To brzmi całkiem prawdopodobnie, gorzej, że mój GT niby był modzony i turbo pompuje 1 bar i nie wiem czy coś przy ECU było modzone czy jak sprawa wygląda, żeby się nie okazało, że wsadzę seryjne ECU i mi dziury w tłokach powypala
-- Pt lut 03, 2012 7:43 pm --
Szukałem już ECU ale nic nie znalazłem, więc postanowiłem zrobić reset kompa taki jak opisany tutaj http://www.scoobypedia.co.uk/index.php/Knowledge/ECUReset i sporo się zmieniło, nie wiem jak z odpalaniem po zimnej nocy ale na chwile obecną wróciła moc, znacznie lepiej odpala na ciepłym, dużo żwawiej i mocniej reaguje na gaz (do tego stopnia, że muszę na nowo uczyć się międzygazów). Zniknęły błędy i po 50km dalej jest ok. Dokładnie taką zmianę miałem kiedyś w BMW e30, kiedy to uszkodzony był przepływomierz i przelewał paliwem, a potem zmieniłem na sprawny. Zobaczę tylko czy coś to pomoże co do odpalania po zimnej nocy.