Arti_D Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Mój dobry przyjaciel ma poważny dylemat, pisze za niego ponieważ on nie ma czasu na przeglądania forów itp. Planuję on na dniach zakupić Sti. I tu jest problem. Bardzo podobają mu się dwa modele. Hawk i nowy sedan. Za hawkiem jest ze względu na klimat subaru czyli szyby bez ramek, duży wlot na masce, agresywna stylistyka, niebieski lakier. Z kolei w sedanie ma już ramki, niebieski kolor wcale mu nie pasuję do budy gvb, wlot też brak, do tego jakieś durne esp są itp. Czy nowe Sti jakoś lepiej się prowadzi niż te poprzednie i ma jakieś ukryte zalety, żeby zlikwidowało te niedogodności itp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 sedan =300hp a te różne cuda się wyłączają i pozawalają "normalnie" jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 ze względu na klimat subaru czyli szyby bez ramek, i wszystko w temacie:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti_D Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 te 300 kucy w serii czy w hawku (280) to w obydwu przypadkach wydech+pompa+remap i mamy 320-330 więc ten czynnik odpada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Z kolei w sedanie ma już ramki, niebieski kolor wcale mu nie pasuję do budy gvb, wlot też brak, do tego jakieś durne esp są itp. - ma ramki, to przynajmniej nie będzie problemu z szumiącym wiatrem przy dużych prędkościach No i buda robi się sztywnieszja dzięki temu - te ramki to nie jest tak do końca nieprzemyślany ruch. - wlot na masce jest jak najbardziej... nawet chyba większy niż w hawku (choć nie wystaje tak bez sensu jak filtr w odkurzaczu) - durne ESP się wyłącza jednym przyciskiem. Jak chcesz, to można też programowo ubić, żeby nie trzeba było wyłączać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedex Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Według mnie,a jeżdziłem oboma autami seryjny hawk jest szybszy - pewnie dlatego,że jest lżejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igi_666 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Czy te lampy potrafią kłamać? Nijak mi Subarowo ten model nie wygląda.. :roll: Reasumując zdecydowanie jestem za hawkiem ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Nijak mi Subarowo ten model nie wygląda.. :roll: Nie marudź, mógł być podobny np. do Lanosa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 wlot na masce jest jak najbardziej... nawet chyba większy niż w hawku (choć nie wystaje tak bez sensu jak filtr w odkurzaczu) Co Ty mówisz ! Większy kurnik = większy prestiż na dzielni. Hawk zdecydowanie bardziej mi się podoba. Co do mechaniki głosu nie zabieram bo się nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 jezeli auto ma byc przede wszystkim szybkim dupowozem, to bylbym za Lanosem STI (sedan ma tego "pazura", ktorego brakowalo w heczbeku) natomiast jezeli docelowo auto ma sluzyc do upalania, to wybralbym raczej hawka STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Nie wiem czemu,ale mi coraz bardziej podoba się nowy sedan 8) Wiem ze wygląda bardziej jak zabawka, ale coś w nim jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 edit poprzednie napisałem pod wpływem silnych leków i wcale tak nie myślę Za hawkiem jest ze względu na klimat subaru czyli szyby bez ramek, duży wlot na masce, agresywna stylistyka, niebieski lakier Faktycznie klimat jak cholera :roll: szczególnie klimatyczny i kultowy dla legendy rajdów jest silnik 2,5T Ponadto: - Hawk ma mały wlot - MG SV-R to jest agresywna stylistyka - niebieski lakier - to był żart? Niech znajomy się nie zastanawia tylko bierze nowego sedana 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roberto555 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Gdybym dziś miał wybór, czy kupić STI hawka, czy STI 11/12, to tylko druga opcja by wchodziła w grę. Świeży model, zrobić mapę i też pewnie zaczął by ok jechać. Do tego jednak auto dużo bardziej wygodne w codziennym użytkowaniu. Zależy, czy kolega chce bardziej daily, czy bardziej pod upalanie Jak upalanie, to wiadomo - hawk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Jak upalanie, to wiadomo - hawk. Biedny Siemanko o tym nie wie i upala lanosa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Biedny Siemanko o tym nie wie i upala lanosa ja tez :roll: Znaczy mam dokupic hawka? pomysle :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 nie wiem dlaczego ale brałbym nowego ... :roll: Fajny bulwarowóz, w sumie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igi_666 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Trolololo, napił byś się bo głupoty zaczynasz gadać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizus Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 jechałem sobie dzisiaj ul.Radzymińską w Warszawie i widziałem takiego nowego sedana białego na WWL (ktoś z forum?) , wróciłem do domku popatrzyłem na mojego Type-R'a stojącego na podjeździe i pomyślałem sobie że ten nowy model już nie powinien się nazywać "impreza" bo to ani nie wygląda, ani nie jeżdzi jak poprzednie modele , eh w sumie mógłbym takiego kupić... dziewczynie 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lynx Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 jechałem sobie dzisiaj ul.Radzymińską w Warszawie i widziałem takiego nowego sedana białego na WWL (ktoś z forum?) , wróciłem do domku popatrzyłem na mojego Type-R'a stojącego na podjeździe i pomyślałem sobie że ten nowy model już nie powinien się nazywać "impreza" bo to ani nie wygląda, ani nie jeżdzi jak poprzednie modele , eh w sumie mógłbym takiego kupić... dziewczynie 8) dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Mój dobry przyjaciel ma poważny dylemat, pisze za niego ponieważ on nie ma czasu na przeglądania forów itp. Planuję on na dniach zakupić Sti. I tu jest problem. Bardzo podobają mu się dwa modele. Hawk i nowy sedan. Za hawkiem jest ze względu na klimat subaru czyli szyby bez ramek, duży wlot na masce, agresywna stylistyka, niebieski lakier. Z kolei w sedanie ma już ramki, niebieski kolor wcale mu nie pasuję do budy gvb, wlot też brak, do tego jakieś durne esp są itp. Czy nowe Sti jakoś lepiej się prowadzi niż te poprzednie i ma jakieś ukryte zalety, żeby zlikwidowało te niedogodności itp? Jakby nie patrzeć na różnicę cenową, to brałbym nowego. Jeżeli chodzi o wygląd, to nowy sedan jest zdecydowanie bardziej agresywny/napompowany od hawka - jedyny warunek ma być z parapetem. W budzie GD to agresywne były bugi, a później już ugrzeczniano. Hawk, to tak naprawde już kilkunastoletnia konstrukcja, co przekłada się na znacznie mniejszą sztywność nadwozia niż w nowym modelu i na bank na gorsze prowadzenie. Masa aut w miare zbliżona. Wnętrze nowego zarówno przestronnością i wykończeniem o lata swietlne wyprzedza hawka. Brak szyb bez ramek da się przeżyć - jak jedzie to i tak nie widać :wink: . Oczywiście mówimy o auta seryjnych lub bardzo delikatnie modyfikowanych i mających służyć do jazdy cywilnej. Budowa auta do upalania i już inna para kaloszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Trolololo, napił byś się bo głupoty zaczynasz gadać Wyglada fajnie ale bez parapetu, na googlach widzialem phote z spoilerem od S204 albo S203 i wygladał cudownie 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 ...tak czytam co panowie piszą i pytanie mam: że niby STI w heczbeku to hothatch? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 pomyślałem sobie że ten nowy model już nie powinien się nazywać "impreza" bo to ani nie wygląda, ani nie jeżdzi jak poprzednie modele W 2001r. tak samo mówili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kogut Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 widziałem takiego nowego sedana białego Ja w mławie tez bialasa widzialem STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się