać bokami. Najkrótsza skrzynia to ta z japońskich wersji STI, tam chyba do 160km/h można dojść maksymalnie. Ogólnie, krótka skrzynia jest dobra do zabawy. Autostradowego potwora z tego nie zrobisz. -- Pt maja 04, 2012 11:21 pm -- Nie zastanawiałeś się nad skrzynią z DCCD z jakiegoś type RA ? Koszt połowy lub więcej auta. W zamian za co ? Większą wytrzymałość ? Każdą można zarżnąć, ale nie każdą można w pełni wykorzystać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się