Skocz do zawartości

Dlaczego dziewczyny nie lecą na kasę i dobre fury?


Juras

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

WiS, ciekawe ilu z forumowiczów nie jest taką męską blacharą, np. nie daliby się poderwać na przejażdżke Porsche 911(997) Turbo?

 

A mógłbym choć przez chwile poprowadzić?

Jeżeli tak, to już jestem poderwany...... Wiek, wygląd i płeć podrywającego nie maja znaczenia.... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WiS, ciekawe ilu z forumowiczów nie jest taką męską blacharą, np. nie daliby się poderwać na przejażdżke Porsche 911(997) Turbo?

Wiesz, mnie Porsche jakoś nie pociąga bo jest tego poprostu za dużo na ulicach i te auta niby jeźdzą, ale jak się postarasz to subarakiem pogonisz taką 911 :twisted: , ale takie auta jak Lambo Diablo, Miura czy Ferrari 355F lub Testarossa to bym się skusił, aby się choć przejechać i zobaczyć jakie to jest jechać takim samochodem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, mnie Porsche jakoś nie pociąga bo jest tego poprostu za dużo na ulicach i te auta niby jeźdzą, ale jak się postarasz to subarakiem pogonisz taką 911

 

Chyba, ze trafisz na kierowce, ktory umie jezdzic 911 i wtedy nawet 400/500 konna Impreza mozesz wachac spaliny 996/997 turbo o GT2 nie wspominajac. Ja z przyjemnoscia przesiadlbym sie ze STi do 997 GT3.

 

A tak apropo dziewczyn i STi to mam swietny obrazek opisujacy zaleznosc STi - "laska". Bedac ostatnio w modnym w-wskim klubie z Przemqiem jesgo STi'06 poniekad na blache z pelnym ;) sukcesem zaprzyjaznielm sie z bardzo ladna pania. Na moje pytanie, czy Przemeq nie ma nic przeciwko, iz na jego STi poderwalem fajna laseczke odpowiedzial slowami: "spoko, musi sie amortyzowac" - nic dodac, nic ujac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak apropo dziewczyn i STi to mam swietny obrazek opisujacy zaleznosc STi - "laska". Bedac ostatnio w modnym w-wskim klubie z Przemqiem jesgo STi'06 poniekad na blache z pelnym ;) sukcesem zaprzyjaznielm sie z bardzo ladna pania. Na moje pytanie, czy Przemeq nie ma nic przeciwko, iz na jego STi poderwalem fajna laseczke odpowiedzial slowami: "spoko, musi sie amortyzowac" - nic dodac, nic ujac :)

 

Dodam tylko, że laska była NAPRAWDĘ fajna 8). Także cieszę się, że mogłem choć troszkę pomóc 8).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WiS, ciekawe ilu z forumowiczów nie jest taką męską blacharą, np. nie daliby się poderwać na przejażdżke Porsche 911(997) Turbo?

 

A mógłbym choć przez chwile poprowadzić?

Jeżeli tak, to już jestem poderwany...... Wiek, wygląd i płeć podrywającego nie maja znaczenia.... :twisted:

 

jak ustawisz mi randke z Carlosem Sainzem albo Tilem Schweigerem to wystawie Ci 996 :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba, ze trafisz na kierowce, ktory umie jezdzic 911 i wtedy nawet 400/500 konna Impreza mozesz wachac spaliny 996/997 turbo o GT2 nie wspominajac. Ja z przyjemnoscia przesiadlbym sie ze STi do 997 GT3.

Michał, nie oszukujmy się, osób które potrafią w pełni wykorzystać możliwości 996/997 jest w polsce może kilkanaści, w tym jedną z tych osób jest Karol i jego 9ff.

Reszta osób które się porusza tymi samochodami to są auta firmowe wzięte w leasingu...., ale nie mówimy tó o seriach typu GT2/GT3 bo to są auta bardziej na tor dostosowane ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sparafrazuję:

 

Krzysiek_WAWA, nie oszukujmy się osób które są w stanie w pełni wkorzystać możliwości STi jest w Polsce kilka/kilkanaście.

 

 

 

 

i jaki z tego wniosek???

Mało jest osób które w 100% wykorzystają możliwości jednego i drugiego samochodu........lub jakiegokolwiek samochodu. Do obu aut trzeba podejść z rozwagą i trzeba czuć do nich respekt, bo w niewłaściwych rękach może sie to źle skończyć. Zresztą w każdym samochodzie może się to samo stać, ale tutaj jest moc, jest specyficzny rodzaj napędu, który dużo pomaga, wybacza błędy, ale do pewnego momentu. Jak się przegnie to liczy się opanowanie i umiejętności kierowcy i żaden system nie pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiek_WAWA, ale co to wszystko ma do tego że 997 Turbo jest boskie???? Naprawdę jestem zakochany w tym aucie którego nigdy nie widziałem na żywo i pewnie prędko nie zobaczę, nie mówiąc o dotknięciu.

Ja miałem okazję jechać na miescu pasażera i prawda 997 ma w sobie to coś, ale jakoś bardziej mi się podoba włoska stajnia. Jak chcesz dotknąć i zobaczyć 997 to 1 Maja na bemowie będzie 9ff mocą ~850KM. Auto jest tak zrobione że ma się poruszać na codzień po mieście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiek_WAWA, K... auto? to już ma 997? chwilę temu miał 996?

 

K.... ma nadal 996, jednak różnica jaka jest pomiedzy 996 i 997 to są przednie światła i lusterka, i na tym różnice się kończą.

Ma być też Dziurka w aucie przygotowanym tylko na ćwiartkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K.... ma nadal 996, jednak różnica jaka jest pomiedzy 996 i 997 to są przednie światła i lusterka, i na tym różnice się kończą.

 

A jednak nie.

 

Parafrazując...

Jaka róznica mięzy STI My'05 i '06? Przecież to tylko światła i zderzaki....

 

 

Ma być też Dziurka w aucie przygotowanym tylko na ćwiartkę.

 

Szkoda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...