aki001 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Lanosa WRX Trolololo, ale ja nie o WRX tylko o STI tutaj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Jeśli BOV powoduje większe zużycie paliwa to ja mam chyba popsuty wskaźnik poziomu paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 aki001, ale IC tak samo sie różnia miedzy STI wspomnianych przez Ciebie generacji, wiec problem moze byc podobny. W Twoim Bezowym swiecie nie ma kogos kto ma STI06 z BOV'em abys mogl poprosic o przelozenie do Twojego STI aby sprawdzic czy wszystko pasuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 co do zużycia do się nie zgodzę - mam w WRX'02 dłubniętym na 330hp BOVA i jest OK z konsumpcją - jak bez BOV'a :shock: zastanawiam się natomiast nad sensownością zakładania do drugiego auta typowo streetowego - chyba niew ma to żadnego sensu :roll: :roll: ile z wrx 2002 !! 330 kunia??, mam pytanie co tam wsadziłeś że silnik i skrzynia wytrzymuje taką moc i jeszcze silnik cały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 aki001, ale IC tak samo sie różnia miedzy STI wspomnianych przez Ciebie generacji, wiec problem moze byc podobny. W Twoim Bezowym swiecie nie ma kogos kto ma STI06 z BOV'em abys mogl poprosic o przelozenie do Twojego STI aby sprawdzic czy wszystko pasuje ? no więc właśnie nie znalazłem... za to te co jeżdżą, mają SSQV, więc skądś tę flanszę dorwali... EDIT//. zamówiłem sobie zaworek z australii (GFB)… W pełni regulowany. Opiszę wrażenia jak dotrze. Chce ktoś SSQV II bez flanszy? Oddam za przysłowiowego czteropaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 a przygarne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Game Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 co do zużycia do się nie zgodzę - mam w WRX'02 dłubniętym na 330hp BOVA i jest OK z konsumpcją - jak bez BOV'a :shock: zastanawiam się natomiast nad sensownością zakładania do drugiego auta typowo streetowego - chyba niew ma to żadnego sensu :roll: :roll: ile z wrx 2002 !! 330 kunia??, mam pytanie co tam wsadziłeś że silnik i skrzynia wytrzymuje taką moc i jeszcze silnik cały seria 2.0, przykuty, a dlaczego ma nie być cały? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekGT Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Zamontowałem BOV'a ponieważ to była jedyna możliwość po za kupnem nowego kolanka dolotu, które się rozpadło (trzeba było czekać 4 tyg). Udało mi się właśnie wrócić do serii i jestem zachwycony!! Zniknęło mulenia po zmianie biegu lub odpuszczeniu i dodaniu gazu, spalanie w moim przypadku spadło o mniej więcej 1-2l względem spalania z BOV'em i auto po prostu odżyło. Trasa cały czas 160km/h do 190 km/h autostrady non stop i spalanie 11,35l/100km wyliczone z 2070km (3 osoby i pełne kombi bagaży), a z BOV'em o takie spalanie trzeba było się prosić jazdą w granicach 90km/h na trasie i tylko ze mną na pokładzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KALI Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Ale marchewy puszcza z BOVem, a to jest wystarczająco mocny argument za tym, żeby montować. A co do spalania to [moderator czuwa] FUEL ECONOMY Nie wiem jakim cudem ale mi 2.5 sti prodrive (318 KM, 470 Nm) pali 25-27 w mieście. Jak zacznie strzelać marchewami to będę chociaż wiedział skąd takie spalanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 ...GFB z pełną regulacją założony. Na początku trzeba sobie pomóc odkręcając IC i odsuwając go trochę, żeby mieć dostęp do rury powrotu powietrza. Fajnie też mieć trochę cierpliwości i nie robić tego na rozgrzanym silniku Po zdjęciu oryginalnego zaworka DV warto też oskrobać pozostałości uszczelki... ...złożyć, skręcić i jeździć Zaworek, który widzicie na zdjęciach dedykowany był do modeli "STI 02-.", czyli wychodzi na to, że flansza jest taka sama w STI z 09 jak i z 02 roku. Po rozkręceniu zaworu na pełną "atmosferę" dmucha aż miło i ciut szarpie przy odejmowaniu nogi z gazu. Po ustawieniu na pełny "powrót", auto chodzi jak na seryjnym DV. Gdzieś w 1/3 skali znajduje się takie ustawienie, które sprawia, nie szarpie, a wciąż słychać głośne "wssshhhh...". Co ciekawe, nie zaobserwowałem problemów z biegiem jałowym (nic nie falowało, nie gasł) nawet przy ustawieniu na układ "w pełni otwarty". //EDIT: Jeszcze całego baku nie zjeździłem, a już komputer pokazuje, że mam 19.2l/100 przy praktycznie takiej samej jeździe jak poprzednio (a może ciut ostrzej, bo jednak psss prowokuje). Ciekaw jestem faktycznego wyniku na stacji no i tego w jakim stopniu to zawyżone spalanie wynika z czynnika psychologicznego? ///EDIT II (2012.04.28) Wniosek1 po zrobieniu pełnego baku - spalanie dramatycznie wzrasta (z 15 na 18l - statystyki w podpisie). Ciekawe na ile da się to wyeliminować softwarem. Wniosek2 po zrobieniu pełnego baku - po skręceniu zaworu (GFB ma pełną regulację) i zrobieniu kilku kilometrów na "cicho", auto zaczyna żwawiej jechać, zwłaszcza w górnej partii obrotów. Czuć to niestety dopiero po jakimś czasie - wniosek jest taki, że sterownik się dostosowuje i po założeniu w pełni atmosferycznego BOVa moje STI zrobiło się wyczuwalnie słabsze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 moje STI zrobiło się wyczuwalnie słabsze... Bo teraz para idzie w gwizdek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Czyli jednak spalanie jest większe i słabsze jest auto, jak parska pod maską ,czy większość tak ma kto ma założony blow? Z tego wynika że lepiej tego nie zakładać :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieuprzejmygbur Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 na pewno zużycie paliwa wzrasta mi poszło wyżej o jakieś 20%... dlatego go ściągnąłem ale na chwile była radocha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 To sporo poszło w górę :shock: Może ktoś to wytłumaczyć dla czego tak się dzieje :?: ,chodzi mi wzrost zużycia.bo nie do końca to rozumiem bo przy seryjnym DV też powietrze jest upuszczane ale zasysane z powrotem w obieg i to miało by taki znaczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Ja myślę, że tu o styl jazdy chodzi bo chce się ciągle słyszeć psssttt i się kręci silnik wysoko :roll: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 To sporo poszło w górę :shock: Może ktoś to wytłumaczyć dla czego tak się dzieje :?: ,chodzi mi wzrost zużycia.bo nie do końca to rozumiem bo przy seryjnym DV też powietrze jest upuszczane ale zasysane z powrotem w obieg i to miało by taki znaczenie Ja myślę, że tu o styl jazdy chodzi bo chce się ciągle słyszeć psssttt i się kręci silnik wysoko :roll: i dodatkowo przelewanie, przez które auto jedzie gorzej i ma większego laga i rozwalony katalizator jeżeli ktoś takowy posiada. Także poza lansem wynikającym z wooosssshhhh i marchew z wydechu to ustrojstwo ma same minusy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 jest tak jak mówi Krysztal, a chyba łatwo to można sprawdzić strzelając sobie BOVem w miejscu na biegu jałowym, umnie było czuć benzynę która się nie spalała. na seryjnym DV tego oczywiście nie ma . Spalanie z BOV większe o jakieś 3 litry w moim wypadku. Ściągnąłem, już takiej frajdy nie ma ale za to lepsze spalanie i tak jakby auto lepiej jechało i nie lagowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Ale je chce poznać przyczynę tego Moje teoria jest taka ale może się mylę bo znawcą nie jestem ale na tyle co się orientuje to tak to rozumiem . może ma na to wpływ że przepływka mierzy masę powietrza zasysanego i dostosowuje do dej ilości dawkę paliwa a w rzeczywistości potem to powietrze ucieka w atmosferę a dawkowanie paliwa jest właśnie do do tej ilości powietrza i z tond przylewa silnik :?: Druga sprawa że auto jest leniwe to że jest przylewane i są spadki ciśnienia doładowanie i chwilkę to trwa zanim napompuje od nowa i przez to czujemy chwilowy nie dobór mocy :?: Mogę się mylić ale nikt tego tu nie wyjaśnił a jestem ciekawy tego jeśli ktoś wie to proszę napisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 z tond Aaa... zlituj się Ale poza tym - jesteś na dobrym tropie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 z tond Aaa... zlituj się Ale poza tym - jesteś na dobrym tropie. Fakt to że lubisz cię czepiać to już odczułem kiedyś Dziękuje za odpowiedz skoro jestem na dobrym tropie to może jednak byś zabłysnął bo na razie to tylko suche słowa i nikt tego jakoś nie wyjaśnił dlaczego tak się dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Bo mnie oko zabolało, jak to zobaczyłem, a muszę się troszczyć o swoje zdrowie w moim wieku już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Bo mnie oko zabolało, jak to zobaczyłem, a muszę się troszczyć o swoje zdrowie w moim wieku już Mam nadzieję , że jakoś nie bardzo ucierpiało Twoje zdrowie , ale ja jakoś jestem troszkę bardziej wyrozumiały dla ludzi ,tobie też tego ŻYCZĘ ,I POZDRAWIAM SERDECZNIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Ależ ja jestem bardzo wyrozumiały. Dostałeś przecież szansę poprawy swojego błędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukus Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Dziś wstąpiłem do klubu "miałem kiedyś bova" Zalozylem seryjnego DV i mam mieszane uczucia. Nie wiem jak spalanie choc u mnie nie wzroslo z BOVem jakos znaczaco. Faktycznie jest lepsze reakcja na gaz przy zmianie biegu. Zniknela sekundowa dziura az dolot znow napelni rozkrecajaca sie na nowo sprezara aleeeeeee lece leceeeee zmieniam bieg i???? ZUPELNIE GLUCHO. O jak mi brakuje dzwieku podczas wrzucaniu kolejnych biegow:) I nie strzeli juz sobie:( Tak wiec sumujac. Zniknelo chwilowe zmniejszenie mocy po zmianie biegu ale pojawila sie niefajna cisza. Kwestia co komu daje wieksza frajde z jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Nie dopalone paliwo w spalinach tez czasem dostawać zapłonu w układzie wydechowym ,nie mówię przy ostrej jeździe tylko tak przy bardzo spokojnej i tak strzeli z wydechu to też pewnie przyczyna BlowOff'a ,czy ktoś po zmianie miał takie objawy :?: Bo pewnie tez na to zjawisko ma wpływ montaż blowOff'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się